Studio Raven Software przeżywa redukcję etatów.

Raven Software to jedno z najstarszych studiów deweloperskich w naszej branży. Ekipa powstała 20 lat temu i od tamtej pory zajmowała się wieloma wspaniałymi projektami z Heretic, Hexen, Wolfenstein i Soldier of Fortune na czele.

@ 12.10.2010, 09:40
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps2, ps3, psp, xbox 360, wii

Studio Raven Software przeżywa redukcję etatów.

Raven Software to jedno z najstarszych studiów deweloperskich w naszej branży. Ekipa powstała 20 lat temu i od tamtej pory zajmowała się wieloma wspaniałymi projektami z Heretic, Hexen, Wolfenstein i Soldier of Fortune na czele. Niedawno spod ich rąk wyszedł też całkiem niezły shooter zatytułowany Singularity.

Niestety, z informacji docierających do nas z USA wynika, że Raven Software przechodzi kolejną redukcję etatów. Pierwsze zwolnienia nastąpiły gdy ekipa skończyła prace nad Wolfenstein. Do kolejnych doszło teraz, kilka miesięcy po premierze Singularity. Na zespół pierwotnie składały się trzy team'y, pracujące nad niezależnymi od siebie projektami, a w najbliższej przyszłości zostanie tylko jeden, którego zadaniem będzie opracowywanie DLC.

"Wraz z ukończeniem prac nad Singularity, Raven Software modyfikuje swoje siły przerobowe, by odzwierciedlić najbliższy stan firmy." - napisało Activision w swoim oficjalnym oświadczeniu.

Choć brak w nim wzmianki o pracach nad DLC, inne źródło, prawdopodobnie jeden z 40 zwolnionych pracowników, podaje, iż taki będzie właśnie los ekipy. Cóż za marnotrawstwo talentu, nieprawdaż?

Sprawdź także:
Wolfenstein

Wolfenstein

Premiera: 18 sierpnia 2009
PC, PS3, XBOX 360

Wolfenstein jest kontynuacją przygód Williama "B.J." Blazkowicza, znanego przede wszystkim dwóch tytułów: Wolfenstein 3D (uważanego za pierwszego FPS-a w całej historii g...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:58, 12.10.2010
Bo robią takie byle jakie gry które nie przynoszą zysków i potem jest Redukcja etatów bo nie stać ich na utrzymywanie pracowników :/ .. Zrobili by coś konkretnego to by się obeszło bez redukcji etatów. Swoją droga powinni wrócić do korzeni Soldier of Fortune
0 kudosMicMus123456789   @   12:42, 12.10.2010
Właśnie gdyby mieli poważniejsze tytuły było by lepiej a tak.
Ale co robić takie życie raz na wozie a raz po nim Uśmiech
0 kudososkarsom   @   18:55, 12.10.2010
Nie dziwię się. Po dość dobrym, jednak nie do końca dobrze sprzedanych Singularity musiało ich to czekać. Ja osobiście z chęcią zobaczę ich następną produkcję, może się są najlepsze, ale przynajmniej na fabułę nie można narzekać.
0 kudosgregory16mix   @   00:12, 13.10.2010
Jak dla mnie to szkoda mi tych teamów... Wystarczył by jeden kolo z pomysłem a byli by uratowani... a tak czeka ich chyba smutny ale nieodwlekany więcej upadek...