Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze

Ludzie wciąż nie mogą przeboleć tego, że finalna wersja Watch_Dogs wygląda słabiej od tej, którą podziwialiśmy na zwiastunie zaprezentowanym w 2012 roku, podczas targów E3.

@ 16.06.2014, 16:29
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze

Ludzie wciąż nie mogą przeboleć tego, że finalna wersja Watch_Dogs wygląda słabiej od tej, którą podziwialiśmy na zwiastunie zaprezentowanym w 2012 roku, podczas targów E3. Na szczęście modderzy wzięli się za najnowszy projekt Ubisoftu i są już pierwsze wyniki ich prac.

Modder o pseudonimie TheWorse postanowił rozłożyć grę na czynniki pierwsze i zmienić oprawę w taki sposób, aby możliwie jak najbardziej przypominała to, co widzieliśmy na słynnym trailerze. Jak się okazuje, wymagało to dość sporo pracy, ale efekt może być naprawdę imponujący. Modyfikacja nie jest jeszcze gotowa, ale jej twórca opublikował listę rzeczy, które uległy zmianie. Na dowód podrzucił też garść fotek, na których podziwiać można nową szatę graficzną.

Zmiany, jakie wprowadza mod:

● nowe wartości mgły;
● włączona głębia pola dla głównych kamer;
● lepsza płynność gry;
● efekt bloom z 2012 roku;
● lepsza wydajność gry;
● włączono cienie rzucane przez światła samochodów;
● zmiany w szczegółach modeli;
● zmiany w odbiciach;
● trzy nowe kamery w grze (bliższa, normalna, dalsza);
● zmiany w wyglądzie deszczu (wyższej jakości krople, reagujące na światło);
● rozbłyski soczewek;
● zmiany w oświetleniu;
● zmiany w gęstości zaludnienia.

Jak widać powyżej, jest tego dość sporo. W rezultacie gra wygląda tak, jak na poniższych screenach. Więcej informacji o modzie znajdziecie w tym miejscu. Przed jego odpaleniem pamiętajcie aby zrobić kopie zapasowe zapisów rozgrywki, bo mogą zniknąć. Mod jest też dość wymagający, jeśli chodzi o zasoby systemowe, a zatem nie na każdym sprzęcie działał będzie dobrze. Twórca ciągle pracuje nad optymalizacją oraz nowymi rozwiązaniami.

Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze
Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze
Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze
Mod do Watch_Dogs istotnie poprawia grafikę w grze

Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoslukas94mos   @   16:38, 16.06.2014
Ehh te screeny ;) jednak dopóki nie zobaczę wideo to screeny mało znaczą.
0 kudosFox46   @   17:51, 16.06.2014
Brzydko w dalszym ciągu wygląda dalej woda.....
No i nie okłamujmy się nie da się poprawić czegoś co jest już brzydkie samo w sobie. Nie chodzi mi tu o detale lecz o samo mesto które nie jest według mnie ciekawe.
0 kudosKreTsky   @   23:04, 16.06.2014
Ja bym chetnie zobaczyl filmik z porownaniem moda i zwyklej gry, wtedy dobrze mozna by zobaczyc roznice. Ale smieszny jest fakt, ze moderzy musza poprawiac po tworcach ;]
0 kudossebogothic   @   23:20, 16.06.2014
Cytat: Marcin "bigboy177" Trela
Jak się okazuje, wymagało to dość sporo pracy, ale efekt może być naprawdę imponujący.

Ja tam wyczytałem na innych stronach, że to było banalnie proste. Wystarczyło odblokować pliki, które zablokowało Ubi. Trochę chamsko z ich strony, że celowo zablokowali niektóre opcje z wersji PC tylko dlatego by te nie odstawały zbytnio od current-genów.
0 kudosFox46   @   23:46, 16.06.2014
By pokazać jak bardzo jest Next-genowa gra która w ogóle nie jest next-genowa. A z tego co wiem to odpisali i pozmieniali 2-3 linijki kodu w tych właśnie plikach.

Ale to prawda PCtowa gierka obniżona jakość by po prostu nie odbiegała mocno od Xo i PS4, takie na sile to jest by nie pokazać przewagi PC nad "nową generacją"
Dodaj Odpowiedź