Wiedźmin 3: Dziki Gon - szczegóły na temat kolejnej łatki dla gry
Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon bezustannie pracują nad kolejnymi aktualizacjami dla swojego tytułu. Do tej pory opublikowano już łącznie 4 łatki, a kolejna jest w drodze.
bigboy177 @ 02.06.2015, 12:48
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon bezustannie pracują nad kolejnymi aktualizacjami dla swojego tytułu. Do tej pory opublikowano już łącznie 4 łatki, a kolejna jest w drodze. Poznaliśmy nieco szczegółów na temat wprowadzanych przez nią zmian.
CD Projekt RED ujawniło nieco szczegółów na temat kolejnej aktualizacji dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Patch, którego daty premiery jeszcze nie znamy, skupi się głównie na poprawkach błędów oraz na optymalizacji działania gry. Do tej pory potwierdzono m.in. następujące zmiany:
● Geralt nie będzie już wchodził w interakcje ze świeczkami i innymi obiektami w pobliżu skrzyni;
● Gra będzie działać stabilniej i płynniej;
● Poprawiono płynność pracy kamery;
● Większe elementy interfejsu użytkownika na konsolach;
● Poprawki płynności działania scenek przerywnikowych;
● Gra nie będzie się crashować podczas wczytywania zapisów;
● Poprawiono błędy związane z zadaniami w grze, m.in. w zadaniu Po omacku.
Więcej nie podaję, bo niektóre notki zawierały spoilery, których chciałbym uniknąć. Wiadomo jeszcze, że patch doda kolejne zadanie poboczne, w Novigradzie.
Na koniec wspomnę jeszcze, że bezustannie pracujemy nad poradnikiem dla Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dostępny jest on w ramach naszego działu Wiki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler