Daemonica (PC)

ObserwujMam (55)Gram (14)Ukończone (11)Kupię (1)

Poradnik do Daemonica (PC)


Ogidogi @ 10:39 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

TAJEMNICA KLASZTORU
Idź do opata klasztoru i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że zniknęło paru braciszków. Udaj się na cmentarz, a koło jednej z krypt znajdziesz fragmenty ubrania.

Wróć i pokaż go opatowi. Idź do domu zielarki i zabij zombie, po czym zabierz jej ciało. W domu spotkasz Helen, porozmawiaj z nią. Po wyjściu z domu natkniesz się na burmistrza. Idź do domu burmistrza, zostaniesz otruty i w ten sposób stracisz klucz. Teraz pozbieraj zioła na eliksir Dotyku Seenyi, a jeżeli posiadasz zioła idź do domu, przygotuj eliksir i uzupełnij sobie energię. Idź do kowala, dowiesz się od niego ze burmistrz poszedł w stronę bagien. Idź jeszcze do gospody i rozpraw się z umarlakiem, teraz udaj się nad rzekę. Znajdziesz ciało Hellen, zabierz ją do domu.
Musisz przygotować eliksir Dusz i wypić go. Kiedy znajdziesz się w świątyni ofiarowania, wejdź drzwi znajdujące się obok obrazka przedstawiającego ofiarę utonięcia. Na ołtarzu po prawej ustaw dawcę życia, po środku kowala przeznaczenia, a po lewej stronie miłość.

JEDEN Z DWÓCH
Idź do opata klasztoru i poproś, aby otworzyli Ci kryptę. W środku krypty przejdź przez most, gdy dojdziesz do salki, przejdź przez drzwi bez kotary. Idąc dalej korytarzem trafisz na wiele sali. W jednej z nich, tej po lewej stronie, znajdziesz zombie którego musisz zabić. Weź dziwny przedmiot który z niego wypadnie. Obok pomieszczenia gdzie zapadł się sufit, znajdziesz pochodnię, weź ją. Teraz jeżeli natkniesz się na wiadra weź dwa i napełnij je wodą w wannie, znajduje się ona w pomieszczeniu gdzie zabiłeś zombie. Po wąskim przejściu, przepraw się na drugą stronę. Zaraz po lewej znajduje się pokój z dźwigniami.
W miejscu gdzie brakuje dźwigni, użyj pochodni żeby ja zastąpić. Teraz użyj wszystkich dźwigni, w pokoju drugim po prawej, znajduje się dziwny materac. Użyj na nim sztyletu, a znajdziesz podobny przedmiot, do tego który znalazłeś przy zabitym potworze. Idź do końca, w ostatnim pomieszczeniu jest zombie, wypełnij jego wole i dobij go. Przestaw wszystkie dźwignie, wróć do korytarza z dużą ilością pomieszczeń. Wejdź do sąsiadującego z tym, w którym zawalił się sufit.
W ścianie znajduje się przełącznik, który otwiera przejście do biblioteki. Wejdź tam, a na regale znajdziesz instrukcje dla strażników. Na ścianie z drzwiami znajdziesz klucz, weź go i wyjdź z biblioteki.
Teraz musisz się wrócić do pomieszczenia gdzie wybrałeś przejście bez kotary. Teraz wybierz to drugie, następnie użyj klucza na drzwiach. Idąc dalej spotkasz burmistrza, porozmawiaj z nim. Zobaczysz jak popełnia samobójstwo. Idź dalej w głąb, pierwsze pomieszczenia po prawej i lewej stronie, mają w ścianach otwory. Włóż w nie dziwne rzeczy, znalezione przy zombie i w materacu. W ten sposób uruchomisz mechanizm. Teraz wejdź do sali i na liczbach IV i VI ustaw wiadra napełnione wodą, a na VII sam stań. W ten sposób rozłoży się most po którym musisz przejść.
Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z demonem, znajdziesz tam też fabiusa, od Ciebie zależy jakie zakończenie wybierzesz.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Daemonica (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoscein   @   12:43, 31.03.2010
bardzo trudna gra trzeba dużo w niej myśleć
0 kudosToddziak   @   02:25, 21.09.2011
Dzięki za poradnik! Przydał się, kiedy nie mogłam znaleźć tego głupiego zielska na bagnach Dumny