Twórcy inFamous: Second Son opowiadają o karmie oraz o tym, jak wpływa na Delsina
Jeden z twórców gry inFamous: Second Son, niejaki Brian Fleming, postanowił odpowiedzieć na garść fanowskich pytań, dotyczących najnowszego dzieła studia Sucker Punch.
bigboy177 @ 12.03.2014, 12:31
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Jeden z twórców gry inFamous: Second Son, niejaki Brian Fleming, postanowił odpowiedzieć na garść fanowskich pytań, dotyczących najnowszego dzieła studia Sucker Punch. Deweloper, piastujący stanowisko producenta gry, opowiedział m.in. o systemie karmy oraz o tym, jak wpływa ona na głównego bohatera i otaczających go ludzi.
Artykuł, o którym mowa pojawił się na łamach oficjalnego bloga PlayStation, a w nim, przeczytać możemy, że wszystkie podejmowane decyzje wpływają nie tylko na Delsina (protagonistę), ale także na ludzi w jego otoczeniu oraz sam świat - wirtualne Seattle. Wiele napotkanych problemów rozwiązać można na kilka sposobów, a to oznacza, że tytuł da się ukończyć kilka razy, a każdy kolejny będzie inny od poprzedniego.
"Najbardziej interesującą rzeczą na temat inFamous: Second Son jest to, że będziesz podejmował decyzje o życiu innych postaci, co jest dość ciekawym podejście. Najważniejsze wybory nie są jednak związane z wątkiem fabularnym. Dodaliśmy bowiem systemy, które wykorzystują wiele różnych sposobów grania i właśnie one zapewnią najwięcej frajdy podczas drugiego przechodzenia gry" - czytamy w notce.
Co ciekawe, postać głównego bohatera będzie się zmieniała w rezultacie dokonywanych wyborów. Będzie on wyglądał inaczej w zależności od tego, czy będzie moralnie poprawny, czy nie.
"Wiele rzeczy, których spodziewają się gracze - jak np. zmiana w wyglądzie oraz w mocach - są obecne. Wszystkie powiązane są z naszym postępowaniem oraz systemem karmy. Będziesz miał więc spore różnice wizualne oraz w kwestii mocy, w zależności od tego, jakim sposobem grasz".
Na koniec Fleming zapytany został jeszcze o długość inFamous: Second Son, na co odpowiedział:
"Naprawdę udało nam się przygotować przedstawiciela serii inFamous, Second Son idealnie do niej pasuje. Rozumiemy, co chcemy zrobić jeśli chodzi o skalę. Świat jest znacznie bardziej szczegółowy, a my skupiamy się na poprawianiu każdej interakcji. Staraliśmy się wziąć doświadczenia, które znacie i kochacie, a następnie nadać im next-genowego charakteru, we wszystkich możliwych aspektach".
Nie mam pojęcia gdzie tu jest odpowiedź na powyższe pytanie, ale przypuszczam, że deweloperowi chodzi o to, że dostaniemy czas rozgrywki zbliżony do tego z odsłon poprzednich. Należy się więc spodziewać kampanii na około 10-12 godzin, a jeśli zechcemy szukać znajdziek i wykonywać misje poboczne, to czas ten wydłuży się pewnie dwukrotnie.
Na koniec jeszcze mamy informację, że inFamous: Second Son wymaga około 24 GB miejsca na dysku twardy PS4. Gra trafi do sklepów już w przyszłym tygodniu, będzie dostępna ekskluzywnie dla next-gena Sony.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler