Need for Speed: Rivals - zmiany w wersji nextgenowej będą kosmetyczne względem edycji na obecne konsole
Need for Speed: Rivals to projekt tzw. cross-genowy, co oznacza, że trafi zarówno na konsole obecnej, jak i przyszłej generacji.
Dirian @ 03.08.2013, 12:39
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Need for Speed: Rivals to projekt tzw. cross-genowy, co oznacza, że trafi zarówno na konsole obecnej, jak i przyszłej generacji. Kto jednak wyczekiwał, że edycja na PlayStation 4 i Xbox One będzie znacznie bardziej zaawansowana technicznie, może odłożyć te marzenia na bok.
Craig Sullivan, dyrektor kreatywny ze studia Ghost Games, wyraźnie dał do zrozumienia w wywiadzie dla Official Xbox Magazine, że Rivals zarówno na stare, jak i nowe konsole, zaoferuje podobne doświadczenia jeżeli chodzi o gameplay. W ogólnym rozrachunku obie edycje mają wyglądać dość podobnie, ale nextgenowe wydanie doczeka się kilku pomniejszych usprawnień, takich jak zaawansowane zmienne warunki pogodowe czy doskonalsze oświetlenie. Według niego, nie są to ficzery, które drastycznie wpływają na odbiór gry.
Studio cały czas zastanawia się też nad zwiększeniem limitu graczy w trybie sieciowym wersji na nowe konsole, ale Sullivan na razie nie może zdradzać szczegółów. Zapewnia jednak, że edycja na PlayStation 3 i Xboksa 360 także jest ważna dla jego ekipy, ponieważ chłopaki zdają sobie sprawę z tego, że nie każdego stać by od razu po premierze pobiec do sklepu i kupić nextgena.
Premiera Need for Speed: Rivals na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360 nastąpi 19 listopada. Na PlayStation 4 i Xbox One gra trafi w późniejszym terminie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler