Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii (17 - 23 marca)
Organizacja analityczna Chart Track opublikowała najświeższe zestawienie przedstawiające sprzedaż gier video na terenie Wysp Brytyjskich.
bat2008kam @ 25.03.2013, 11:55
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, psp, xbox 360, wii, psv, ds, ds3, wiiu
Organizacja analityczna Chart Track opublikowała najświeższe zestawienie przedstawiające sprzedaż gier video na terenie Wysp Brytyjskich. Okres od 17 do 23 marca należał do debiutujących Gearsów. Odsłona o podtytule Judgment pozostawiła konkurencję daleko w tyle, udowadniając, że seria przedstawiająca konflikt pomiędzy ludźmi zamieszkującymi planetę Sera, a żądną krwi Szarańczą wciąż ma wielu zwolenników. Wygląda na to, że rodzime People Can Fly zapewniło marce Gears of War godne pożegnanie z Xboxem 360.
Na drugim stopniu podium wylądowała Lara Croft, która – choć nie tak popularna, jak przed dwoma tygodniami – nadal z powodzeniem walczy o serca brytyjskich nabywców. Na trzecim miejscu zadomowiło się The Walking Dead: Survival Instinct, potwierdzając, że jakość nie ma absolutnie żadnego znaczenia, gdy na pudełku umieścimy popularną nazwę. Warto zauważyć, że wciąż bardzo wysoko znajduje się nadwiślański Sniper: Ghost Warrior 2, pozostawiający w tyle takie marki, jak God of War, Monster Hunter czy Call of Duty.
Pierwsza dziesiątka wygląda następująco:
1. Gears of War: Judgment
2. Tomb Raider
3. The Walking Dead: Survival Instinct
4. FIFA 13
5. Sniper: Ghost Warrior 2
6. God of War: Wstąpienie
7. Monster Hunter 3 Ultimate
8. SimCity
9. Far Cry 3
10. Call of Duty: Black Ops 2
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler