Senua's Saga: Hellblade II - walka w grze jest wykonana w całości dzięki technice motion capture

Deweloperzy Senua's Saga: Hellblade II postanowili opowiedzieć co nieco na temat systemu walki. Okazuje się, że wszystkie animacje nagrano dzięki motion capture, a ponadto pojedynki są wyłącznie 1v1.

@ 05.04.2024, 12:29
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox x/s

Senua's Saga: Hellblade II - walka w grze jest wykonana w całości dzięki technice motion capture

Pierwsza część Hellblade była wyśmienitą grą akcji, a jednocześnie naprawdę unikatową przygodą. Dwójka będzie rozwijać założenia pierwowzoru, oferując nam jeszcze bardziej dopieszczoną oprawę wizualną oraz bardziej efektowne starcia. Jak się okazuje, wszystkie animacje walki zostały przez Ninja Theory nagrane z wykorzystaniem techniki motion capture.

"Jeśli wszelkie ruchy - bieganie, wspinaczka, walka, pochodzą z prawdziwych nagrań, będzie to wszystko miało podstawy w rzeczywistości", powiedział prezes studia Ninja Theory, Dom Matthews, w wywiadzie dla Xbox Wire. "Wszystko będzie ujednolicone i prawdziwe. Kluczowe jest dla nas to, by walka była częścią podróży", dodał.

Dodatkowo twórcy postanowili ograniczyć ilość uczestników każdego pojedynku. Okazuje się, że walki zawsze będą realizowane jeden na jednego. Bohaterka nigdy nie będzie miała nikogo do pomocy, bo uznano, że musi bezustannie czuć się przytłoczona.

Z innych informacji, nieco wcześniejszych, wynika, że Senua's Saga: Hellblade II zaoferuje nam wyłącznie 30 klatek na sekundę na konsolach Xbox Series X|S, albowiem deweloperzy chcieli przygotować w pełni kinowe doświadczenie. Na blaszakach płynność będzie oczywiście zależna od Waszego komputera. Na razie niestety nie znamy wymagań sprzętowych gry.

Datę premiery Senua's Saga: Hellblade II zaplanowano na 21 maja, a grać będziemy wówczas na PC oraz Xboksach Series X|S.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   12:49, 05.04.2024
Pocieszające że pojedynki będą jeden na jeden. W Senua's Sacrifice nie miałam żadnych problemów z bossami {fakt że niewielu ich było} natomiast potyczki z kilkoma przeciwnikami to był dla mnie faktycznie koszmar i horror.