Cytat: remik1976
I tak będzie narzekanie, bo mogło być 30 płynnych klatek i dla większości graczy było by to satysfakcjonujące, a teraz będzie 60 które założę się że nie będzie płynne i to będzie dużo gorsze rozwiązanie niż poprzednie, bo będzie bardzo kuło w oczy. Na razie nie wierzę w płynność 60 klatek na nowej generacji, a samej grze to i tak w niczym nie pomoże, bo i tak na razie wyglądają prawie identycznie jak na PS3. Wyjątkiem od tej reguły jest chyba tylko BF4 z tego co zauważyłem.
Według mnie nie będzie, bo 60 klatek to gra pływa. Spadki będą z pewnością np: z 60 na 45 przez 1-2 sek i z pewnością nie odczujemy tych spadków jak np: 30 na 25.
Tak więc narzekań nie powinno być ,a kto będzie narzekał to jest niemądry.
Co do tej zauważalności to trochę przesadzasz, owszem masz rację taki choćby THIEF na PS3 a PS4 nie będzie wielkiej różnicy ale TR z PS3 a PS4 widać duże zmiany w grafice. Fakt to są kosmetyczne zmiany i upiększenia ale które cieszą oko.
Wcale się nie dziwie się że jeszcze nie widać przeskoku i wdać nie będzie przez dłuższy czas, bo jeszcze na topie jest wspierany X360 i PS3. I tak będzie jeszcze przez 2014 rok.
EDIT: Dla przykładu w InFamusie z 2009 roku idź sobie na sam koniec mapy, i tam masz wzrost klatek z 30 na pewnie z 40parę. I już wtedy czujesz że gra dosłownie lata, a wracasz kilka kroków wgłąb mapy to czujesz ten spadek z czterdziestu paru klatek na znowu 30 klatek to jakbyś dostał w twarz czymś ciężkim
. To teraz pozostaje ci tylko pomyśleć jak będzie przy 60 klatkach a spadku z 60 na 45-50 nie odczujesz bo gra w dalszym ciągu jest i będzie płynna chyba że spadki będą kolosalne z 60 na 30 to wtedy odczujesz.