PlayStation Visual Arts zwalnia część pracowników
Wielu pracowników działu PlayStation Visual Arts odchodzi ze stanowisk.
Kilku programistów ogłosiło, że zostali zwolnieni z działu PlayStation Visual Arts. Wśród nich były starszy projektant poziomów, Daniel Bellemere.
Bellemere mieszka w San Diego i pracował nad niezapowiedzianym projektem. Nie jest jasne, czy pracował w Visual Arts Group w ramach PlayStation, czy Sony San Diego. Grupa Visual Arts z siedzibą w San Diego została założona w 2007 roku w celu rozwoju niektórych z największych marek PlayStation. Studio zyskało niedawno rozgłos dzięki pracy nad remakiem The Last of Us: Part I.
Inni deweloperzy publikowali w mediach społecznościowych informacje o wygaśnięciu umów z Visual Arts Group, ale nie jest jasne, czy było to naturalne zakończenie okresu umowy, czy zwolnienia. Tak czy owak, ekipa wspierająca projekty PlayStation się odchudziła. Pytanie tylko jak wpłynie to na przyszłe projekty giganta z Japonii?
Nie tylko ekipa PlayStation boryka się ze zwolnieniami pracowników. W tym roku szeroko dowiadywaliśmy się o zwolnieniach w branży gier, w tym w brytyjskiej firmie Frontier Developments z siedzibą w Cambridge. Zen Studios to kolejne studio - należące do Embracer Group - w którym też doszło do zwolnień.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler