Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Recenzja Risen 3: Władcy Tytanów PC - komentarze

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Przecież Bezimienny w Gothic stał się wybrańcem w trakcie gry, a na samym jej początku był łajzą co machała mieczem jak cepem. Niezwykle fascynujący byłby prequel jedynki mając za bohatera taką sierotę. Co fajnego byłoby w przygodach młodego, nieopierzonego złodziejaszka, bandyty, czy mordercy (nie wiadomo za co był skazany), który nic nie umie? Jak zaczynała się jedynka to nie potrafił nic. Lara Croft już od początku TR była heroiną. W TR13 chciano pokazać jak się nią stawała (szkoda, że gra należy do casual games, ale to szczegół). Czym mógłby imponować Bezi w prequelu jeśli jego umiejętności na końcu gry byłyby takie jak na początku G1? Poza tym, czy np. taki wiedźmin expił od zerowego poziomu? Dużo lepszym pomysłem byłoby postawienie na już ukształtowanego bohatera, którego wszyscy znają. Bezimienny wcale nie musiałby zaczynać od zera. Zdecydowanie kontynuacja byłaby lepsza niż prequel.



Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18826 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Pamiętajcie że pastuszka z G4 i w ogóle całą grę nie stworzyły Piranie. A kto jak kto, oni całkiem ciekawe postacie tworzyć potrafią, i do G5 mogliby zrobić całkiem nowego, interesującego bohatera.
Co do kontynuacji tej serii to mam jedno zdanie - uwielbiam Gothica, więc dajmy mu spoczywać w pokoju. Wszystko co dobre, ma swój koniec. Klimatu pierwszych dwóch - bo już G3 to nie było to samo - nie da się moim zdaniem odtworzyć. Niech Piranie tworzą nowe, może równie dobre marki. Zresztą, Gothiki i tak wciąż żyją i żyć będą, a to za sprawą licznych modów.

Offline
Szymono111 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 727 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Żyją i mają się dobrze, ludziom, którzy chcą pograć, gorąco polecam niedawno powstały mod do Gothic 2 NK "Tajemnice Jumangi".
Świetnie zaprojektowane lokacje, ponad 10h gry i nowe umiejętności do rozwinięcia, głównie związane z zaniedbanym w serii łucznictwem, a dokładnie ulepszaniem strzał. Jeśli ktoś chciałby zagrać, to można zassać z tego miejsca:
https://forum(...)st861945

Jeśli zaś chodzi o nowego bohatera, to o wiele lepszy plan, niż odnawianie bezimiennego. Może być jakieś odniesienie, takie jak w Gothic 4, które było bardzo dobre(motyw z opętanym królem rokował dobrze, ale został zmarnowany), ale nie można na siłę wsadzać znowu tego samego, do nowej formuły. Już w G3 były problemy z Bezim, tam nie był jeszcze taki dobry, ale mógł pobić orka od pierwszego poziomu i miał już trochę wyrobionych statystyk na start.

UP@ Ja bym jednak nie zostawiał całej serii, bo musisz wiedzieć, że wiele starych gier, zostało zgrabnie odnowionych i nadal są popularne, choćby taki Deus Ex Human Revolution, czy Wasteland 2 niedawno.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
O widzisz, dzięki serdeczne za cynk do tego moda, zabierałem się właśnie po raz kolejny za Gothic, a zawsze to będzie fajne urozmaicenie gry. Pytanie tylko miałbym odnośnie ewentualnych bugów, czy grało się bez żenady. Jeśli tak, to z przyjemnością go obadam.

Offline
Szymono111 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 727 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Atakuj tego moda, ja grałem i nie natknąłem się na bugi(nie wliczam tych wpisanych w silnik samej gry). Mod był robiony bardzo długo, bo ponad rok.
Zapytasz pewnie, dlaczego akurat ten? Ano dlatego, że trochę przy nim pomagałem Cool
Robiłem tylko korekcję w dialogach, ale zawsze coś Święty
Ja też chyba go sobie przegram jeszcze raz, miłej gry. Napisz w temacie z grą Gothic I, jakie wrażenia.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Ogólnie za modami w grach nie przepadam, ale jeśli ten jest wykonany starannie i pieczołowicie, to na bank go sprawdzę. Po riserczu w sieci widzę, że warto. Świetnie, że gra jest nadal wspierana i ogrywana. Ale najpierw łyknę kolejny raz jedynkę, bo też z tego co się zorientowałem kilka fajnych modyfikacji do niej wyszło. Dobrze, że klasyki nie umierają i ludziom chce się cały czas je rozbudowywać. Świadczy to o ogromnym ich potencjale.

Offline
Szymono111 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 727 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Do G II jest większa wsparcie, ale gracze nadal nie zapominają (:
W tym modzie jest coś takiego jak pasek energii, marnuje się przy SPRINCIE, blokowaniu i ogólnie walce.
Jeśli chcesz "łyknąć" zwykłego Gothic-a, to zmień sobie na przykład tekstury twarzy Bezia Szczęśliwy
Z Mroczne Tajemnice jest ten problem, że jest wiele wersji tego moda i wiele wersji samej podstawki, mogą być crashe.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Akurat posiadam wersję z Extra Klasyki. Dość ascetyczne wydanie, ale wszystko jest i śmiga aż miło, bez w sumie zbędnych bajerów. Mam nadzieję, że wszystko będzie kompatybilne, tak co do Mrocznych Tajemnic (dzięki Igi) jak i Tajemnic Jumangi (to samo Szymono). Wersje gier są dość aktualne, mam nadzieję, że będzie bez problemów.

Liczba czytelników: 475851, z czego dziś dołączyło: 4.
Czytelnicy założyli 53879 wątków oraz napisali 676168 postów.