Child of Light to produkcja łącząca w sobie elementy platformówki, gry przygodowej oraz jRPG. Za jej przygotowanie odpowiada odział Ubisoft Montreal.
Gracz wciela się w rolę Aurory - księżniczki, która uwięziona we śnie musi odnaleźć drogę do domu. To jednak nie jedyne zadanie jakie na nią czeka, gdyż jej misją jest także uwolnić słońce, księżyc i gwiazdy, porwane przez Królową Nocy. Podczas całej przygody księżniczce towarzyszy niebieska kulka, pomagające jej rozprawiać się z przeciwnikami.
Zabawa w głównej mierze polega na przechodzeniu przez kolejne lokacje i walce z przeciwnikami. Część w której się poruszamy, przypomina typową platformówkę. Skaczemy z jednego miejsca w drugie oraz dużo chodzimy, głównie w prawo. Walka natomiast nacechowana jest elementami gatunku jRPG, gdyż całość rozgrywa się w systemie turowym. W starciach może uczestniczyć zarówno Aurora, jak i jej towarzysz Igniculus.
Całość napędza silnik UbiArt Framework, zastosowany wcześniej m.in w Rayman Origins czy Rayman Legends. Sama oprawa wizualna utrzymana jest w typowo baśniowych klimatach.
Child of Light to gra cRPG, stworzona na silniku graficznym UbiArt, który firma Ubisoft opracowała specjalnie na potrzeby najnowszych odsłon Raymana. Narzędzie prezentuje się fantastycznie i ma ogromn...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler