Position Based Fluids - prezentacja realistycznej wody od Nvidii
Woda - jakże ważny element otoczenia niemal każdej gry komputerowej. Produkcji, gdzie H2O pełni podstawową funkcję, także znajdzie się kilka.
Materdea @ 23.04.2013, 23:36
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Woda - jakże ważny element otoczenia niemal każdej gry komputerowej. Produkcji, gdzie H2O pełni podstawową funkcję, także znajdzie się kilka. Nvidia postanowiła wyjść naprzeciw wygórowanym oczekiwaniom społeczności, czego efektem jest Position Based Fluids - narzędzie pozwalające na realistyczne odwzorowanie cieczy.
Co wyczynia to cudeńko możecie obejrzeć na poniższym materiale wideo. Użytkownik, Zogrim, który wgrał filmik twierdzi, iż Position Based Fluids działa w 30 klatkach na sekundę przy karcie graficznej GeForce GTX580. Robi wrażenie. Jednak czy możemy to nazywać rewolucją na miarę technologii PhysX? Przekonamy się w przyszłych tytułach wspierających fizykę od Nvidii, gdyż nowy "ficzer" od "zielonych" zaaplikowany będzie do nadchodzących wersji PhysX SDK i modułów APEX.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler