Mythos (PC)

ObserwujMam (35)Gram (4)Ukończone (3)Kupię (5)

Mythos - system craftingu (PC)


SpajderBot @ 14:02 03.02.2011
Wojtek "SpajderBot" Cichoń



Dodatkowe miejsca na klejnoty (Adding Gem Sockets)

Do jednego przedmiotu można dodać nawet cztery miejsca na klejnoty. Różnorodne klejnoty, które można znaleźć w różnych miejscach Uld zawierają specjalne premie, w zależności od rodzaju przedmiotu, do którego są przeznaczone. Na przykład: Szmaragd ze Skazą (Flawed Emerald) ulepszy Waszą broń o +1 obrażeń od Lodu (Ice Damage), natomiast wstawiony w ekwipunek w miejsce na klejnot da Wam +1% odporności na Lód (Ice Resistance).

Miejsca na klejnoty można tworzyć za pomocą specjalnych materiałów rzemieślniczych, do nabycia w zamian za odpowiednią opłatę. Wartość przedmiotu, w który chcecie wstawić dodatkowe miejsca na klejnoty, determinuje prawdopodobieństwo uzyskania odpowiednich materiałów produkcyjnych.

Ponadto, proces tworzenia miejsca na klejnoty obarczony jest pewnym ryzykiem. Możliwe, że w efekcie Wasz przedmiot zostanie uszkodzony i przed jego ponownym użyciem wymagana będzie naprawa.

W przedmiot można wstawić do czterech miejsc na klejnoty;
Klejnoty, zawierające różne rodzaje premii, można znaleźć w świecie gry;
Wymagane są specjalne materiały rzemieślnicze (w zależności od wartości przedmiotu) oraz odpowiednia opłata;
Ryzyko uszkodzenia przedmiotu.

Łączenie elementów ekwipunku (Equipment Smelting)

Łączenie przedmiotów także wymaga specjalnych składników/materiałów oraz wirtualnej waluty. Należy zwrócić uwagę, że łączenie przedmiotów różni się od losowego rzucania aury (zaczarowania), ponieważ proces ten wpływa na wartość bojową lub obronną przedmiotów (w zależności od tego, czy łączeniu poddana jest broń czy elementy ekwipunku).
W tym przypadku nie istnieje ograniczenie zwiększanej przez odpowiedniego BN-a wartości przedmiotu, oczywiście pod warunkiem, że gracz dysponuje odpowiednią ilością materiałów produkcyjnych i pieniędzy.
Po raz kolejny mamy tu do czynienia z pewnym ryzykiem. Prawdopodobieństwo niepowodzenia procesu łączenia jest tym większe, im częściej podejmowana jest próba jego przeprowadzenia. Poza tym koszty łączenia rosną w miarę kolejnych udanych prób.

Zwiększa wartość bojową lub obronną (w zależności od rodzaju przedmiotu)
Bez ograniczeń, ale proces wymaga opłaty i obarczony jest rosnącym w miarę kolejnych prób ryzykiem niepowodzenia
Wymaga odpowiednich materiałów rzemieślniczych (w zależności od wartości przedmiotu)
Ryzyko uszkodzenia przedmiotu


Kostka Rzemiosła (Craft Cube/Puzzle Box)


Kostkę Rzemiosła można otrzymać poprzez ukończenie misji na poziomie 15. Możesz ją nosić w swoim plecaku (także jako dodatkowe miejsce na przedmioty). Kostka służy do kombinowania przedmiotów w celu uzyskania przedmiotów nowych, bardziej wartościowych. Na przykład kombinacja trzech Pomniejszych Mikstur Many da w efekcie jedną Średnią Miksturę Many (Moderate Mana Potion). A oto inne przykłady:

3 małe mikstury -> 1 duża mikstura;
3 pierścienie -> 1 naszyjnik;
3 naszyjniki -> 1 pierścień.

Oczywiście istnieje o wiele więcej możliwości kombinacji przedmiotów. My jednak wolimy, by gracze sami odkrywali radość korzystania z kostki i tworzenia nowych przedmiotów.

Podsumowanie:
Jak widać, Crafting w Mythos prezentuje się bardzo dobrze. Nie ma co prawda jakiś super nowatorskich pomysłów, niemniej jednak jest wszystko to, czego spodziewamy się po porządnym action RPG.
Zapowiada się świetnie!

Screeny z Mythos (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   14:50, 03.02.2011
Przy takiej możliwość i kombinacji ulepszania broni istnieje duże prawdopodobieństwo że każdy gracz będzie biegał z inną bronią, znaczy broń np ta sama ale atuty różne Uśmiech
0 kudosSalen   @   22:33, 03.02.2011
Bardzo mi się to podoba, nigdy jakoś nie zajmowałem się craftingiem. Wraz z tą grą sięt o chyba zmieni Uśmiech
0 kudoskafel123full   @   18:59, 04.02.2011
taak, ciekawie będą wyglądać wariacje jednej broni, już jestem ciekawy Dumny HE HE
0 kudosDrago357   @   19:10, 05.02.2011
Jak dla mnie zapowiada się fajnie Uśmiech .Grafa nie jest specjalnie piękna ,ale ma to coś