Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)

ObserwujMam (110)Gram (29)Ukończone (55)Kupię (18)

Zapowiedź gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)


Materdea @ 19:58 19.10.2011
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻


NPC to ważna części całej przygody. W grze spotkamy system wyboru linii dialogowych znany z Mass Effect. To, jakie kwestie wybierzemy, zaważy na nastawieniu postaci niezależnych do nas. Oczywiście, ucięte zostaną wybory moralne, bo jak by wyglądało przejście na ciemną stronę mocy, gdy walczymy w imię dobra? Dodatkowo ogranicza nas scenariusz, więc tym bardziej nie zmienimy barykady, po której stoimy. Mimo iż nie dokonamy wyboru, decyzje same w sobie zostaną zaimplementowane w dzieło Snowblind Studios. Wpłyną one głównie na odblokowanie dodatkowych zadań pobocznych czy otwarcie niedostępnych miejsc.

Ciekawym „ficzerem” jest natomiast Orzeł Beleram – potężny ptak, którego przyzwanie równa się z ostrą jatką. Jego funkcja zabijania ograniczy się do kilkukrotnego użycia w trakcie kampanii. I to nie w dowolnym momencie, a w konkretnej sytuacji, żeby nie było za łatwo. Skoro jego usługi są tak bardzo ograniczone, co ten ptaszyna potrafi? Bardzo dużo – jeśli trzeba, rozwali palisadę wrogiej osady, wytnie w pień oddział nieprzyjaciela, pokona smoka i inne drobnostki.



Jednak najważniejszym elementem nowej części Władcy Pierścieni jest multiplayer. A konkretniej – kooperacja z maksymalnie dwoma przyjaciółmi. Jeżeli zdecydujemy się na grę w pojedynkę, w kampanii miejsce towarzyszy zajmie sztuczna inteligencja, a żywi kumple będą mogli dołączyć w każdym momencie. Dobrą zabawę ma zapewnić system skalowania postaci oraz możliwość wymiany przedmiotów pomiędzy grającymi, co zapewni optymalne wyposażenie każdego rodzaju herosa.

Duży nacisk położono na efektowność toczonych potyczek. Podczas wymiany ciosów niejednokrotnie pozbawimy delikwenta głowy, a poszczególne uderzenia złożą się na widowiskowe sekwencje. W trakcie bitwy będziemy mogli zniszczyć oponentowi tarczę i wykończyć go krwawym, wieńczącym walkę finisherem. Gdy na naszej drodze stanie większy przeciwnik, sytuacja zmusi nas do podstępu: zmianę taktyki na ataki z dystansu bądź zastosowanie uników.



Ponadto zespół Snowblind zapowiedział, że do głównego kodu gry zostaną dodane dwie areny, planowane wcześniej jako dodatki do zamówień przedpremierowych. Jednak developerzy zmienili zdanie i wszyscy posiadacze Władcy Pierścieni: Wojna na Północy otrzymają mapy – Osgiliath oraz Lorien. Tryb Areny to nic innego jak Horda znana z serii Gears of War – odpieramy kolejne, coraz to silniejsze fale wrogich jednostek. Obie lokacje charakteryzują się rekomendowanym poziomem doświadczenia. Dla pierwszej jest to 4-16 level, dla drugiej zaś 11-22. Za ukończone wyzwania otrzymamy expa, monety i przedmioty.

Władca Pierścieni: Wojna na Północy to zupełnie odmienne podejście do tworu Tolkiena. Czy aby zmiany, które zastosowali twórcy, będą na plus? Ocenimy to przy premierze produkcji, czyli już niedługo.

Podsumowanie:
Władca Pierścieni: Wojna na Północy będzie chyba pierwszą tak brutalną i krwawą grą, osadzoną w realiach Tolkienowskiej Trylogii. I... dobrze, bo tego brakowało.
Zapowiada się bardzo dobrze

Screeny z Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLehita   @   13:32, 21.10.2011
Mam jednak nadzieję że "WB" nas nie zawiedzie . Firma raczej solidna , tylko gra jakaś krótkawa . Nie wiem czy uda mi się z niej chociaż te 30 godz. wyciągnąć Smutny
0 kudosMarcus00   @   20:51, 21.10.2011
Cytat: Ravnarr
Był klasycznym, zwesternizowanym erpegiem, nie mającym już ani trochę klimatu właściwego pierwszej części. Do tego fabuła była cokolwiek nudnawa.



Uważaj Rav, bo Cię zaraz zagną za posiadanie negatywnej opinii o Wiesiu 2. A mnie razem z Tobą, bo wszyscy znają nasze "pozytywne" podejście do tej gry.
0 kudossilverkin   @   16:07, 22.10.2011
Marcus, myślisz, że jak masz negatywną opinię na jakiś temat, to zaraz będziemy dawać sobie po pysku?

Każdy ma prawo do swojego zdania, jednak Ty pomimo tego za bardzo wyszczególniasz swoje negatywne opinie.
0 kudosMarcus00   @   15:44, 23.10.2011
Ja powinienem mieć "negatywna opinia" na drugie, bo jak trzeba, to wszystko i wszystkich zhejtuję.
0 kudosMarcus00   @   18:59, 24.10.2011
To też dość nieprzyjemna cecha...

Ciekawi mnie, czy z tego nie wyjdzie coś takiego jak Obek, coś bez klimatu, takie... płytkie. Mam nadzieję, że gra będzie miała RPGową "głębię".
0 kudosLehita   @   22:44, 24.10.2011
"Oblivion" ma dużo głębi i klimatu . Najwyraźniej byłeś za młody by to wszystko docenić Zły
0 kudosRavnarr   @   08:27, 25.10.2011
Jestem dużo starszy od Marcusa i potwierdzam - Oblivion był bardzo przeciętnym erpegiem, z mało porywającą fabułą. Taka prawda.
0 kudosMarcus00   @   15:09, 25.10.2011
Ale wiesz Rav, że Lehita musi podkreślić mój wiek, przy okazji wskazując na swoją dojrzałość. Litości, ludzie, nie jestem idiotą, umiem spojrzeć na grę i ją ocenić. Do tego nie potrzeba sędziwego wieku.

Ale ja jestem małym, młodym satanistą i się nie znam na życiu, to kto by mnie tam słuchał.
0 kudosmelman123   @   18:05, 25.10.2011
Zaprzeczasz samemu sobie !? Sam w niektórych tematach piszesz że młodzież w twoim wieku i moim nie potrafią grać w grę bez kodów, nie potrafią dostrzec w grze prawdziwego arcydzieła Konsternacja
0 kudosRavnarr   @   18:23, 25.10.2011
Bo Marcus wykorzystuje argument wieku wtedy, kiedy to pasuje Dumny

Dobra, koniec tego offtopu, to temat o (chyba) pierwszej naprawdę udanej grze z uniwersum Władcy Pierścieni. Zastanawiam się, jak bardzo będzie się zazębiać fabuła gry z fabułą trylogii?
0 kudosMarcus00   @   15:37, 26.10.2011
Spotkamy na pewno te najważniejsze postacie: Aragorna(pominę jego wszystkie tytuły typu "Kamień Elfów"), Gandalfa, Który Wtedy Był Jeszcze Szary, może nawet Legolasa, Gimlego, Elronda itp... Shire też chyba odwiedzimy. Może i Rivendell.... W sumie to chętnie bym się po tym pięknym elfim kompleksie przespacerował.
0 kudosRavnarr   @   16:12, 26.10.2011
No, aż tak to chyba nie będzie, teoretycznie gra ma się dziać zupełnie w innej części świata. Właśnie ideą ma być oderwanie od głównej fabuły Władcy Pierścieni, czyli od hobbitów i spółki.
0 kudosMarcus00   @   16:37, 27.10.2011
Cytat: Ravnarr
No, aż tak to chyba nie będzie, teoretycznie gra ma się dziać zupełnie w innej części świata. Właśnie ideą ma być oderwanie od głównej fabuły Władcy Pierścieni, czyli od hobbitów i spółki.


Nie wiem dokładnie, to takie przypuszczenia i wyczytane gdzieś ciekawostki. Co nie zmienia faktu, że nawiązania będą.
Dodaj Odpowiedź