Grim Fandango na Unreal Engine 4. Tak powinna wyglądać edycja Remastered
Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian.
Dirian @ 29.01.2015, 14:13
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian. Czego nie zrobiło Double Fine, zrobił fan Manny'ego.
Pochodzący z Hiszpanii Guillermo Moreno przeniósł Departament Śmierci, pierwszą lokację z klasycznej przygodówki, na silnik Unreal Engine 4. Efekt jego prac jest zdumiewający i jednocześnie stanowi mocny pstryczek w nos studia, zajmującego się przygotowaniem edycji Remastered, które poszło na łatwiznę i nie poczyniło konkretniejszych zmian przy odświeżaniu przygód Manuela „Manny'ego" Calavery.
Oczywiście to tylko pokazówka i nie ma co liczyć na finalną wersję projektu, będącą pełnoprawną grą, bowiem byłoby to sprzeczne z warunkami licencyjnymi. Niemniej, robi wrażenie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler