Bloodborne ma mniej broni, niż Dark Souls, ale więcej kombinacji

Bloodborne zadebiutuje w naszych rodzimych sklepach w dniu 25 marca, czyli w najbliższą środę. Jeśli nie jesteście jeszcze pewni co do ewentualnego zakupu, to nasza recenzja jest w trakcie powstawania, a póki co, może deweloper Was przekona? W niedawnym wywiadzie dla PlayStation Blog, dyrektor studia From Software, Hidetaka Miyazaki opowiedział co nieco na temat broni, jakie znajdziemy w Bloodborne.

@ 23.03.2015, 13:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Bloodborne ma mniej broni, niż Dark Souls, ale więcej kombinacji

Bloodborne zadebiutuje w naszych rodzimych sklepach w dniu 25 marca, czyli w najbliższą środę. Jeśli nie jesteście jeszcze pewni co do ewentualnego zakupu, to nasza recenzja jest w trakcie powstawania, a póki co, może deweloper Was przekona?

W niedawnym wywiadzie dla PlayStation Blog, dyrektor studia From Software, Hidetaka Miyazaki opowiedział co nieco na temat broni, jakie znajdziemy w Bloodborne. Okazuje się, że poszczególnych sztuk będzie mniej, aniżeli w Dark Souls, ale mimo wszystko - dzięki możliwości transformacji oręża - wybór będzie większy.

"Jeśli chodzi o liczbę fizycznych broni, jakie są, jest ona mniejsza niż w Soulsach. Ale to była nasza decyzja, związana z projektem gry", wyjaśnił Miyazaki.

"Bronie podlegają transformacji - więc jedna broń będzie miała wiele różnych zastosowań oraz strategii, jakie możesz zastosować. Możesz też zmodyfikować broń Krwawymi Klejnotami. Są ich różne typy, a w specjalnych miejscach jesteś w stanie umieścić ich trzy jednocześnie. Jeden klejnot może np. sprawić, że będziesz używał mniej wytrzymałości podczas każdego wymachu".

Bloodborne ma mniej broni, niż Dark Souls, ale więcej kombinacji
"Możesz mieć wiele różnych kombinacji - więc w rzeczywistości liczba broni z Souls jest niejako zaimplementowana w Bloodborne dzięki modyfikacjom oraz temu, jak można dopasować broń do tego, jak się chce z niej korzystać".

"Różnorodność nadal istnieje, ale kryje się pod modyfikacjami, a nie liczbie faktycznych broni, mocniej niż w Soulsach".


Czyli finalnie raczej nikt nie będzie miał powodów do narzekania. Możliwości nadal są ogromne, tyle że same założenia są odrobinę odmienne.

Sprawdź także:
Dark Souls

Dark Souls

Premiera: 04 października 2011
PS3, XBOX 360

Dark Souls to produkcja studia From Software, będąca duchowym następcą ich starszego dziecka - Demon's Souls. Tytuł przeznaczony jest dla posiadaczy PlayStation 3 oraz Xb...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?