Kinect jest nieporęczny twierdzi Richard Marks.
Już na wstępie wyjaśniam, że imć Richard Marks to jedna z głównych postaci, odpowiedzialnych za powstanie PlayStation Move.
bigboy177 @ 26.10.2010, 13:37
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360
Już na wstępie wyjaśniam, że imć Richard Marks to jedna z głównych postaci, odpowiedzialnych za powstanie PlayStation Move. Jego słowa wobec konkurencyjnego Kinecta należy zatem brać z przymrużeniem oka, nie mniej jednak, jego opinia jest w miarę rozsądna, a więc postanowiłem ją zacytować.
Otóż Richard uważa, że Kinect faktycznie jest ciekawym rozwiązaniem. Ba! Sony przez pewien czas rozważało nawet podobną metodę sterowania, wykorzystującą kamerę PlayStation Eye. Jak się jednak okazało, ten typ kontrolowania jest dobry i efektowny tylko na początku. Po pewnym czasie, kiedy już minie pierwsze, bardzo pozytywne wrażenie, robi się po prostu nieporęczny, wręcz męczący.
"Całkowicie zgadzam się z tym, że to coś magicznego kiedy wybierasz funkcje swoimi rękami. Ale wrażenie to szybko mija i ostatecznie ten typ sterowania staje się nieporęczny." - powiedział Marks w trakcie wywiadu dla New York Times. Co gorsza, Marks potwierdza po raz kolejny problemy związane z funkcjonowaniem kontrolera, twierdząc, iż "system zdaje się mieć spory lag, psując imersję".
No cóż, trudno spodziewać się aby Pan Richard Marks wychwalał konstrukcję konkurenta, a więc z ostateczną opinią wstrzymamy się gdy dogłębnie przetestujemy gadżet. Nastąpi to już niedługo, a wówczas podzielimy się z Wami wrażeniami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler