Lista osiągnięć z Tomb Raider

Osiągnięcia to jedno z dóbr, jeżeli można to tak nazwać, jakie przyniosła ze sobą dogorywająca generacja konsol.

@ 21.01.2013, 16:51
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps3, xbox 360

Lista osiągnięć z Tomb Raider

Osiągnięcia to jedno z dóbr, jeżeli można to tak nazwać, jakie przyniosła ze sobą dogorywająca generacja konsol. Crystal Dynamics postanowiło zabawić się tym aspektem w ich topowym projekcie, tym samym do sieci wyciekła lista osiągnięć jakie zdobyć możemy w Tomb Raider.

Wyzwań jest sporo, a nacisk położono, jakżeby inaczej, na rozgrywki sieciowe. Okazuje się, iż łowcy calaków będą kręcić nosem - nie da się go zdobyć, przy okazji pominięcia rozgrywek NetPlay. Liczby wyglądają następująco: sieciowe zmagania oferują 250 punktów do zdobycia, a reszta, czyli 750 punktów, to zabawa singlowa. Jeżeli na sali znajdują się uzależnieni od nabijania punktów, to przygotujcie się na długie sesje przed telewizorem i konsolą podpiętą do sieci. Sama produkcja nie posiada Online Pass, co uważam za plus, zaś zabawa w większym gronie wciągnie na dłużej - do zdobycia jest 60 leveli postaci.

Wracając do osiągnięć, do standardowych wyzwań należą chociażby Master Blaster, czyli ubicie dwóch przeciwników na raz przy użyciu ładunków wybuchowych, A Survivor is Born, to siedemdziesiąt pięć punktów za ukończenie gry, czy Shopaholic (20 punktów) za wykupienie wszystkich ulepszeń i gadżetów w trybie multiplayer.

Lista osiągnięć z Tomb Raider

Ja osobiście za punktami nie biegam, niemniej jednak jest mnóstwo osób, które wręcz uwielbiają to robić. Dajcie znać w komentarzach do której grupy należycie. Na koniec jeden z ostatnich materiałów filmowych promujących grę, zapraszam do komentowania i oglądania.


Więcej filmów z Tomb Raider 2013


Sprawdź także:
Tomb Raider 2013

Tomb Raider 2013

Premiera: 05 marca 2013
PC, PS3, XBOX 360

Za reaktywację marki Tomb Raider odpowiedzialne jest studio Crystal Dynamics, które ma już na koncie kilka gier ze słynną panią archeolog w roli głównej. Mi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKattowitz   @   17:14, 21.01.2013
Hmm, nic nowego Uśmiech Przynajmniej jest powód, dla którego fani szybko nie odpuszczą sobie tego tytułu Szczęśliwy
0 kudosMicMus123456789   @   17:18, 21.01.2013
U mnie wbijanie punktów zależy od gry i od tego czy są za granie w co-opie.
0 kudosSadzio   @   19:10, 21.01.2013
Wbijam trofea ,,przy okazji" rozgrywki.. dopiero, jeśli gra jest na tyle interesująca, że warto ją przechodzić więcej niż raz, skupiam się na wyciśnięciu z niej jak najwięcej.
0 kudosdenilson   @   19:17, 21.01.2013
Jeśli gra jest dobra to osiągnięcia z przyjemnością wpadają i nawet człowiek nie musi się wysilać, ale warunkiem jest właśnie dobra produkcja. O Larę się nie martwię bo jednak będzie to dobrze zrobiona gra.
0 kudosFox46   @   19:37, 21.01.2013
Między innymi dzięki Punktom GamesCore można właśnie zauważyć na jaki bardziej gra stawia nacisk na MP czy SP. PO Tomb Raiderze widać ze o wiele większy nacisk jest na SP.
0 kudospscorpio   @   12:04, 22.01.2013
Trofea za osiągnięcia, są "przy okazji", ale nie są dla mnie priorytetem przy graniu. Tak jak większość uważam, że jeśli gra jest dobra to punkty same lecą, a my nawet o tym nie wiemy, lub nie zwracamy uwagi Uśmiech
0 kudosdenilson   @   12:09, 22.01.2013
Trofea są dla tych co masterują każdą grę albo jest to pretekst by przytrzymać jak najdłużej gracza. Obecnie to bardziej ta druga opcja pasuje.
0 kudosKreTsky   @   12:10, 22.01.2013
250 punktow w multi to jeszcze nie tragedia, ale calaka pewnie nie bedzie ;]
0 kudosKrru   @   14:08, 22.01.2013
Osiągnięcia w grach są uzależniające i dają dużą satysfakcję po zaliczeniu tych najtrudniejszych. W moim przypadku znacząco wydłużają one czas który poświęcam danej produkcji.
Dodaj Odpowiedź