Przepis na sukces według Activision? To proste – bierzemy w danej chwili najpopularniejszą markę, zlecamy podrzędnemu studiu wykonanie gry osadzonej w jej uniwersum, a następnie wysyłamy wszystko do sklepów i liczymy kasę zarobioną dzięki milionom naiwnych graczy.
bat2008kam @ 20.03.2013, 16:45
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360, wiiu
Przepis na sukces według Activision? To proste – bierzemy w danej chwili najpopularniejszą markę, zlecamy podrzędnemu studiu wykonanie gry osadzonej w jej uniwersum, a następnie wysyłamy wszystko do sklepów i liczymy kasę zarobioną dzięki milionom naiwnych graczy. Obawiam się, że The Walking Dead: Survival Instinct - które jest ponoć crapiszczem nie z tej ziemi – także dobrze się sprzeda, bo sprytny wydawca nie powysyłał największym przedstawicielom naszej branży recenzenckich kopii, przez co ci opublikują swe teksty dopiero kilka dni po premierze. Na szczęście cztery mniejsze serwisy miały styczność z końcową wersją projektu i przelały swoje myśli w czeluści Internetu.
Na pierwszy ogień idzie polski portal g4mers.pl, który tekst zwieńczony notą 3/10 podsumował w następujący sposób:
”The Walking Dead: Survival Instinct jest tytułem zrobionym na szybko, na znanej licencji, która jest chwytliwa i tylko po to, aby zarobić na graczach. Nie polecam tej gry nawet największym fanom The Walking Dead”.
Równie ”ciepłe” przyjęcie przygotował grze Terminal Reality serwis Polygon (3/10):
”Survival Instinct to szybki skok na kasę, dający bardzo złe świadectwo grom na licencji”.
Jeszcze gorsze zdanie na temat projektu mają recenzenci piszący dla The Games Cabin i Den of Geek. Pierwszy z nich przyznał grze 2.3, a drugi 2.8 punktu w dziesięciostopniowej skali.
Kiepska oprawa audiowizualna, denna fabuła, szwankująca sztuczna inteligencja, kulejąca mechanika broni oraz wykonane metodą kopiuj-wklej lokacje to najważniejsze, ale nie jedyne elementy zasługujące na naganę. Szkoda, bo po cichu liczyłem na przyjemną, z lekka survivalową strzelankę. Może nie hit na miarę Far Cry 3, ale coś, przy czym można miło spędzić czas.
The Walking Dead to kolejna adaptacja popularnego serialu telewizyjnego, opowiadającego o grupce bohaterów starających się przetrwać apokalipsę zombie. Tym razem mamy do ...
Jak zobaczyłem gameplay, pierwsze co mi się skojarzyło to Deer Hunter Cóż Kotickowi i tak to pewnie nie przeszkadza, bo co zarobili z preorderów to ich... Na szczęście już sobie odpuściłem takie wyhypowane zakupy przed premierą
Plastikowe zombie, grafika gorsza, niż w Call of Duty i tępy gameplay to potwarz dla takiej licencji. Ktoś tu chyba liczył, że podepnie się nie tylko pod sukces serialu, ale i gry od Telltale.
Activision zawsze będzie słaba firmą, oni tylko CODa potrafią promować, i gdyby nie ta marka to już dawno by splajtowali. Nie okłamujmy się że kiedyś byli bardzo dobrzy.
A ja tam sobie zamówiłem. Jak rzeczywiście będzie to taki gniot, to wyląduje na półce obok innych chybionych inwestycji, ale co zrobić kiedy jestem fanem_jeleniem, czy jak tam chcecie, serii TWD. Napiszę coś więcej jak odpalę to dzieło.
Cytat: Fox46 Activision zawsze będzie słaba firmą, oni tylko CODa potrafią promować, i gdyby nie ta marka to już dawno by splajtowali. Nie okłamujmy się że kiedyś byli bardzo dobrzy.
Nic dziwnego. Firma żyjąca praktycznie z jednego tytułu.. chociaż nie powiedziałbym że Actimelki zawsze byli słabi ;)
Bez przesady, Activision to nie tylko Call of Duty i chłam. Mając takie zaplecze finansowe mogą sobie pozwolić na taki bezczelny skok na kasę, który i tak nie nadwyręży zbytnio ich wizerunku - dla jednych to po prostu potężny wydawca, a dla drugich uosobienie diabła. I tak zostanie.
Ładne noty dostała ta gra, ale jak najbardziej słuszne. Ewidentnie ta gra jest zrobiona w formie "maszynka do pieniędzy". Wielu skusi się znaną marką, ale rozczaruje się samą grą.
No to zaszaleli z tą grą, nic tylko pogratulować Mogą się chociaż pocieszać tym że oceny są powyżej 1 @JackyX ile Cię kosztowała ta nietrafiona inwestycja?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler