Need for Speed: Rivals - zmiany w wersji nextgenowej będą kosmetyczne względem edycji na obecne konsole

Need for Speed: Rivals to projekt tzw. cross-genowy, co oznacza, że trafi zarówno na konsole obecnej, jak i przyszłej generacji.

@ 03.08.2013, 12:39
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Need for Speed: Rivals - zmiany w wersji nextgenowej będą kosmetyczne względem edycji na obecne konsole

Need for Speed: Rivals to projekt tzw. cross-genowy, co oznacza, że trafi zarówno na konsole obecnej, jak i przyszłej generacji. Kto jednak wyczekiwał, że edycja na PlayStation 4 i Xbox One będzie znacznie bardziej zaawansowana technicznie, może odłożyć te marzenia na bok.

Craig Sullivan, dyrektor kreatywny ze studia Ghost Games, wyraźnie dał do zrozumienia w wywiadzie dla Official Xbox Magazine, że Rivals zarówno na stare, jak i nowe konsole, zaoferuje podobne doświadczenia jeżeli chodzi o gameplay. W ogólnym rozrachunku obie edycje mają wyglądać dość podobnie, ale nextgenowe wydanie doczeka się kilku pomniejszych usprawnień, takich jak zaawansowane zmienne warunki pogodowe czy doskonalsze oświetlenie. Według niego, nie są to ficzery, które drastycznie wpływają na odbiór gry.

Studio cały czas zastanawia się też nad zwiększeniem limitu graczy w trybie sieciowym wersji na nowe konsole, ale Sullivan na razie nie może zdradzać szczegółów. Zapewnia jednak, że edycja na PlayStation 3 i Xboksa 360 także jest ważna dla jego ekipy, ponieważ chłopaki zdają sobie sprawę z tego, że nie każdego stać by od razu po premierze pobiec do sklepu i kupić nextgena.

Premiera Need for Speed: Rivals na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360 nastąpi 19 listopada. Na PlayStation 4 i Xbox One gra trafi w późniejszym terminie.

Need for Speed: Rivals - zmiany w wersji nextgenowej będą kosmetyczne względem edycji na obecne konsole

Sprawdź także:
Need for Speed: Rivals

Need for Speed: Rivals

Premiera: 19 listopada 2013
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

Need for Speed: Rivals to kolejna odsłona jednej z najbardziej znanych gier wyścigowych na świecie. Za produkcję odpowiada nowy oddział Electronic Arts, czyli EA Ghost, s...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   19:33, 03.08.2013
W sumie Ameryki nie odkryli, to wiadome że coś co będzie wychodziło zarówno na Current genach jak i next genach nie będzie jakimś przeskokiem milowym jeżeli chodzi o poziom detali na Next genach.

Tak samo Thief 4 też pewnie nie będzie jakoś uber lepiej wyglądał na Next genie względem current gena. Podobnie powinno być z WOLFEM:The New Order co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Jedna niewiadoma to Watch Dogs
0 kudosKreTsky   @   01:28, 05.08.2013
To jest normalne przy cross-genowych grach i puki co mozna spokojnie grac na starych konsolach w te gry.
0 kudosKrru   @   11:21, 05.08.2013
Czyli różnice między wersjami na konsole obecnej generacji a wersjami na next-geny będą mniej więcej takie jak między wariantami na dzisiejsze pecety a odsłonami na Xbox-a 360 i PlayStation 4. Na razie przesiadka na konsole nowej generacji nie jest opłacalna.
0 kudosgregory16mix   @   12:47, 05.08.2013
Ficzery... heh, znów będzie tylko kosmetyk? A myślałem, że będą się spinać konkretniej. W mojej skromniej ocenie, dobrego wizerunku takimi ruchami nie zbudują. Szkoda, że nowe konsole mijają się z celem przy tak wielu grach.