Gears of War: Judgment (XBOX 360)

ObserwujMam (26)Gram (4)Ukończone (17)Kupię (4)

Zapowiedź gry Gears of War: Judgment (XBOX 360)


Materdea @ 12:24 14.07.2012
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻


W odróżnieniu od poprzednich Gears of War, tym razem każda postać z prowadzonej ekipy zostanie przydzielona do konkretniej klasy. Przedstawiają się następująco:
- Engineer – Damon Baird. Broń: Gnasher i Blowtorch. Drugi typ pukawki służy do naprawiania uszkodzonych fortyfikacji.
- Soldier – Augustus Cole. Broń: Lancer i Boomshot. Może rozstawiać skrzynki z amunicją, czym znacząco pomoże Bairdowi.
- Medic – Sophia Hendricks. Broń: Lancer i Snub Pistol. Jej specjalna umiejętność to Stim oraz Gas Grenade (granat uzdrawiający kompanów zranionych w ferworze walki).
- Scout – Garron Paduk. Broń: Longshot i Snub. Jego specjalnymi umiejętnościami jest Beacon Grenade oraz wspinanie się na obiekty, aby uzyskać przewagę snajperską.



Powyższe specjalizacje znajdą zastosowanie również w rozbudowanym i poprawionym multiplayerze. W tej materii nowością jest tryb OverRun, połączenie Hordy i Bestii. Na czym będzie on polegał? Naprzeciw siebie staną drużyny Locustów oraz COG. Każda z nich odznaczy się różnymi specjalizacjami wojaków, dzięki czemu warto stosować zaawansowane taktyki i różne warianty gry. Rola Szarańczy sprowadzi się do odblokowania dwóch „emergence hole” i zniszczenia generatora COG. W nagrodę za wykonanie powyższych celów, potwory dostaną 3 nowe punkty respawnu, a swoistym apogeum zabawy będzie zmiecenie przeciwników za pomocą burzy Kryli. W kwestii drużyny przeciwnej leży obrona przed atakami.



Również i Szarańczę reprezentować będą klasy. Są to m.in. Wretch, Ticker, Kantus czy Grenadier. Jednym słowem, powrócą starzy znajomi, także w kwestii singlowych przeciwników. Jako iż okres, w którym rozgrywa się cała akcja Judgment to kilka dni po pamiętnym E-day, więc siłą rzeczy deweloperzy nie są w stanie wymyślić nowych rodzajów oponentów. Nie szykujcie się specjalnie na festiwal dziwacznych paskudztw.

Jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś wątpliwości, co do „polskości” Gears of War: Judgment – „w znacznej mierze tworzone jest przez PCF”, tak zapewnił Adrian Chmielarz. Polskie studio niemal całkowicie odpowiedzialne jest za tryb solowy w nowych „Gearsach”, a z góry spogląda tylko Epic Games. Co prawda, to oni tworzą multi, ale i Polacy nie mają się czego wstydzić – ich pomysłem stał się OverRun, nowość w tej części.



Jestem pewien, że People Can Fly nie zawiedzie swoich fanów, Polaków, ani oddanej społeczności serii Gears of War – priorytetem dla nich jest stworzenie wciągającego do granic możliwości singla, skonstruowanie fabuły, by rzeczowo i konkretnie przedstawiała pierwsze chwile Emergence Day, a także pomaganie tudzież doradzanie Epic Games w sprawach multika. Trzymam kciuki za naszych, bowiem stać ich na wymyślenie tego wszystkiego w przystępnej formie! Udowadniali to nie raz, więc myślę, że i teraz będzie podobnie. Niestety, o efektach ich pracy przyjdzie nam się dowiedzieć dopiero w 2013 roku.

Podsumowanie:
People Can Fly nie raz udowadniało, że tworzenie gier komputerowych nie jest im obce. Jeśli teraz uda im się z Gears of War: Judgment, to wróżę im naprawdę świetlaną przyszłość!
Zapowiada się świetnie!

Screeny z Gears of War: Judgment (XBOX 360)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMarcus00   @   14:15, 14.07.2012
Dlaczego mam wrażenie, że nie ma opcji, by to się nie udało...? Musi się udać. Uśmiech
0 kudosjuve   @   14:39, 14.07.2012
jako posiadacz Xboksa 260 popełniłem grzech pierwotny - całkowicie olałem tę serię. Czuję się z tym dobrze, ponieważ mi ta gra wcale nie robi - może jestem inny ale takie moje zdanie.
0 kudosSavatin   @   15:07, 14.07.2012
Grałem w jedynkę na PC i świetnie wspominam czas przy niej spędzony, lecz brak konwersji kolejnych części na PC był dla mnie niczym wbicie noża w plecy
0 kudosdudek90r   @   15:45, 14.07.2012
Czyli kolejna część będzie świetnym tytułem.... mnie osobiście boli brak wersji PC ale dobrze że mam gdzie bawić się na X'ie Dumny
0 kudosderm   @   20:04, 14.07.2012
Cóż pożyjemy,zobaczymy co z tego wyniknie ale zapowiada się ciekawie.Mam nadzieję,że ze starych,dobrych Gearsów nie pozostanie tylko tytuł a gra stworzona przez polskie studio będzie trzymała poziom poprzednich części.
0 kudosFox46   @   01:05, 15.07.2012
Cytat: Marcus00
Dlaczego mam wrażenie, że nie ma opcji, by to się nie udało...? Musi się udać. Uśmiech


No a ja mam odwrotne gdyż GOW 3 był najsłabsza z całej serii.
0 kudosbat2008kam   @   07:10, 15.07.2012
A dla mnie każda kolejna część była coraz lepsza. Jedynka w dniu premiery robiła wrażenie, ale obecnie wygląda ona biednie, monotonnie i niezwykle schematycznie w porównaniu do dwójki. Dwójka zaś nie dorównuje trójce pod względem oprawy audiowizualnej i satysfakcji z grania. Mam nadzieję, że Judgment będzie jeszcze lepsze.

Wolałbym jednak, żeby kolejne Gearsy powstały na kolejnej generacji sprzętowej, a PCF zrobiło Bulletstorma 2.
0 kudosderm   @   16:48, 15.07.2012
Faktycznie,Gearsy z kazdą następna częscią wnosiły coś nowego jednak nie należy zapominać,że to jedynka tak naprawdę była pierwszą grą nowej generacji i mimo,że jest już dosyć wiekowa nadal ma niesamowity poziom grywalności.Niewiele jest takich gier ,o których się nie zapomina.
0 kudosrafal198011   @   21:47, 15.07.2012
Wszyscy macie po czesci racje Gears of War jest naprawde swietna gra gdzie w kazdej czesci dostajemy cos nowego i poprawionego ale to samo na poczatku bylo np z Call of Duty a teraz niestety dostajemy wlasciwie to samo z lekko zmieniona historia i obawiam sie ze to samo spotka w koncu Gaers of War .
0 kudosMarcus00   @   01:56, 16.07.2012
Cytat: bat2008kam
A dla mnie każda kolejna część była coraz lepsza. Jedynka w dniu premiery robiła wrażenie, ale obecnie wygląda ona biednie, monotonnie i niezwykle schematycznie w porównaniu do dwójki. Dwójka zaś nie dorównuje trójce pod względem oprawy audiowizualnej i satysfakcji z grania. Mam nadzieję, że Judgment będzie jeszcze lepsze.

Wolałbym jednak, żeby kolejne Gearsy powstały na kolejnej generacji sprzętowej, a PCF zrobiło Bulletstorma 2.


Ja tam sądzę, że najlepsza kontynuacja Gearsów to naturalna progresja "mocniej, więcej, lepiej, intensywniej". Ta gra jest do tego stworzona, a i jej formuła sprawia, że po prostu nie może się źle sprzedać.
Dodaj Odpowiedź