The Elder Scrolls V: Skyrim ukończony w dwie godziny!

Wedle zapewnień dewelopera, The Elder Scrolls V: Skyrim będzie znacznie bardziej rozbudowaną produkcją od swojego poprzednika.

@ 14.10.2011, 07:46
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360

The Elder Scrolls V: Skyrim ukończony w dwie godziny!

Wedle zapewnień dewelopera, The Elder Scrolls V: Skyrim będzie znacznie bardziej rozbudowaną produkcją od swojego poprzednika. Bethesda chełpi się, że ukończenie przygody może zająć nam nawet kilkadziesiąt godzin. Jak się jednak okazuje, są osoby potrafiące przejść główny wątek znacznie szybciej.

QA Tester, Sam Bernstein, oraz projektant poziomów, Jeff Brown, najnowsze dzieło spod znaku The Elder Scrolls ukończyli w czasie… 2 godzin i 16 minut! Który z nich był szybszy? Bernstein wyprzedził Browna o 20 sekund, finiszując w czasie 2:16:10. Nie ma jednak obaw o to, że tytuł będzie krótki. Panowie zaznaczyli, że przeciętny gracz nigdy nie zbliży się do ich wyniku. I sprawa najważniejsza – gramy dla przyjemności, nie dla bicia czasowych rekordów. Mimo to wynik robi wrażenie.

Na zakończenie mamy dla Was oficjalną mapę świata Skyrim:

The Elder Scrolls V: Skyrim ukończony w dwie godziny!

Sprawdź także:
The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

Premiera: 11 listopada 2011
PC, PS3, XBOX 360

The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna, piąta już część słynnej serii gier Role Playing - The Elder Scrolls. Poprzednia edycja, nosząca podtytuł Oblivion, zdobyła miliony...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   09:26, 14.10.2011
Mapka ładna co do czasu mało ważny ;p Nie wiem w sumie czemu w ogóle go podali.
0 kudosAlexGames   @   09:58, 14.10.2011
Podali go zapewne dla czystej zabawy Uśmiech
Przypominam, że Morrowinda dało się ukończyć w kilkanaście minut, a casualowa gra zajmowała długie godziny.
0 kudossebogothic   @   10:18, 14.10.2011
Ciekawe, czy ta mapa zgadza się z poprzednimi... A Morrowind w TES III otoczony był przecież dookoła morzem... Wiem, że to miało na celu uniemożliwienie przejścia do sąsiednich krain zablokowanych przez niewidzialne ściany. A jak rozwiązano to w Oblivionie? Bo już Cyrodiil nie było otoczone morzem. I gdzie na mapie wyspa z Bloodmoona?
0 kudosAlexGames   @   10:32, 14.10.2011
Zgadza się. A ta wyspa to nie było całe Morrowind tylko jego część, Vvardenfell. Natomiast wyspa Solstheim znajduje się zaraz za krawędzią pokazanej mapy.
0 kudososkarsom   @   11:44, 14.10.2011
A wyjaśni mi ktoś mniej więcej jak tego dokonali? Wykorzystują glitche, mają jakiś sposób na skrócenie fabuły, ominięcie jakiś zadań?
0 kudossilverkin   @   12:15, 14.10.2011
@Oskarsom, masz na myśli szybkie przejście Morrowinda?
0 kudosAlexGames   @   12:37, 14.10.2011
Jeśli chodzi o Skyrim, to nikt nie przejdzie gry od faceta, który ją projektował. Jest to dość logiczne. On wie co zrobić i gdzie zrobić. Wie jak ominąć dialogi, przeskoczyć kilka punktów w zdaniach itp.
Jeśli chodzi o Morrowinda to wystarczyło ustawić alchemię jako jeden z głównych atrybutów. Na samym początku bardzo łatwo stworzyć miksturki zwiększające szybkość i bodajże pozwalające latać. To połączenie pozwala ci w 1 minutę dość to końcowego bossa z gry i go zabić. Voila, gra skończona. Pokazuje zakończenie w postaci filmiku.
0 kudosLehita   @   15:01, 14.10.2011
Można wiele . Tylko po co ? Ja nie mam zamiaru psuć sobie zabawy i z gry będę wyciskał wszystko co możliwe . Jak by nie było , to moja kasa i muszę ją wykorzystać należycie .
0 kudosAlexGames   @   15:25, 14.10.2011
@Lehita
Nie czujesz pociągu do acziwmentów? Nie chcesz w końcu przejść gry jak najszybciej? Powiedzmy, za 2-3 razem?
0 kudosLehita   @   15:53, 14.10.2011
O nie . Wędruje na rok na półkę , by potem nią się znowu cieszyć gdy do niej powracam . Nie lubię grać kilka razy pod rząd . Jeżeli gra jest bardzo dobra , to dbam by mi się nie znudziła Uśmiech
0 kudosAlexGames   @   16:32, 14.10.2011
Ja, dla przykładu, wyciskam z gry co się da, nudzę się nią, odkładam na rok na półkę i całość powtarzam. Tak mam z Oblivionem i F3 Uśmiech
0 kudossilverkin   @   11:53, 15.10.2011
@Oskarsom, jakbyś sam projektował grę, to byś wiedział, gdzie i jak co ominąć, gdzie są niedostatki kodu, które powodują (a nie powinny) wykonanie danego zadania, gwarantującego dalsze eksplorowanie świata itp.
0 kudosAlexGames   @   12:30, 15.10.2011
@silverkin
To nie chodzi o niedostatki kodu, tylko zadania w grach Bethesdy są podzielone na kroki. Kolejne kroki questa mogą mieć numerki 10, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 40, 41, 41, 100, 101, 102. Z czego od 0 do 99 to kolejne wpisy, a 100+ to możliwe zakończenia zadania. Bajer polega na tym, że one nie muszą po sobie następować. Nie musisz lecieć po kolei. W przypadku gdy mamy kogoś zabić to dostajemy 10 - początek zadania, potem mamy go śledzić do jego kryjówki i tak dalej. Jednakże jeśli poczekamy w jego kryjówce którą znamy i zabijemy go tam to od razu wykonamy krok 41 i będziemy mogli odebrać nagrodę.

Ale to tylko główny wątek. Dochodzą jeszcze zadania gildiowe, quest poboczne i tak dalej. Znowu będzie ponad tysiąc godzin zabawy Uśmiech
Dodaj Odpowiedź