eXperience112 (PC)

ObserwujMam (64)Gram (12)Ukończone (10)Kupię (7)

Poradnik do eXperience112 (PC)


Ogidogi @ 16:05 20.04.2008
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Na dole, każ Lei przejść do pomieszczenia CT6C. Niech podejdzie do domku na środku, a już po chwili zagada do niej człowiek, którego widziałeś na początku (trzymał jedne z drzwi). Poinformuje Was o długo trwającym śnie bohaterki i poprosi o przyniesienie jaja potwora. Znajdziesz je rzecz jasna na kominie (3 pokład, tam gdzie dawałeś sygnał). Drogę znasz, tak więc kiedy dotrzesz na miejsce, zapal dwa środkowe światła. Lea wyjdzie na szczyt komina i poprosi Cię o pozbycie się ptaków – użyj klaksonu i po sprawie. Poczekaj aż sama wróci do pustelnika. Tu powinieneś zapisać grę, gdyż czeka Cię konwersacja w której nie możesz się pomylić. Nakaż ponownie wejść do CT6C i daj jajko facetowi. Okaże się, że to Mike Loyd. Mężczyzna poprosi bohaterkę o wyznanie, kto był zdrajcą. Kobieta sama tego nie powie, jednak Ty za pomocą ruchów kamery możesz jej pomóc. Jeżeli ktoś nie był zdrajcą, ruszaj kamerą w poziomie tak jak byś kiwał głową. Jeżeli usłyszysz Paul de Provence, kiwnij kamerą z góry na dół. W ten sposób powiesz kto według Ciebie był szpiegiem. Po pewnym czasie rozmowy dostaniesz od Loyda jego alias, hasło oraz kod do plików chronionych. Pora zalogować się na kilka osób i zdobyć nieco cennych informacji. Zaczniemy od doktor Kim-Lan Lee:
jako alias: k l. l e e
jako hasło: y o k o b u e

Posiada ona w swoich danych kod dostępu do śluzy oceanicznej: CT054400. W plikach znajdziesz również informacje o batyskafach. Dodatkowo znajdziesz dane kolejnych dwóch osób.
Pierwsza z nich to Linda Manchek, na którą się zaloguj:
jako alias: l. m a n c k e k
jako hasło: a r c h i

Kod dostępu do katalogu chronionego brzmi OCEAN. Znajdziesz w nim cenne informacje dotyczące batyskafów. Kolejne dane dotyczą Stephen Algun:
jako alias: s. a l g u n
jako hasło: s. a l g u n

Kod dostępu do katalogu to również S.ALGUN. Zyskasz kod dostępu do drzwi CT07.
Na koniec wykorzystaj nowo zdobytą wiedzę na temat Loyda i odblokuj jego katalog chroniony przy pomocy hasła: OXOLDINES. W pliku „Kody dostępu do plików chronionych I.Dimitrinki” znajdziesz hasło PIGPEN. Niestety nie wiesz jeszcze jakie profesor ma hasło do konta, dlatego póki co ten temat zostawiamy. Musisz teraz zaprowadzić Leę do CT6B, a wejście do pokładu zbiornikowego znajdziesz w lewym dolnym rogu mapki. Aby się do niego dostać, musisz przeprowadzić kobietę przez budynek stojący na środku hali.



Jeżeli dziewczyna będzie już na dole, użyj na drzwiach kod znaleziony u Namrika: 55SW321. Ustaw Nichols na samym środku magazynu. Po chwili Lea stwierdzi, że bezpieczniki w tym momencie nie są jej potrzebne i sama opuści pomieszczenie. Kiedy wyjdzie po schodach, skieruj ją na sam dół drugiej części CT6B. Po prawej stronie są drzwi, którymi dostanie się do CT7C. Niestety będzie tam ciemno jak w ..... po prostu ciemno i co gorsza, nie będą działały włączniki światła. Kobieta szybko zorientuje się, że chodzi o bezpiecznik i wprowadzi nowe zadanie. W plikach profesora Namrika, w specyfikacji elektrycznego systemu dowiesz się, że bezpiecznik którego szukasz ma kolor czerwony. Aby przejść z powrotem do magazynu, musisz zmienić poziom mapy na wyższy i wykorzystać światła na schodach. Bezpiecznik znajduje się na wyższym poziomie, na podłodze, zaraz przy kartonach.



Nie używaj żadnych świateł w magazynie. Aby Lea dotarła do odpowiedniego bezpiecznika, kliknij na trójkąt który znajduje się zaraz przy nim. Kobieta podniesie go sama i wróci do skrzynki z bezpiecznikami w CT7C, po czym zainstaluje bezpiecznik. Zapal światła, żeby wszystko było dobrze widoczne. Na środku olbrzymiej hali znajdziesz śluzę oceaniczną (coś w kształcie koła). Otwórz ją za pomocą kodu: CT054400. Lea będzie Ci bardzo wdzięczna. Skieruj ją w prawy górny róg pomieszczenia, gdzie znajdują się drzwi do CT7T. W biurze Dimitrinki, zapal lampkę na biurku. Lea znajdzie kolejny moduł do kamery, tym razem odpowiedzialny za ostrość. Dziewczyna wgra go do systemu. Kiedy skończy, zapal światło na drugim końcu biurka. Znajdzie klucz, jednak nie wiadomo do czego on jest. Ponownie zgaś i zapal światło na środku biurka, tym razem Lea znajdzie i wgra kalendarz Igora. Ponieważ podczas pierwszego kontaktu z szyframi, zdeszyfrowałeś hasło PONLIPIEC, bez problemu znajdziesz w kalendarzu hasło do konta Dimitrinki. Zaloguj się na niego używając:
jako alias. i. d i m i t r i n k o
jako hasło: m e d i o c r i t a s

Hasło do plików chronionych to PIGPEN (znalazłeś u Loyda). Znajdziesz u niego mnóstwo przydatnych rzeczy. Po pierwsze hasła, program deszyfrujący, kody do zamków typu „Oko Tyriad”oraz protokół ich używania. Również znajdziesz tam nagranie video, na którym widać hasła profesor Kim, które już znasz. Poprowadź Nichols do sali projekcyjnej, w którym znajdzie film. Oprócz zwykłego, znajdzie także wersje cyfrową, którą wgra do systemu. Niech Lea brnie dalej do pomieszczenia, w którym stoją szafki. Na samym środku jest jedna bez kłódki.



Nakieruj na nią naszą bohaterkę, dzięki czemu ta ją przeszuka. Na otwartych drzwiach kryje się kolejna zagadka, jednak tym razem nie musisz jej rozwiązywać. Dzięki temu, że masz dostęp do konta Lindy, jesteś szczęśliwym posiadaczem kodu dostępu do batyskafu numer 2. Brzmi on: PUEZAYTO. Kiedy Lea zapyta czy rozwiązałeś zagadkę, pokiwaj twierdząco kamerą po drugiej stronie pomieszczenia. Teraz kobieta będzie chciał ubrać skafander, ale nie zrobi tego przy Tobie. Zaprowadź więc ją do przebieralni, która znajduje się na lewo od kamery, która przed momentem potwierdzałeś znajomość hasła. Gdy Lea się przebierze, skieruj ją do szafki w dolnym prawym rogu. Jedyna która ma małą kłódkę. Nichols otworzy ją dzięki kluczowi znalezionemu koło biurka. Po zakończeniu ładowania kart pamięci, użyj drzwi na samym dole. Wykorzystując klucz znaleziony w bojlerze na początku gry, dostaniesz się do CT8T. Niech Lea wejdzie do biura po prawej i dojdzie do samego końca, gdzie znajduje się biurko. Znajdzie tam kolejną kość pamięci, którą wgra do systemu. Jeżeli masz ochotę, przeczytaj plik „ Wszystko, co wiem”. Pora iść dalej, dlatego skieruj jej kroki w dół. Prawie na samym dole znajdują się dwa kwadraty z włącznikami światła. Aktywuj ten po lewej, dzięki czemu Lea wejdzie do CT8C. Teraz wykorzystując zmiany poziomów mapy, pokieruj Leą na najwyższe piętro, gdzie znajdują się inkubatory.



Dziewczyna zobaczy ciała i nieco się oburzy. Pora wrócić na dół, opuścić CT8T i wrócić do CT7T. Musisz przeprowadzić bohaterkę przez całą pracownie CT7T i dojść do miejsca, gdzie otwierałeś śluzę morską. Teraz czeka Cię zręcznościowe wyzwanie. Wprowadź Nichols po schodkach do konsoli sterowania, dzięki której możliwe będzie zwodowanie batyskafu. W tym celu musisz z pewnością zmienić poziom mapki. Aby wprowadzić batyskaf do śluzy, musisz odpowiednio sterować konsolą, która ma suwaki A,B,C,D.



Rób kolejno:

Przesuń suwak C maksymalnie w prawo.
Przesuń suwak B maksymalnie w prawo( nie dojdzie do końca).
Przesuń suwak C maksymalnie w lewo.
Przesuń suwak B maksymalnie w prawo.
Przesuń suwak A maksymalnie w prawo.
Przesuń suwak D w prawo aż zaczepisz.

Przesuń suwak D maksymalnie w lewo.
Przesuń suwak A maksymalnie w lewo.
Przesuń suwak B maksymalnie w lewo.
Przesuń suwak C maksymalnie w prawo.
Przesuń suwak D maksymalnie w prawo.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z eXperience112 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdavid31121   @   14:37, 28.01.2010
Dzięki bardzo pomogłeś
0 kudosroxa175   @   08:33, 18.06.2011
Bez poradnika to bym chyba nie dała rady z tą gierką ;) Dzięki