Singularity takie samo na wszystkie platformy!
Obecnie wśród twórców gier panuje moda na produkowanie tytułów najpierw na konsole, dopiero później na PC.
Redmeer @ 28.04.2009, 15:02
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
Obecnie wśród twórców gier panuje moda na produkowanie tytułów najpierw na konsole, dopiero później na PC. Nie powiem jak mnie to irytuje jako zatwardziałego pecetowca, choć czasem dostajemy bonusiki jakieś w zamian, wtedy skłonny jestem przebaczać. Raven Software wychodzi jednak naprzeciw tej konwencji i wyda Singularity jednocześnie na wszystkich przewidzianych platformach w tym samym momencie.
Decydujące znaczenie ma zapewne użyty silnik Unreal Engine 3, przystosowany do pracy na wszystkich platformach oraz łatwo-modyfikowalny. Niemniej należą się słowa uznania za wielowątkową pracę :). Jednakowoż, rodzą się pewne obawy co do tego, czy aby któraś ze stron nie straci na takim zagraniu. Pierwsze komentarze pecetowców wyrażają obawy, czy aby ich wersja nie straci graficznie na tym aliansie, z drugiej strony maniacy PS3 i Xboxa powątpiewają, czy taka wersja będzie stabilnie trzymać płynność wyświetlanego obrazu.
Słowem przypomnienia. Gra jest shooterem umiejscowionyn na rosyjskiej wysepce, świeżo po katastrofie atomowej. Największym bajerem będzie tu wariacja na temat bullet-time, czyli sterowanie czasem podczas rozgrywki. Premiera - jesień 2009 roku!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler