Modder przenosi hit z PSX, MediEvil, na silnik The Elder Scrolls V: Skyrim

Pamiętacie kultowy tytuł z pierwszej konsoli PlayStation, Medievil? Ja nie, ale co więksi fani wirtualnej rozrywki z przełomu lat 97/98 z całą pewnością darzą go niemałą sympatią.

@ 11.08.2014, 23:00
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Modder przenosi hit z PSX, MediEvil, na silnik The Elder Scrolls V: Skyrim

Pamiętacie kultowy tytuł z pierwszej konsoli PlayStation, Medievil? Ja nie, ale co więksi fani wirtualnej rozrywki z przełomu lat 97/98 z całą pewnością darzą go niemałą sympatią. Tak się właśnie składa, że pewien człowiek postanowił wskrzesić to dzieło za pomocą... Skyrima.

Twórca moda, osoba ukrywająca się pod pseudonimem KorinOo, nie ma zamiaru przenosić produkcji studia Sony w stosunku 1:1, czyli tworzyć jego wiernej kopii. Pierwszy zwiastun amatorskiego projektu możecie obejrzeć poniżej, zaś sam autor mówi:

"Chcę stworzyć wszystkie poziomy rozpoznawalne i bliskie oryginałowi, ale jednocześnie pragnę ulepszyć archaiczne już mechanizmy takie, jak walka, interakcja etc., wnosząc je na współczesne standardy".

Projekt oparty jest na TESA Resource Kit Project stworzonym przez Runespecta oraz Modders Resource Pack od Oaristysa i Tony'ego67.


Sprawdź także:
The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

Premiera: 11 listopada 2011
PC, PS3, XBOX 360

The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna, piąta już część słynnej serii gier Role Playing - The Elder Scrolls. Poprzednia edycja, nosząca podtytuł Oblivion, zdobyła miliony...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   01:29, 12.08.2014
Heh szkoda że nie na konsole i szkoda że pierwszej osoby, ale wygląda bardzo ładnie. Skoro nikt nie chce brać się za tworzenie gry, to robią to moderzy.
0 kudosLucas-AT   @   02:39, 12.08.2014
Mod zasługuje na wielkie uznanie, niemniej marka powinna spocząć na zawsze, tak jak Sir Daniel w swojej krypcie i nie wstawać w roli kościotrupa, bo jej to tylko zaszkodzi. Już remake na PSP był słaby i to wystarczy. Oryginał z PSX-a to legenda i symbol wspaniałych czasów gracza, więc niech tak zostanie.
0 kudosMicMus123456789   @   15:50, 12.08.2014
Do dziś pamiętam oryginał z PSX'a i to ile czasu spędziło się przy obu częściach Szczęśliwy

Trailer świetny, a sam mod rewelacja. Ciekawe jak będzie wątek fabularny owego moda Dumny
0 kudosLoczek3545   @   16:03, 12.08.2014
Fajnie postępuje z tym że próbuje stworzyć coś podobnego, a nie idealnie przeniesiony i ulepszony kod Szczęśliwy. To co jest legendą niech nią pozostanie ;).
0 kudosdenilson   @   16:34, 12.08.2014
Miałem okazję trochę pograć w obydwie części na PSX Szczęśliwy Czasy szczerbatego dzieciństwa Dumny

Projekt dobry ale tak jak Lucas uważam, że Sir Daniel powinien zostać w krypcie, nietykany ale wspominany.
0 kudosFox46   @   17:29, 12.08.2014
Powinien powstać ale nowa odsłona gierki a nie żeby robiono mody, SONY olewa to kto inny robi heh smutne to.
Wiele marek powinno pozostać w swoich kryptach, mimo to otwierano je i bezczeszczono.
Dodaj Odpowiedź