Pierwszy dziennik dewelopera z gry Child of Light - o fabule i oprawie artystycznej
Dziś do sieci trafił pierwszy dziennik dewelopera gry Child of Light - nowego spojrzenia firmy Ubisoft na artyzm oraz platformówki w wirtualnej rozrywce.
Materdea @ 19.03.2014, 19:03
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
Dziś do sieci trafił pierwszy dziennik dewelopera gry Child of Light - nowego spojrzenia firmy Ubisoft na artyzm oraz platformówki w wirtualnej rozrywce.
Produkcja studia Ubisoft Montreal, wewnętrznej firmy francuskiej korporacji, to coś nowego na scenie produkcji z rodzaju triple-A, czyli tych największych. Child of Light tworzone jest na autorskim silniku graficznym, UbiArt Framework, dzięki czemu zdolne jest do generowania przepięknych teł dla dwuwymiarowych lokacji.
Tytuł opowiada historię Aurory - księżniczki, która, uwięziona we śnie, musi odnaleźć drogę do domu. Oprócz tego zadania, na młodą główkę niewinnej istotki spada również obowiązek uwolnienia słońca, księżyca i gwiazdy, porwanych przez Królową Nocy. W zmaganiach towarzyszy jej magiczna, niebieska kuleczka. Dokładniej o warstwie fabularnej, jak i artystycznej, opowiadają w poniższym materiale wideo deweloperzy z montrealskiego oddziału Ubisoftu.
Gra zadebiutuje 30 kwietnia na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz 4, a także WiiU.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler