XCOM 2 (PC)

ObserwujMam (6)Gram (4)Ukończone (3)Kupię (7)

Kody do XCOM 2 (PC)


bigboy177 @ 12:02 31.10.2016
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Kody do XCOM 2 da się wykorzystywać dopiero po aktywowaniu specjalnej konsoli. To dzięki niej da się wstukiwać rozpisywane poniżej komendy i korzystać z rozlicznych ułatwień.

Aby aktywować konsolę, służącą do wpisywania kodów, należy dodać do opcji startowych gry następującą treść:

-allowconsole -log -autodebug

Potem należy włączyć grę, a podczas zabawy otworzyć konsolę z użyciem klawisza tyldy (~). Lista komend znajduje się poniżej.

Kody wpisywane podczas misji:

  • SkipAI - odpuszcza kolejkę SI;
  • PowerUp - stajesz się nieśmiertelny, nie musisz też przeładowywać broni;
  • TakeNoDamage - stajesz się nieśmiertelny;
  • ToggleUnlimitedActions - nieograniczone punkty ruchu (uwaga: jeśli nie wyłączysz przed turą przeciwnika, będzie on mógł także korzystać z tego kodu);
  • ForceCritHits - wymusza strzały krytyczne (uwaga: jeśli nie wyłączysz przed turą przeciwnika, będzie on mógł także korzystać z tego kodu);
  • GiveActionPoints [Liczba] - daje określoną liczbę punktów ruchu wybranej jednostce;
  • ToggleUnlimitedAmmo - nie trzeba przeładowywać;
  • Togglefow - ujawnia mapę, ale wrogowie nadal są ukryci, póki nie dostrzegą ich Twoje jednostki;
  • ToggleSquadConcealment - ukrywa twój oddział, ale wrogowie nadal będą zaalarmowani
  • TTC - teleport wybranej jednostki do kursora;
  • TATC - teleport wszystkich jednostek do kursora.

Komendy w Avengerze:

  • LevelUpBarracks [Liczba] - podnosi poziom żołnierzy w barakach;
  • MakeSoldierAClass [Imię i Nazwisko] [NazwaKlasy] - zmienia klasę żołnierza (np. MakeSoldierAClass "Jane Kelly" Ranger), nazwy klas:
    • Rookie
    • Ranger
    • Sharpshooter
    • Grenadier
    • Specialist
    • PsiOperative
  • HealAllSoldiers - uzdrawia wszystkich żołnierzy w barakach;
  • RemoveFortressDoom [Liczba] - usuwa liczbę poziomów projektu Avatar;
  • GiveFacility [Nazwa] [IndexMapy] - daje Ci ośrodek, ale nie sprząta po obcych, prawdopodobne (niesprawdzone)
    • nazwy ośrodków:
      • Workshop
      • Laboratory
      • PowerRelay
      • ShadowChamber
      • ProvingGround
      • ResistanceComms
      • AdvancedWarfareCenter
      • UFODefense (Defense Matrix)
      • PsiChamber (Psi Labs)
      • OfficerTrainingschool (GTS)
    • IndexMapy (liczby zaczynają się od 3 w lewym górnym rogu):
      • 3 | 4 | 5
      • 6 | 7 | 8
      • 9 | 10| 11
      • 12| 13| 14

  • GiveResource [NazwaSurowca] [Ilość] - np. GiveResource Supplies 500 (trzeba mieć przynajmniej 1 sztukę danego surowca, aby kod zadziałał;
  • AddItem [NazwaPrzedmiotu] [Ilość] - dodaje określony przedmiot, tym razem nie potrzeba mieć jego 1 sztuki.

Lista surowców:

  • Supplies
  • EleriumDust
  • AlienAlloy
  • Intel
  • EleriumCore

Lista przedmiotów:

  • Firebomb
  • FragGrenade
  • AlienGrenade
  • FlashbangGrenade
  • SmokeGrenade
  • GasGrenade
  • AcidGrenade
  • HeavyPlatedArmor (Pancerz EXO)
  • LightPlatedArmor (Pancerz Spider)
  • HeavyPoweredArmor (Pancerz WAR)
  • LightPoweredArmor (Pancerz Suit)
  • ShredderGun
  • Flamethrower
  • BlasterLauncher
  • PlasmaBlaster
  • FlamethrowerMk2 (Hellfire Projector)
  • ShredstormCannon
  • IncendiaryRounds (Dragon rounds)
  • TalonRounds
  • TracerRounds
  • VenomRounds
  • ApRounds
  • BluescreenRounds
  • NanoFibreVest
  • PlatedVest
  • StasisVest
  • HazmatVest
  • Hellweave
  • Corpse[NazwaJednostki] - np. AddItem CorpseAdventShieldbearer 10 - da grającemu 10 zwłok Advent Shieldbearer. Do wyboru są następujące jednostki:
    • Sectoid
    • AdventTrooper
    • AdventOfficer
    • AdventStunLancer
    • AdventShieldbearer
    • Faceless
    • Viper
    • Berserker
    • Archon
    • Muton
    • Cryssalid
    • Sectopod
    • Andromedon
    • Gatekeeper
    • Avatar
  • [Dodatek]Upgrade_[Cecha] [Liczba] - np. AddItem AimUpgrade_sup 10
    • dostępne dodatki to:
      •  Aim
      • Clipsize
      • Crit
      • FreeKill
      • FreeFire
      • MissDamage
      • Reload
    • dostępne cechy to:
      • bsc (podstawowa)
      • adv (zaawansowana)
      • sup (ponadprzeciętny)
  • [Jakość]PCS[Nazwa] - np. AddItem EpicPCSConditioning 5;
    • dostępne nazwy to:
      • Speed
      • Conditioning
      • Focus
      • Perception
      • Agility
    • dostępna jakość to:
      • Common (normalna)
      • Rare (zaawansowana)
      • Epic (ponadprzeciętna)

Give Scientist oraz Give Engineer

Możesz otrzymać tylko jednego naukowca lub inżyniera w jednym momencie, możesz natomiast zdefiniować poziom, na którym owy specjalista będzie. 

  • GiveScientist [Poziom] - daje naukowca;
  • GiveEngineer [Poziom] - daje inżyniera.

GiveTech [Nazwa] - daje technologię z wybranej kategorii. Dostępne rodzaje technologii rozpisane są poniżej, z podziałem na kilka kategorii.

Broń:

  • ModularWeapons
  • MagnetizedWeapons
  • GaussWeapons
  • PlasmaRifle
  • HeavyPlasma
  • PlasmaSniper
  • AlloyCannon
  • Tech_Elerium
  • Psionics
  • HybridMaterials
  • PlatedArmor
  • EXOSuit
  • SpiderSuit
  • PoweredArmor
  • WraithSuit
  • WARSuit

Autopsja:

  • AlienBiotech
  • AutopsySectoid
  • AutopsyViper
  • AutopsyMuton
  • AutopsyBerserker
  • AutopsyArchon
  • AutopsyGatekeeper
  • AutopsyAndromedon
  • AutopsyFaceless
  • AutopsyChryssalid
  • AutopsySectopod
  • AutopsyAdventTrooper
  • AutopsyAdventStunLancer
  • AutopsyAdventShieldbearer
  • AutopsyAdventTurret
  • AutopsyAdventMEC 

Inne projekty:

  • Skulljack
  • ExperimentalAmmo
  • ExperimentalGrenade
  • ExperimentalArmor
  • Bluescreen
  • BattlefieldMedicine
  • PlasmaGrenade
  • AdvancedGrenades
  • Skullmining
  • HeavyWeapons
  • AdvancedHeavyWeapons

Screeny i filmy z XCOM 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?