BioShock 2 - już graliśmy! (PC)
Milly @ 23:52 12.01.2010
Paulina "Milly" Rajkowska
Jeśli chodzi zmiany dotyczące standardowego uzbrojenia, sytuacja wygląda analogicznie. Po raz kolejny możemy zakupić ulepszenia w specjalnych stacjach, jednak są one nieco inne niż poprzednio. Upgrade typu większy magazynek, czy większa siła rażenia to standard; jednak możemy także modyfikować broń aby np.: podpalała naszych wrogów. Utrzymano też różne typy amunicji – czyli np. naboje podpalające, przeciwko silnym pancerzom itp., jednocześnie dodając nowe typy: takie, jak moje ulubione naboje pułapki. Strzelamy nimi w ziemię dzięki czemu stawiamy pułapkę, a każdy kto na nią nadepnie zostaje najprościej w świecie zastrzelony.
Nowości czekają nas również w bestiariuszu, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Z trailerów wszyscy znają postać Starszej Siostry czyli Big Sister. Jest ona przeciwnikiem niezwykle ciężkim, o szerokim arsenale broni i wyjątkowo zwinnym. Innymi słowy, stanowi ogromne wyzwanie. Oprócz siostrzyczki, przyjdzie nam także stanąć oko w oko z nowymi splicerami np.: Brute Splicer. Jest to mocno przepakowany typ, który potrafi jedną ręką zawalić całe piętro; a szarże, z pomocą których walczy są śmiertelnie niebezpieczne.
Co do oprawy graficznej – nie da się powiedzieć złego słowa. Rapture po raz kolejny przyciąga swym mrocznym, złowrogim klimatem. Wszystkie lokalizacje są zrealizowane z uwzględnieniem najmniejszych detali. Każda postać jest dopracowana tak samo dokładnie. Krótkie przerywniki filmowe wprowadzone płynnie w całą opowieść, zrealizowano na silniku gry więc nie ma sztucznych przerw pomiędzy kolejnymi fragmentami zabawy. Mimo otaczających gracza doznań estetycznych, największe wrażenie robią sceny podwodne. Po raz pierwszy w serii mamy możliwość swobodnie powałęsać się po dnie oceanu i popodziwiać zarówno samo miasto, jak i tamtejszą faunę i florę. Widok zaprawdę bezcenny!
Podsumowując, już niedługo światło dzienne ujrzy wyjątkowa produkcja. BioShock 2 zapowiada się na świetny FPS o rozbudowanej, ambitnej i wciągającej fabule. Gra powinna zdecydowanie zająć wiele godzin Waszego czasu i żadna poświęcona jej minuta raczej nie będzie stratą czasu. Z ostatecznym werdyktem wstrzymamy się jednak do premiery, a ta już na początku lutego
Podsumowanie:
Świetny pomysł, świetna realizacja, świetna fabuła, świetny gameplay. Nic więcej nie da się powiedzieć.
Świetny pomysł, świetna realizacja, świetna fabuła, świetny gameplay. Nic więcej nie da się powiedzieć.
Zapowiada się genialnie!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler