Wiemy jak wygląda tor Laguna Seca w Project CARS

Najnowsza wyścigowa produkcja Slightly Mad Studios, Project CARS, jest dla wielu najbardziej wyczekiwaną grą tej jesieni.

@ 28.04.2014, 22:41
"MarcoAuditore"
pc, ps4, xbox one

Wiemy jak wygląda tor Laguna Seca w Project CARS

Najnowsza wyścigowa produkcja Slightly Mad Studios, Project CARS, jest dla wielu najbardziej wyczekiwaną grą tej jesieni. Dowodem tego niechaj będzie użytkownik o nicku ADRIANF1esp, który umieścił w serwisie YouTube nieco ponad 2-minutowy materiał, ukazujący porównanie rzeczywistego i wirtualnego przejazdu po torze Laguna Seca - jednej z miejscówek, które znajdziemy w projekcie.

Ludziom odpowiedzialnym za tę produkcję należą się gromkie brawa, gdyż na filmiku możemy zauważyć, że kalifornijski tor został odwzorowany idealnie, a każdy szczegół dopracowany jest niemal w 100%. W pierwszej chwili można nawet mieć problemy z odróżnieniem, który przejazd pokazuje grę, a który rzeczywistość. Po obejrzeniu poniższego porównania możemy śmiało wnioskować, że Project CARS ma szanse stać się jedną z najładniejszych gier wyścigowych ostatnich lat. Zresztą zobaczcie sami.

Project CARS zadebiutuje na PC, PS4 i XONE w listopadzie tego roku.
 





Sprawdź także:
Project CARS

Project CARS

Premiera: 08 maja 2015
PC, PS3, XBOX 360, WIIU, PS4, XBOX ONE

Project CARS to zupełnie nowe dzieło doświadczonego studia Slightly Mad, autorów m.in. serii SHIFT. Ekipa ta, po rozwiązaniu umowy z Electronic Arts, podjęła się stworzen...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   07:14, 30.04.2014
Fox46 - Jak dla mnie w Project CARS może być 40 różnych samochodów. Więcej nie trzeba. Ważne, żeby były dobrze odwzorowane.
0 kudosFox46   @   11:59, 30.04.2014
Cytat: Krru
Fox46 - Jak dla mnie w Project CARS może być 40 różnych samochodów. Więcej nie trzeba. Ważne, żeby były dobrze odwzorowane.


Jeżeli nie miałeś nigdy styczności z Forza czy Gran Turismo to nigdy nie zrozumiesz o co chodzi. też tak kiedyś myślałem po co mi więcej, dopóki nie odpaliłem Forzy czy GT.
0 kudosremik1976   @   14:56, 30.04.2014
I jeździłeś wszystkimi Fox? Założę się, że te gry przechodziłeś co najwyżej ze swoją ulubiona dziesiątka pojazdów, a cała reszta była tylko dekoracją garażu.
0 kudosFox46   @   18:47, 30.04.2014
Cytat: remik1976
I jeździłeś wszystkimi Fox? Założę się, że te gry przechodziłeś co najwyżej ze swoją ulubiona dziesiątka pojazdów, a cała reszta była tylko dekoracją garażu.


No właśnie nie w bo GT Skoniecznym ze 160 samochodami w garażu, każdym jeździłem Szczęśliwy, jedynie zawód był jak trafiłem na ubogi egzemplarz, aczkolwiek w GT jest mega przesada z samochodami bo na co komu 1160 aut ??(około) skoro 400-500 dobrze odwzorowanych modeli wystarczy. Forzie 4 w dalszym ciągu mam 140 aut i tam jest wręcz wymagane by jeździć tymi brykami bo potem za LVL kasy nie dostajemy (od 150LVL) a dostajemy tylko za premie zbieżności, każdą marką można nabyć 50LVL zbieżności. Więc wiesz jazda np: Jednym rodzajem Porsche jest nudne zwłaszcza że do wyboru mamy np: 20 innych modeli które można kupić i sobie pojeździć i są w dodatku np: lepsze.
Nabijasz Zbieżność masz Kasę na kupno samochodów, a w Forzie 4 nie są tak przesadnie drogie samochody gdzie w GT6 mocno widać te mikrotranzakcje tam jest nie jedno auto w cenie 20 milionów Szczęśliwy. W forzie 4 widziałem max chyba za 4 miliony.

A Auta się przydają bo nie ma tej powtarzalności w Multiplayerze jest wtedy co wybierać. I jest ta różnorodność,każdy wtedy znajdzie coś dla siebie. Na tym to polega głownie.

Co jak co ale odkąd się przesiadłem na konsole bardzo polubiłem tego typu wyścigi i samochody szczególnie dobrze odwzorowane modele to priorytet !! ważne by nie było ich ani mało, ani za dużo (jak w GT6)
Myślę ze jakby w Project Cars było około 200-300 dobrze odwzorowanych modeli to było by to wystarczające.
0 kudosJ3DAJ   @   21:05, 30.04.2014
Cytat: remik1976
I jeździłeś wszystkimi Fox? Założę się, że te gry przechodziłeś co najwyżej ze swoją ulubiona dziesiątka pojazdów, a cała reszta była tylko dekoracją garażu.
Tylko weź też pod uwagę że dla każdego ta ulubiona 10'tka może być inna. Szczęśliwy Dlatego dobrze gdy jest ogromny wybór, bo raczej nikt nie lubi się ograniczać.
0 kudosremik1976   @   22:12, 30.04.2014
Zgadza się tylko gra powinna dostarczać odpowiednio rozbudowaną gamę wyścigów do tak dużej ilości samochodów. Bo po co mi np. w takim GT ponad tysiąc samochodów jak prawie 90% dostępnych aut w grze nie nadaje się do żadnego wyścigu, bo nie pasują do żadnej kategorii. Moim zdaniem 100 różnorodnych samochodów na grę wyścigową jest już ogromną liczbą i daje dużo większe pole popisu do zrobienia bardzo ciekawego i rozbudowanego trybu kariery niż w grze w której jest nadmiar aut i nie ma ich gdzie wykorzystać. Osobiście wolę dużo mniej samochodów, ale za to z dużo bardziej rozbudowaną opcją tuningu z naciskiem na tuning wizualny, który dałby ogromną różnorodność i jednocześnie wyrównaną walkę w wyścigach. Mówiąc o wyrównanej walce mam tu na myśli powrót do wyścigów w ściśle określonych kategoriach. Dziś już tego nie ma i wszystko ściga się z wszystkim. Dla mnie taka gra w której ściga się w jednym wyścigu np. garbus z redbullem jest po prostu śmieciem, a nie grą wyścigową, bo jaka jest przyjemność z wygranej kiedy wygrywamy wyścig z przewagą kilkudziesięciu okrążeń nad zawodnikiem który przyjeżdża na drugim miejscu. Tu oczywiście mówię o GT, ale w innych grach też się pojawia ten absurd, no może nie na taką skalę, ale przewagę jednego okrążenia można zdobyć bez wysiłku.
0 kudosFox46   @   02:18, 01.05.2014
Cytat: remik1976
Zgadza się tylko gra powinna dostarczać odpowiednio rozbudowaną gamę wyścigów do tak dużej ilości samochodów. Bo po co mi np. w takim GT ponad tysiąc samochodów jak prawie 90% dostępnych aut w grze nie nadaje się do żadnego wyścigu, bo nie pasują do żadnej kategorii. Moim zdaniem 100 różnorodnych samochodów na grę wyścigową jest już ogromną liczbą i daje dużo większe pole popisu do zrobienia bardzo ciekawego i rozbudowanego trybu kariery niż w grze w której jest nadmiar aut i nie ma ich gdzie wykorzystać. Osobiście wolę dużo mniej samochodów, ale za to z dużo bardziej rozbudowaną opcją tuningu z naciskiem na tuning wizualny, który dałby ogromną różnorodność i jednocześnie wyrównaną walkę w wyścigach. Mówiąc o wyrównanej walce mam tu na myśli powrót do wyścigów w ściśle określonych kategoriach. Dziś już tego nie ma i wszystko ściga się z wszystkim. Dla mnie taka gra w której ściga się w jednym wyścigu np. garbus z redbullem jest po prostu śmieciem, a nie grą wyścigową, bo jaka jest przyjemność z wygranej kiedy wygrywamy wyścig z przewagą kilkudziesięciu okrążeń nad zawodnikiem który przyjeżdża na drugim miejscu. Tu oczywiście mówię o GT, ale w innych grach też się pojawia ten absurd, no może nie na taką skalę, ale przewagę jednego okrążenia można zdobyć bez wysiłku.


Sek w tym że w takich wyścigach jak Gran Turismo, Project Cars , Forza odpada tuning wizualny to nie NFS:Underground.
Zwłaszcza że w Takim GT/Forzie masz samochody już po tuningu wizualnym, i nawet jeśli masz opcję tuningu to wszystko jest zablokowane.
Do tego nie widzę sensu np: w takim GT6 tuningować brzydko wyglądające auto, albo auto które jest ładne ale po prostu nie nadaje się na tuning. A te naprawdę dobre są już tak zwane (samochody specjalne) podciągasz im co najwyżej osiągi a nie tuningujesz wizualnie.

100 Aut owszem ale jeżeli będzie oferowała styl gry jak w GRID2 czy nowym Autosporcie, choć tam nawet pewnie tylu nie będzie. A Symulatory mają to do siebie że mają zawsze pełną gamę samochodów każdej marki, tak by każdy znalazł coś do siebie, dlaczego tak jest robione ??
W latach 90 i początkiem XX wieku gracze wiele skrzeczeli, że albo za mało aut a jak już jest np: 30 samochodów to są one słabe i do kitu (nie pasowały im modele)
GT zapoczątkowało na PSXie i PS2 tą różnorodność, wiadomo że jeżeli to są wyścigi pokroju gry GT Evolution to nie wpierniczą ci tam 300aut tylko wybrana grupę aut z klasy GT.
W przypadku Forzy , Gran Turismo, Projectu Cars to wyścigi wielo klasowe począwszy od klasy G skończywszy na S, potem dochodzą jeszcze takie klasy jak R3 ,R2,R1,F1,F2,F3 i kilka innych jak np: GT,GP itp:

Więc czystą głupota było by zrobić grę z wieloma klasami i tylko setka aut bo to zdecydowanie jest za mało. Wychodziło by po garstkę aut na daną klasę, a i samych marek samochodowych było by bardzo mało.

A absurdy które wymieniłeś są bardzo rzadkie, ostatnio widziałem takie w gran Turismo 2 na PSX w grze na dwóch, obecnie w takiej Forzie obowiązuję coś takiego jak dana kategoria klasowa jeżeli twoje auto jest powyżej twojej klasy to
A: Albo wymieniasz na samochód do odp: klasy wyścigu
B: Albo go ulepszasz do tej klasy (jeżeli jest w stanie )

