Lichdom: Battlemage to najtragiczniejszy port na PlayStation 4 i Xbox One
No co? Przecież to nie wina twórców, że konsole są tak słabe!
Lichdom: Battlemage to tak sobie przyjęta gra, która debiutowała w 2014 roku na PC. Polegała głównie na czarowaniu i oferowała ładne widoki, ale w sumie to nic poza tym. Tymczasem twórcy postanowili dać pograć także posiadaczom konsol, choć zdaje się, że coś poszło nie tak. Jak donosi Digital Foundry, to najbardziej tragiczny port na PlayStation 4 i Xbox One, jaki mieli okazję testować.
Problemów jest wiele. Sięgające 2-3 minut loadingi to jedno, ale jeszcze większą wpadką okazuje się płynność samej rozgrywki. Obraz na PlayStation 4 wyświetlany jest z reguły w 10-15 fps (!), praktycznie nigdy nie przekraczając 20 klatek. Jest więc nawet gorzej, niż w przypadku Assassin's Creed: Unity, które pod tym względem także nie wypadało zbyt ciekawie. Gra Ubisoftu mimo wszystko była jednak w miarę grywalna, a tu? Cóż, zerknijcie tylko na poniższe wideo. Oczywiście na Xbox One wcale nie jest pod tym względem lepiej.
Pozostaje jedno pytanie - jakim cudem Lichdom: Battlemage zostało w ogóle dopuszczone przez Sony i Microsoft do sprzedaży?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler