EA: 'Mieliśmy zasadę, żeby nie komunikować się z naszymi konsumentami.'
Peter Moore, szef EA Sports zwierzył się Brand Narrative, że jeszcze do niedawna EA z zasady unikała kontaktów z odbiorcami swoich produkcji.
Miestwuj @ 27.08.2010, 12:35
Mateusz "Miestwuj" Dorywalski
pc, ps2, ps3, psp, xbox 360, wii
Peter Moore, szef EA Sports zwierzył się Brand Narrative, że jeszcze do niedawna EA z zasady unikała kontaktów z odbiorcami swoich produkcji.
"Kiedy dołączyłem, nie tylko była pewna ambiwalencja, ale wręcz mieliśmy zasadę, żeby nie komunikować się bezpośrednio na naszymi konsumentami" - przyznacie, że nie brzmi to najlepiej? Kierownik ekipy odpowiedzialnej za jakieś trzysta tysięcy gier sportowych dodał jednak: "Wszystko to poszło w cholerę. Nie boimy się uchylić płaszcza, pod którym kryje się mroczna sztuka tworzenia gier".
"Odkryliśmy, że konsument oczekuje informacji od nas, każdego dnia" - stwierdził Moore. "Dawniej wypuścilibyśmy screenshota i jeżeli bylibyście grzeczni i przedsprzedaż szła dobrze moglibyśmy was nagrodzić odrobiną materiału wideo". Intrygujące podejście, ale przyznacie, że dobrze, że odeszło do lamusa. "Wciąż mamy takie strategie w rodzaju "ustaw ich w kolejce nocą", ale to raczej kulminacja, a nie całe otwarcie, co oznacza, że nieustannie komunikujemy naszym odbiorcom czego mają się spodziewać" - oznajmił szef sportowego oddziału EA.
Peter Moore powiedział też Brand Narrative, że jego firma prowadzi marketing 365 dni w roku i nieustannie bada jego rezultaty. Cóż - więcej roboty dla nas, piszących newsy i więcej informacji dla Was - je czytających.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler