Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian.
Dirian @ 29.01.2015, 14:13
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc
Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian. Czego nie zrobiło Double Fine, zrobił fan Manny'ego.
Pochodzący z Hiszpanii Guillermo Moreno przeniósł Departament Śmierci, pierwszą lokację z klasycznej przygodówki, na silnik Unreal Engine 4. Efekt jego prac jest zdumiewający i jednocześnie stanowi mocny pstryczek w nos studia, zajmującego się przygotowaniem edycji Remastered, które poszło na łatwiznę i nie poczyniło konkretniejszych zmian przy odświeżaniu przygód Manuela „Manny'ego" Calavery.
Oczywiście to tylko pokazówka i nie ma co liczyć na finalną wersję projektu, będącą pełnoprawną grą, bowiem byłoby to sprzeczne z warunkami licencyjnymi. Niemniej, robi wrażenie.
Grim Fandango to znakomita gra przygodowa stworzona w studiu Lucas Arts, twórców serii Monkey Island. Akcja tej przezabawnej gry przenosi nas do pośmiertnego świata, gdzi...
Tu dokładnie pokazuję ten koleś jak developerzy idą na łatwiznę i łatwy zarobek, a on sam zrobił pierwsza lokację, to co zrobiłby cały zespół ?? bez problemu udało by im się przenieść całą grę na UE4.
Ale po co skoro można zrobić kotleta z niewielkimi zmianami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler