Watch_Dogs na low, medium, high i ultra - szczegółowe porównanie od NVIDIA
Najnowszy hicior Ubisoftu, Watch_Dogs, powstawał przy współpracy z popularnym producentem kart graficznych - firmą NVIDIA.
Dirian @ 26.05.2014, 19:20
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Najnowszy hicior Ubisoftu, Watch_Dogs, powstawał przy współpracy z popularnym producentem kart graficznych - firmą NVIDIA. "Zieloni" przygotowali więc szczegółowe porównanie, pozwalające dostrzec różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami graficznymi.
Żebyście wiedzieli o czym mówię, odsyłam Was od razu do wspomnianego artykułu. Porównano w nim szereg opcji graficznych, takich jak wygładzanie krawędzi, oświetlenie, szczegółowość detali, jakość tekstur, zasięg widzialnego otoczenia czy detale wody.
Polecam szczególnie zwrócić uwagę na sekcję poświęconą szczegółowości otoczenia (Level of Detail), bowiem, przynajmniej na pierwszy rzut oka, to właśnie to ustawienie ma największy wpływ na odbiór rozgrywki. Nie ma co ukrywać, że przesuwając suwak na "low" gra traci bardzo wiele elementów otoczenia, co sprawia, że miasto prezentuje się bardzo przeciętnie.
Nie będę się zbytnio rozpisywać na temat pozostałych szczegółów, bowiem screeny mówią same za siebie, ale jeżeli ktoś po pierwszych gameplayach uważał, że nie ma sporej różnicy pomiędzy ustawieniami "low", a "ultra", to jest w błędzie. Odchylenia są pokaźne i warto mieć odpowiednio mocną maszynę, aby odpalić grę na chociaż na wysokich detalach - grając na niskich ustawieniach tracimy wiele i ciężko będzie dostrzec piękno wirtualnego Chicago. Co ciekawe, jak twierdzi NVIDIA, wysokie ustawienia połączone z płynnym gameplayem są realne już przy GTX 750 Ti, czyli karcie za ~ 520 zł.
Naszej recenzji Watch_Dogs spodziewajcie się w dniu premiery, czyli jutro.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler