Ryse: Son of Rome będzie wspierać technologię Mantle od AMD
Ostatnio informowaliśmy Was o niekoniecznie zadowalającej sprzedaży gry Ryse: Son of Rome - głównie chodzi o firmę Crytek, która wraz ze swoimi długami musiała pozbyć się m.
Materdea @ 15.08.2014, 14:53
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Ostatnio informowaliśmy Was o niekoniecznie zadowalającej sprzedaży gry Ryse: Son of Rome - głównie chodzi o firmę Crytek, która wraz ze swoimi długami musiała pozbyć się m.in. praw do marki Homefront. Wiemy za to, że pecetowa konwersja niedoszłego tytułu ekskluzywnego konsoli Xbox One zaoferuje kilka technologicznych ciekawostek!
Niemiecki serwis Hardwareluxx opublikował potwierdzenie tego, iż Ryse zaoferuje wsparcie dla sztandarowego "ficzera" technologii API od AMD, a więc Mantle. Co nie powinno dziwić, wszak najnowsza wersja silnika CryEngine, która napędza dzieło Cryteku, od dłuższego czasu doskonale współgra ze wspomnianym narzędziem.
Oprócz tego Syn Rzymu doczeka się rozdzielczości 4K, a pecetowa edycja zawrze w sobie cały dorobek DLC, który został wydany na Xboksie One.
Ryse: Son of Rome zadebiutuje na komputerach osobistych jesienią tego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler