Thief na PS4 działa w rozdzielczości 1080p, na Xbox One w 900p
Właśnie się dowiedzieliśmy, że Square Enix oficjalnie potwierdziło, iż Thief na platformach next-genowych działać będzie w dwóch różnych rozdzielczościach.
bigboy177 @ 18.02.2014, 19:23
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Właśnie się dowiedzieliśmy, że Square Enix oficjalnie potwierdziło, iż Thief na platformach next-genowych działać będzie w dwóch różnych rozdzielczościach. W przypadku edycji dedykowanej konsoli PlayStation 4 podziwiać będziemy oprawę w pełnym 1080p, jeśli zaś chodzi o wydanie przeznaczone dla Xboksa One, to odpalimy je "tylko" w 900p (całość będzie skalowana do 1080p). Obie edycje pędzić będą z prędkością 30 klatek na sekundę.
Co to oznacza w praktyce? Najpewniej nic, bo różnica w rozdzielczości jest znikoma, a to sprawia, że bez specjalnego wpatrywania się w ekran nie zauważymy konkretnych zmian. W przypadku PS4 będziemy mieć do czynienia z jakimiś drobnostkami, pokroju ładniej wyglądających odległych teł albo odrobinę mniejszej liczby ząbków na elementach otoczenia. Różnice będą pewnie najbardziej widoczne w przypadku podglądu poszczególnych klatek obrazu i to przy sporym przybliżeniu. Inaczej nie sądzę by realnym było ich wypatrzenie. Podobnie zresztą sądzi dyrektor gry, Nicolas Cantin, który powiedział:
"Naprawdę musisz mieć dobre oczy, aby dostrzec różnice".
Jeśli chodzi o wersje gry przeznaczone dla konsol poprzedniej generacji, to najbardziej zauważalny jest brak wielu efektów specjalnych oraz niższa jakość tekstur. Reszta jest prawie identyczna.
Nim zaczniecie komentować poniżej, pamiętajcie, że premiera Thief nastąpi już w przyszłym tygodniu. Gra trafi do posiadaczy komputerów PC oraz konsol PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler