eXperience112 (PC)

ObserwujMam (64)Gram (12)Ukończone (10)Kupię (7)

Poradnik do eXperience112 (PC)


Ogidogi @ 16:05 20.04.2008
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Ustaw ramię tak, aby przedzierał się przez nie promień. Kolejnym krokiem jest włącznie termowizji w małej kamerce i ustawienie jej idealnie na środku oraz poziomie wiązki lasera. Ostatnią i najważniejszą rzeczą jest podniesienie wysięgnika za pomocą „Spacji” i utrzymywanie okrągłego zbiorniczka z cieczą na wysokości lasera tak długo, aż uzyska on temperaturę 42 stopni. Jak tylko to się stanie, puść spację. Lea wprowadzi zmiany do komputera i wyjdzie na zewnątrz. Musi teraz dotrzeć do wejścia 1P01/1P11. W tym celu wyświetl niższy poziom na mapie, dokładniej drugi i skieruj dziewczynę w lewo, aby zejść na pierwszy pokład. Następnie każ jej skręcić w prawo i iść do końca.



Niech użyje terminala i wejdzie do środka. Pora wejść do pokoju 1P10, w którym niestety Lea znajdzie trzy ciała. Co gorsza, musi przeszukać ciała. Znajdzie tu cenne informacje odnośnie konta profesor Resy Leeglind. Zaloguj się na nią wykorzystując zdobyte informację:
jako alias: r. l e e g l i n d
jako hasło: m a t h i l d a

Znajdziesz kod dostępu do przejścia z pomieszczenia 1P10 do 1P11, który od razu wykorzystaj. Kliknij na drzwi i wpisz: 45FR36D. Wprowadź Nichols do komory inhalacyjnej. Tam będzie miało miejsce kolejne wspomnienie z przeszłości. Lea poczuje się lepiej, więc wyprowadź ją z pomieszczenia 1P11. Po drodze, dziewczyna wpisze do komputera nowe cele. Kiedy to zrobi, każ jej wyjść na korytarz i skieruj ją w górę. Teraz, musi wejść do pomieszczenia 1P08. Aktywuj jedyne w tym pomieszczeniu urządzenie(które jest telefonem), dzięki czemu Lea uruchomi konsolę.



Aby dostać się do tamtejszego archiwum, musisz wpisać kod, który znajdziesz w aktach profesora Mourina. Brzmi on: 1P08A25.
Przyjrzyj się szczególnie plikowi „Taśma 22Z” w którym znajdziesz hasło dostępowe do konta Andy Leonarda (do konta Lincolna już masz dostęp). Zaloguj się więc używając następujących danych:
jako alias: a. l e o n a r d
jako hasło: P 3 8

W jego aktach znajdziesz przydatne hasło do 1P05. Skieruj więc kobietę do tego pokoju i wpisz na drzwiach: 1P05U83. Niech Lea podejdzie i obejrzy ciało.



Dostaniesz dzięki temu hasło do chronionych plików Leonarda. Wpisz: RIGOUR i przyjrzyj się plikowi „ Zabezpieczone oficjalne kody”. Tylko jedna osoba jest nowa:
jako alias: p. p r o v e n c e
jako hasło: r a

Niestety nie znajdziesz u niego nic interesującego.Poproś, aby Lea podeszła do panelu z kluczami. Kiedy pojawi się okienko z kluczami, wskaż klucz z kolumny CTT oznaczony numerem 06.



Wyprowadź dziewczynę i skieruj ją w lewo. Niestety, natknie się ona na węża, którego przepędź używając zaworu. Przeprowadź ją przez całe pomieszczenie, aż dotrze do 1P01. Po wejściu do środka, skieruj Nichols w dół. Pani naukowiec zrobi Ci mały wykład o Tyriadach. Po wysłuchaniu ciekawostek o tych nieznanych formach życia, kieruj ją dalej w dół. Po prawej stronie kuchni znajdzie ciało kucharza. Każ go przeszukać, dzięki czemu kobieta znajdzie książkę z przepisami oraz jakimiś tajnymi kodami. Wejdź do jego plików chronionych używając nazwy jego ulubionej potrawy: BOUILLABAISSE. Masz niezbite dowody, że to właśnie Provence był szpiegiem. Wyprowadź Leę z pomieszczenia i poprowadź ją ponownie na zewnątrz, wyjściem znajdującym się w 1P05. Tym razem poproś aby udała się w prawo. Zauważysz bardzo długi mostek prowadzący na dziób statku, który niestety będzie blokowany przez dwa bardzo agresywne psy. Niech Nichols je minie i idzie w dół, po czym poprowadź ją w lewo, do samego końca pokładu. Znajdzie tam dwa ptaki zajadające się szczurem.



Lea je przepędzi i zabierze szczura, po czym sama automatycznie wróci aby pozbyć się psów. Kiedy tego dokona, przeprowadź ją przez mostek do samego końca, a następnie sprowadź ją poziom niżej, za pomocą schodków. Obniż sobie poziom mapy, żeby móc dalej kierować poczynaniami bohaterki. Każ jej podejść do włazu. Kobieta otworzy go kluczem zabranym z pomieszczenia strażnika.


poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z eXperience112 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdavid31121   @   14:37, 28.01.2010
Dzięki bardzo pomogłeś
0 kudosroxa175   @   08:33, 18.06.2011
Bez poradnika to bym chyba nie dała rady z tą gierką ;) Dzięki