Mass Effect: Andromeda - deweloperzy komentują sprawę animacji

Niestety nie ma szans na to, aby błędy z nimi poprawiono w premierowej łatce.

@ 17.03.2017, 13:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda - deweloperzy komentują sprawę animacji

Pisaliśmy wczoraj o tym, że gracze mają dużo śmiechu z nie zawsze dopracowanych animacji Mass Effect: Andromeda. Dziś mamy niewielki komentarz jednej z osób zaangażowanych w przedsięwzięcie. Głos w sprawie zabrał jego główny projektant, Ian Frazier.

Widząc poruszenie na Twitterze wspomniany deweloper postanowił wrzucić na portal społecznościowy krótką notkę. Gracze zastanawiali się bowiem czy pierwsza aktualizacja Mass Effect: Andromeda, tzw. patch premierowy, może poprawić niektóre animacje i sprawić, aby prezentowały się lepiej.

Jak wynika z wypowiedzi Fraziera, nie ma na to szans. Aktualizacja premierowa jest zaaplikowana w obecnie dostępnym, wczesnym wydaniu projektu. Oznacza to, że animacje nie zostaną w najbliższym czasie poprawione, jeśli w ogóle kiedykolwiek.

"W dniu premiery? Nie, na to nie ma szans", napisał Frazier. "Będziemy mieć więcej aktualizacji później, ale to, co zostanie w nich przygotowane wciąż jest rozważane".

Premiera Mass Effect: Andromeda zaplanowana została na 23 marca bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. My już oczywiście gramy, a nasze wrażenia przeczytacie niebawem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   13:03, 17.03.2017
Czyli skorzystanie z Origin Access pozostaje kwestią otwartą (tak by mieć grę zanim dostanę klucz). Można dzięki temu pobrać ją wcześniej również z patchem.
1 kudosTajniaq007   @   14:05, 17.03.2017
Jak sie nie łata na premierę to niech nie licza na znakomite wyniki na otwarcie. Bioware zszedł na psy. Na unity się taki poziom graficzny wykręca w 2k17, a nie na nowoczesnym frostbite. Wstyd
2 kudospetrucci109   @   14:14, 17.03.2017
Takie mamy czasy, że nie warto się pchać po kupno gry w dniu premiery tylko lepiej odczekać jakiś czas, aż poprawią wszystkie błędy.
0 kudosKreTsky   @   20:08, 17.03.2017
Pierwszy raz pracowali na frostbajcie to i efekty kiepskie Uśmiech ja tam nie widzę problemu. To tylko animacje i nie wpływają na grywalność.
1 kudossebogothic   @   20:12, 17.03.2017
Pierwszy raz? A Inkwizycja? Co prawda za Andromedę odpowiada chyba inny oddział studia, ale BioWare to BioWare. Zresztą wg mnie to studio powinno zmienić nazwę. Odkąd odeszli z niego założyciele i wszyscy ci, którzy tworzyli kultowe gry studia to już całkowicie inna firma. Bardziej skupiają się na poprawności politycznej i seksie międzyrasowym niż istocie gier RPG.
0 kudosshuwar   @   20:35, 17.03.2017
Animacje, animacjami... ale rzeczywiście najważniejsza jest fabuła. Jeśli jej nie położyli, to zapomnimy o tych drobnych wtopach.
0 kudosKreTsky   @   11:42, 18.03.2017
Cytat: sebogothic
Pierwszy raz? A Inkwizycja?


Tego crapa już z pamięci wyparłemSzczęśliwy
0 kudosshuwar   @   12:37, 18.03.2017
Moim głównym zarzutem do Inkwizycji jest miałka fabuła i nijacy towarzysze. A zbieractwo? Można było z tego zrezygnować.
O ile ME:A będzie miało wątek fabularny lepiej napisany niż ten z DAI, to będzie git.
0 kudoskobbold   @   10:15, 19.03.2017
Nie wiem czy EA nie strzeliła sobie w stopę udostępniając grę wcześniej. Coraz więcej takich porównań jest w sieci. Wygląda to fatalnie. Oczywiście nie znamy ustawień na jakich to było robione, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe doniesienia to cięzko w to nie uwierzyć. Jeśli okaże się to prawdą to BW cofnęło się w rozwoju.


Obrazek



Obrazek

0 kudossebogothic   @   10:51, 19.03.2017
Cytat: shuwar
Moim głównym zarzutem do Inkwizycji jest miałka fabuła i nijacy towarzysze. A zbieractwo? Można było z tego zrezygnować.

Skoro fabuła jest miałka, towarzysze nijacy, ze zbieractwa można zrezygnować, a sama erpegowa mechanika nie jest, łagodnie mówiąc, porywająca to co nam zostaje?
0 kudosshuwar   @   11:16, 19.03.2017
Cytat: sebogothic
Skoro fabuła jest miałka, towarzysze nijacy, ze zbieractwa można zrezygnować, a sama erpegowa mechanika nie jest, łagodnie mówiąc, porywająca to co nam zostaje?


Czytamy do końca:
"O ile ME:A będzie miało wątek fabularny lepiej napisany niż ten z DAI, to będzie git."
0 kudoskobbold   @   12:02, 19.03.2017
Cytat: shuwar
"O ile ME:A będzie miało wątek fabularny lepiej napisany niż ten z DAI, to będzie git."

I oby tak było, bo też chce kiedyś w nią zagrać, a zanim ja kupię to liczę, że większość niedociągnięć do tego czasu zostanie naprawione Uśmiech
0 kudossebogothic   @   14:24, 19.03.2017
Cytat: shuwar
Czytamy do końca:
"O ile ME:A będzie miało wątek fabularny lepiej napisany niż ten z DAI, to będzie git."

Pytałem o Inkwizycję, której dałeś ocenę "świetnie". Cool
0 kudosshuwar   @   15:06, 19.03.2017
Cytat: sebogothic
Pytałem o Inkwizycję, której dałeś ocenę "świetnie". Cool
A to już wina tego nowego, opisowego sposobu oceniania. Ocena była coś około 7/10 i bardziej powinno tam pojawić się "dobra" Uśmiech

Już poprawiłem Uśmiech
Dodaj Odpowiedź