Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.04 już dostępny na PC
Choć od premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon nie minął nawet tydzień, to gra już otrzymała dwie większe łatki, naprawiające rozmaite błędy, których nie udało się wyłapać przed premierą, lub też nie starczyło czasu na ich doszlifowanie.
Dirian @ 25.05.2015, 17:25
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Choć od premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon nie minął nawet tydzień, to gra już otrzymała dwie większe łatki, naprawiające rozmaite błędy, których nie udało się wyłapać przed premierą, lub też nie starczyło czasu na ich doszlifowanie. Oto lista poprawek, jakie wnosi patch 1.04 dla wersji PC.
● Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
● Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
● Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
● Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
● Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
● Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
● Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
● Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
● Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
● Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
● Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
● Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
● Zaktualizowano ikonę gry.
● Powiększono rozmiar okna z łupem.
● Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
● Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
● Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
● Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler