Quake Champions nie działa na id Tech 6

Marty Stratton, reżyser Quake Champions, potwierdził, że nowa produkcja studia id Software nie będzie działała na autorskim silniku id Tech 6.

@ 11.08.2016, 21:16
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Quake Champions nie działa na id Tech 6

Quake Champions to nowa odsłona zasłużonej dla branży gier wideo serii studia id Software - Quake. Produkcja została zapowiedziana podczas tegorocznych targów E3 i była dość sporym zaskoczeniem. Na samej konferencji firmy Bethesda Softworks, która jest wydawcą tego tytułu, poznaliśmy wyłącznie materiał CGI, a więc przygotowany wcześniej zwiastun bez jakiegokolwiek gameplayu, więc ciężko było ocenić wtedy stan produkcji.

Przed tygodniem otrzymaliśmy pierwszy filmik z prezentacją kilku urywków wprost z rozgrywki, a chwilę po nim deweloperzy poddawali pod rozwagę wprowadzenieQuake Champions modelu biznesowego free-to-play. Dziś z kolei dowiedzieliśmy się, że nowy Quake nie będzie napędzany przez autorski silnik deweloperów - id Tech 6. Stwierdził to Marty Stratton, reżyser nowego DOOM-a oraz Quake Champions, w wywiadzie udzielonemu serwisowi Finder:

"Mieliśmy wiele sukcesów z Vulkanem w DOOM-ie, więc Robert Duffy, nasz szef technologiczny, doszedł do wniosku, że technologia ta sprawdzi się też w Quake Champions. (...) To [Quake Champions dop. red] nie działa na id Tech 6. (...)".

Deweloperzy w tym samym materiale stwierdzają również, że starają się przystosować swoją nową grę do jak najszybszego działania na przeróżnych konfiguracji sprzętowych, co w przypadku Quake'a nie jest wcale bez znaczenia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?