Cytat: MicMus123456789
Długość gry zależy od tego ile się bawimy, a nie ile ma wątek główny. Prototype to taka gra, w której zabawa jest ważniejsza niż wątek główny ;p
Aż tak dużo to tam do roboty nie ma znajdzki do znalezienia są banalne. Misje poboczne to głównie na zasadzie znajdź osobę wchłoń jej DNA i wykonaj zadanie i dzielą się na trzy kategorie
- zbieramy rozrzucony ładunek i jest to na czas.
- X misja w podziemiu/ bazie
- Zabicie jakiegoś kolesia z super mocą
Czarne skrzynki łatwo idzie znaleźć, plądrowanie gniazd zazwyczaj jest ich mało i są bardzo widoczne, no i grupy biochazard które musimy niszczyć. Oraz wątek fabularny, ogólnie gra fajna ale studio przez Activision prawie że już nie istnieje, bo większość z tych ludzi została zwolniona ze względu na słabą sprzedaż wersji konsolowej.
PS: gra zapewnia zabawę do 15-20H dłużej się nie da bo już w zupełności potem nie ma co robić. Tym bardziej na PC, ja na Xboxie jak już nie miałem co robić to nabijałem osiągnięcia stąd prawie 20H gry,