Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
GTA V na PS3 i PS4 - porównanie oprawy graficznej - komentarze

Offline
Cortigo //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 151 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Lubię takie porównania ale oczywiście nie ma co się dziwić przecież w PS4 drzemie lepsza grafika niż w PS3 więc zrozumiałe, że jak mamy lepszy sprzęt to można go bardziej wykorzystać. Efekty bardzo dobrze widoczne chociażby na samym początku przy scenie z drzewami.



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Miłe dla oka widoczki jednak najmniej widać różnic podczas porównań zabudowań te z PS4 po prostu są bardziej żywe i wyraziste niż na PS3. Mocne różnice widać przy roślinności, wodzie,chmurach, słońcu, oświetleniu.
Najlepiej cieszy oko pole widzenia bo na Cureent genach będzie o wiele lepsze niż na PS3.

Ale i tak należą się wielkie brawa że mimo tak starego sprzętu jakim jest PS3 i X360 udało się uzyskać takie detale bez znacznego doczytywania się tekstur, to nie lada wyczyn.
Złośliwi (PC) twierdzą teraz że GTA V na PS3 i X360 byłą wersją BETA i podziękowali ze jej przetestowanie.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9318 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Złośliwi (PC) twierdzą teraz że GTA V na PS3 i X360 byłą wersją BETA i podziękowali ze jej przetestowanie.

GTA V, jak na możliwości sprzętowe, to gra dopracowana z wielu stron. Świadczy o tym fakt, że w dniu premiery nie pojawił się Day One Patch. Zakładam, że nie był po prostu potrzebny - tryb fabularny od samego początku był dopięty na ostatni guzik. Jeśli natomiast chodzi o GTA Online, to otrzymało ono kilka łatek ważących 25-50Mb (a zawierały one także nową zawartość), podczas gdy wiele dzisiejszych produkcji otrzymuje patche po 5GB (np. Battlefield 4). Tak więc złośliwcy pozostaną tylko złośliwcami. ;)

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: KreTsky
Różnica jest. Tutaj faktycznie podróżowali oprawę, w przeciwieństwie do The Last of Us.

Dokładnie, ale trzeba też brać pod uwagę że GTA V to sandbox 5x razy więcej detali aniżeli w grze zamkniętej np: The Last of Us gdzie 60-70% detali pozostało po poprzedniej wersji(PS3) a te 30% to właśnie nowości typu lepsze oświetlenie, żywsze kolory i 1080p.
Można napisać żę TLOU taki remaster na siłę jest zrobiony, by tylko sprzedać drugi raz tytuł na nowszą platformę SONY. Zresztą metro Redux też jakoś pały nie urywa, bo taki Last Light mimo starego sprzętu na X360 wyglądał przyzwoicie względem PCta gdzie wyglądał bardzo ładnie. To dobry wynik jak na tak starą konsolę, Redux też nie zrobi wrażenia bo na PCtach mogliśmy zobaczyć już to co będzie na PS4 i XO, a np: na mnie to wrażenia nie zrobi w ogóle.

Tak więc najsensowniejszym Remasterem jak do tej pory jest GTA V, bo w przypadku PS3 i X360 było widać sporo ubytków graficznych (słaby sprzęt już mający swoje lata). W przeciwieństwie do swoich poprzedników jak Tomb Raider, Metro, The Last Of Us.

Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676161 postów.