Moim zdaniem Procject Cars powinien oferować minimum tych 200-250 samochodów, jeżeli będzie więcej to tym lepiej dla gry.
0 kudosJ3DAJ   @   02:52, 01.05.2014
Cytat: Fox46
A absurdy które wymieniłeś są bardzo rzadkie, ostatnio widziałem takie w gran Turismo 2 na PSX w grze na dwóch
Niestety w GT5 przez spory okres czasu zabrakło oceny klasy aut czyli tak zwanych PP (Performance points). Przez co wiele wyścigów nie miało zdefiniowanych klas a jedynie rodzaj opony i czasem maksymalną moc silnika. Możliwe że do dziś jeszcze latają filmiki na YT gdzie tak jak opisał remik garbusy ściągają się z bolidem redbulla, jednak że coś można to nie oznacza od razu że trzeba, to raczej kwestia moralna czy ktoś wolał iść w ten sposób na skróty czy nie.
0 kudosremik1976   @   09:52, 03.05.2014
@J3DAJ to są niestety zwykłe rendery. Nierealne do uzyskania w grze nawet na najmocniejszym sprzęcie. Tego właśnie nie lubię u Slightly Mad Studios. Pokazują coś czego na pewno nie będzie, a każdy dziś dostępny sprzęt do grania wybuchł by przy takiej grafice. To tylko pokazuje, że nadal nie uczą się na błędach i znowu będą musieli się tłumaczyć z tego dlaczego w grze nie jest tak jak pokazywali. Dostaną znowu kolejną solidną dawkę hejtu od graczy i to zasłużonego. To jest właśnie to o czym pisałem wcześniej i utwierdza mnie tylko w tym, że nic się nie zmieniło nawet jak nie maja nad sobą bata EA. Ja na pewno nie będę się jarał tym, bo wiem, że na tym co pokazują teraz na pewno się zawiodę i to bardzo mocno. Wolę prawdę za którą będę ich szanował niż ściemę po której będę nimi gardził.
0 kudosFox46   @   12:57, 03.05.2014
Randery na PC wyglądają lepiej Szczęśliwy aa jak pisał Remik trzeba czekać na 1:1 jakiś gameplay z gry z PS4 + porównanie potem PC a PS4 i wtedy można już coś pisać.
Aczkolwiek oceniając po tych screenach gra wydaje się wyglądać "OK", aczkolwiek screeny są strasznie mizernej jakości.

EDIT: Ponoć to nie są Rendery a screeny z 1;1 z gry czytałem już trochę o tym i niektóre całkiem fajnie się prezentują. Ale niestety 720p zabija urok Poirytowany bo ponoć to było robione za pomocy PS4.
0 kudosJ3DAJ   @   14:32, 03.05.2014
Cytat: Fox46
EDIT: Ponoć to nie są Rendery a screeny z 1;1 z gry czytałem już trochę o tym i niektóre całkiem fajnie się prezentują. Ale niestety 720p zabija urok Poirytowany bo ponoć to było robione za pomocy PS4.
Po pierwsze to nie jest 720p a 900p, po drugie wszystkie obrazki wrzucone na flickr przez PS Europe z jakiegoś powodu są w 900p nawet z Watch_Dogs, które jak już dawno oficjalnie wiemy będzie śmigać w 1080p. Puszcza oko

Cytat: remik1976
@J3DAJ to są niestety zwykłe rendery. Nierealne do uzyskania w grze nawet na najmocniejszym sprzęcie.
Pan Andy Tudor odpowiedział na podobne zarzuty w komentarzach:

Cytat: Andy Tudor
All screenshots were taken simply by pausing the game during gameplay and taking a screenshot.

No special modes or dev team-only features or downscaling from some huge resolution – just the same functionality that you the players will be have too.
0 kudosFox46   @   15:00, 03.05.2014
Cytat: J3DAJ
Po pierwsze to nie jest 720p a 900p,


To tym gorzej, bo gra w 900p prezentuje się tylko OK. A miedzy 900 a 1080p nie będzie znacznej poprawy. Więc na konsolach będzie OK.
Urwania głowy nie będzie, takie już w sumie było w 2013.
0 kudosremik1976   @   18:05, 03.05.2014
Cytat: J3DAJ
Pan Andy Tudor odpowiedział na podobne zarzuty w komentarzach:

Nie wierzę w to co mówi.
0 kudosJ3DAJ   @   00:38, 04.05.2014
Cytat: remik1976
Nie wierzę w to co mówi.
Wiesz, szczerze mówiąc nie widzę w tych screenach nic nadzwyczajnego. Ile w tym prawdy zobaczymy po premierze, choć jeśli chodzi o grafikę to DriveClub oferuje znacznie więcej, szkoda tylko że to arcadówka. Puszcza oko

EDIT: Screeny w pełnej rozdzielczości (1080p):
Rozwiń


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

Źródło
Dodaj Odpowiedź