Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Wiemy jak wygląda tor Laguna Seca w Project CARS - komentarze



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Czym tu się jarać? Tor wygląda jak w każdej innej grze wyścigowej z ostatnich lat. Jest zawsze taki sam. Niedobrze mi się robi już od tych licencjonowanych torów. Są tak oklepane, że można je przejechać z zamkniętymi oczami. Szkoda, że szykuje się kolejna gra, która będzie taka jak każda inna dostępna na rynku. No może nie każda, bo pewnie Slightly Mad Studios dorzuci do tego swoje słynne realistyczne sterowanie przeczące wszystkim znanym prawom fizyki, którego nikt nie ogarnie.

Offline
JackieR3 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Obywatel 2015 ]0 kudos
Cytat: remik1976
Niedobrze mi się robi już od tych licencjonowanych torów. Są tak oklepane, że można je przejechać z zamkniętymi oczami

A ja właśnie odwrotnie.Licencjonowane,znajome tory sprawiają że od czasu do czasu mam ochotę na jakąś ścigałkę. Uśmiech
Ale może chodzi tu o to "od czasu do czasu" dlatego mnie te tory nie nudzą.

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
@Jackie 17 lat już jeżdżę po tych torach praktycznie w każdej grze wyścigowej i to od czasu do czasu. Od tylu lat twórcy gier wyścigowych nie potrafią się wykazać kreatywnością i nie potrafią stworzyć żadnych fikcyjnych torów, które mogły by zaciekawić gracza. Dlatego każda gra wyścigowa różni się od siebie tylko tytułem i dlatego tak mocno podupadł ten gatunek gier, który dziś po prostu tylko nudzi gracza.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Nigdy nie da się zrobić w skali 1:1 takiej samej odwzorowanej trasy, ja mógłbym się np: doczepić oo patrzcie piasek jest całkiem inny tam jest pomarańczowy w tutaj jest o wiele jaśniejszy w grze.
Co do licencjonowanych tras to nie przesadzajmy, nic nie jest łatwe pod warunkiem dobrego AI przeciwników, wtedy nawet już taka oklepana i dobrze znana nam trasa jest wyzwaniem.

Gran Turismo 6 mnie najbardziej dobijało właśnie brak dobrego realizmu, auto od band odbijało się jak żelazko i jechało dalej, model zniszczeń był mizerny nie wpływający na osiągi naszego auta. Mnie osobiście takie aspekty dobijają bardziej aniżeli tory. Nie wspominając już o modelu jazdy.
Mam nadzieje że Slightly Mad Studios nie przesadzi i nie skopie modelu jazdy, ale tez sprawi że będzie wymagający.
Jedynie co mnie martwi w Project Cars to liczba aut, bowiem wątpię czy przekroczy liczbę trzy cyfrową np: 100 aut.

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
A mnie martwi to, że te auta już nie wyglądają tak jak na przechwałkach Slightly Mad Studios z przed roku gdzie mydlili tradycyjnie wszystkim oczy jak to ich auta są szczegółowo odwzorowane. Spójrzcie na tą tandetną imitację BMW z filmiku. Nawet kształt maski się nie zgadza i nawet się nie wysilili, żeby to nadrobić choćby teksturami. Walnęli jak zwykle ściemę i z trasami pewnie będzie tak samo. Dziś są dość dobrze wyglądające, a w produkcie finalnym będą wyglądać zupełnie inaczej. To że teraz nie są pod skrzydłami EA nic nie znaczy, bo to zawsze oni robili grę, a nie EA i to oni wypuszczali tandetę na rynek. Ja im już nie wierzę i z betatestów, albo raczej z wersji alfa gry było już widać, że to co pokazują, a to co jest w rzeczywistości to są dwie różne gry.

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Inne na pewno nie jest, a prezentacja jest zapewne na najwyższych możliwych ustawieniach. Co prawda na gameplayu jest model sportowy BMW, a na filmie cywilny, ale takie elementy jak maska nie powinny się różnić. W sumie nawet bym się tego nie czepiał, ale jak ktoś robi sobie z gęby tyłek i zapewnia o modelach aut najwyższych lotów, a potem pokazuje takie coś to dla takich ludzi nie mam litości i wytknę im to przy każdej okazji, bo nie jest tak jak zapewniali. Co jak co, ale w grze wyścigowej wygląd auta jest priorytetem i nie może być gorsze od trasy na której będzie się poruszało. Podczas wyścigu i tak detal trasy jest mało istotny, a auto ma się cały czas przed oczami. To czego nie lubię i nigdy nie lubiłem u Slightly Mad Studios to te filmiki przedpremierowe, które zawsze mocno mijały się z tym co gra rzeczywiście oferowała. Wszystko by było w porządku jakby pokazywali tak jak jest w rzeczywistości, a nie tak jak robili to zawsze i robią nadal. Pokazali mi ultra realistyczną grę wyścigową i tego od nich teraz oczekuję. Kolejny Shift 2 nie przejdzie u mnie i nie zostawię na nich suchej nitki jak się nie wywiążą z tego co pokazują. Czasu na dopracowanie tej gry mieli bardzo, bardzo dużo i mam nadzieję, że nie zmarnowali go tak jak Polyphony przy GT5. Życzę im żeby udało im się zrobić naprawdę najlepszą grę wyścigowa jaka kiedykolwiek się pojawiła, ale mam duże wątpliwości, że tak się stanie w przypadku tego studia. Mam nadzieję, że mnie zaskoczą, ale gry w ciemno na pewno nie kupię.

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: remik1976
Inne na pewno nie jest, a prezentacja jest zapewne na najwyższych możliwych ustawieniach. Co prawda na gameplayu jest model sportowy BMW, a na filmie cywilny, ale takie elementy jak maska nie powinny się różnić.
Wiesz, nie chce się za bardzo czepiać ale auto w grze to na pewno M3 E92, zaś to w realu wygląda jak M3 E46. Nie jestem znawcą BMW i mogę się mylić co do modelu ale już gołym okiem widać że nie jest to to samo auto (Układ wlotów powietrza na masce, zakończenie maski z obu stron itp).

Liczba czytelników: 475851, z czego dziś dołączyło: 4.
Czytelnicy założyli 53879 wątków oraz napisali 676170 postów.