Advergaming w projektach IDMnet S.A.

IDMnet S. A.

@ 14.05.2009, 16:17
ogłoszenie


IDMnet S.A. nawiązał współpracę z AdAction, spółką należącą do grupy ZPR S.A., w zakresie wykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) w projektach specjalnych.

Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jako nośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość marki oraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formy reklamy. Gry są również doskonałym narzędziem umożliwiającym interakcję z potencjalnym klientem - zarówno poprzez samą grę, jak i uczestnictwo w powiązanych z nimi konkursach.

Zintegrowana oferta obu firm pozwoli na przygotowanie akcji reklamowych, w których IDMnet zapewni zasięg generowany poprzez sieć reklamową, a AdAction z kolei będzie odpowiadać za produkcję dedykowanych gier. Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronie IDMnetu Jan Roszkiewicz, Dyrektor Działu Agencyjnego, a po stronie AdAction – Adam Semik, Dyrektor Sprzedaży.

„Dzięki połączeniu sił udało się nam stworzyć, jedną z bardziej nowatorskich ofert na rynku. Popieramy niestandardowe rozwiązania, gdyż tradycyjna reklama odsłonowa już nie wystarcza” – komentuje Jan Roszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej IDMnet. „Współpraca z AdAction, który posiada duże doświadczenie na tym polu, otwiera nam nowe możliwości reklamy. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a IDMnet stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom” – dodaje Roszkiewicz.

AdAction to spółka zajmująca się reklamą skierowaną do szeroko pojętej grupy graczy. Obejmuje ona przede wszystkim reklamę dynamiczną oraz product placement w grach pudełkowych (na PC i konsole) oraz produkcję gier reklamowych. Dodatkowo AdAction świadczy usługi w zakresie marketingu szeptanego, a także reklamy mobilnej.

Zachęcamy do wypróbowania przykładowej gry flashowej z portfolio Adaction - Rock'em Blocks dostępnej tutaj: https://www.idmnet.pl/adaction/.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?