Watch_Dogs na low, medium, high i ultra - szczegółowe porównanie od NVIDIA

Najnowszy hicior Ubisoftu, Watch_Dogs, powstawał przy współpracy z popularnym producentem kart graficznych - firmą NVIDIA.

@ 26.05.2014, 19:20
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Watch_Dogs na low, medium, high i ultra - szczegółowe porównanie od NVIDIA

Najnowszy hicior Ubisoftu, Watch_Dogs, powstawał przy współpracy z popularnym producentem kart graficznych - firmą NVIDIA. "Zieloni" przygotowali więc szczegółowe porównanie, pozwalające dostrzec różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami graficznymi.

Żebyście wiedzieli o czym mówię, odsyłam Was od razu do wspomnianego artykułu. Porównano w nim szereg opcji graficznych, takich jak wygładzanie krawędzi, oświetlenie, szczegółowość detali, jakość tekstur, zasięg widzialnego otoczenia czy detale wody.

Polecam szczególnie zwrócić uwagę na sekcję poświęconą szczegółowości otoczenia (Level of Detail), bowiem, przynajmniej na pierwszy rzut oka, to właśnie to ustawienie ma największy wpływ na odbiór rozgrywki. Nie ma co ukrywać, że przesuwając suwak na "low" gra traci bardzo wiele elementów otoczenia, co sprawia, że miasto prezentuje się bardzo przeciętnie.

Watch_Dogs na low, medium, high i ultra - szczegółowe porównanie od NVIDIA
Nie będę się zbytnio rozpisywać na temat pozostałych szczegółów, bowiem screeny mówią same za siebie, ale jeżeli ktoś po pierwszych gameplayach uważał, że nie ma sporej różnicy pomiędzy ustawieniami "low", a "ultra", to jest w błędzie. Odchylenia są pokaźne i warto mieć odpowiednio mocną maszynę, aby odpalić grę na chociaż na wysokich detalach - grając na niskich ustawieniach tracimy wiele i ciężko będzie dostrzec piękno wirtualnego Chicago. Co ciekawe, jak twierdzi NVIDIA, wysokie ustawienia połączone z płynnym gameplayem są realne już przy GTX 750 Ti, czyli karcie za ~ 520 zł.

Naszej recenzji Watch_Dogs spodziewajcie się w dniu premiery, czyli jutro.

Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   19:59, 26.05.2014
Porównanie AO to mi bardziej wygląda na jakąś zabawę z kontrastem niż z samym AO. To akurat mnie nie przekonało i powiedziałbym, że ktoś mi wciska kit. Co do detali pomiędzy Low, a Ultra to widać ogromną różnicę i szczerze mówiąc nie chwaliłbym się tym, że na Low znika tyle elementów, bo to jest dosyć żenujący widok. Na low to naprawdę ta gra chyba powinna odpalić na smartfonie. Nie jest źle, ale nawet na Ultra to nie jest grafika na dzisiejsze czasy. Znam kilkuletnie gry, które wyglądają dużo lepiej i nikt się nie chwalił przy nich graficznymi fajerwerkami. Naprawdę nie ma się czym Ubi pochwalić od strony graficznej, a robi to jakby Bóg wie czego dokonali.
0 kudosFox46   @   20:12, 26.05.2014
I to jest najbardziej wkurzające w ubisofcie, gra wygląda przeciętnie a oni robią z tego uber benchmark graficzny. To tak jakby Sleeping Dogs w 2012 był zachwycany Oohhh aaahhhh jaką mam dobrą grafikę.
Nikt w dniu premiery nie liczył na fajerwerki, każdy był ciekawy fabuły, mechaniki jazdy,strzelanie i jak gra się będzie sprawowała. Dopiero po premierze Sleeping Dogs wielu graczy uznało że dostało bardzo ładną grę i było mile zaskoczona, choć square enix nie promowało w ogóle grafiki. Ubisoft z Watch Dogsem to całkowite przeciwieństwo w każdym calu. Za to są takie hejty w stronę WD