Inversion (PC)

ObserwujMam (15)Gram (0)Ukończone (3)Kupię (1)

Inversion (PC) - recenzja gry


@ 17.08.2012, 16:09


Zbliżając się ku końcowi, trzeba wspomnieć o pewnych problemach związanych ze sterowaniem w grze. Wprawdzie można zwalić to wszystko na moją nieumiejętność i brak koordynacji, ale miałem faktycznie spore kłopoty z ogarnięciem sterowania w Inversion – co naprawdę nie zdarza mi się często. Do obsługi mamy dużo przycisków i mnie osobiście trudno było się do tego przyzwyczaić. Ale potraktujcie to tylko jako uwagę, nie jako minus – w końcu mogę się po prostu starzeć.

Inversion (PC)

Trzeba dodać, że Inversion zostało wyposażone w tryb zabawy dla wielu graczy. W mojej opinii został jednak potraktowany trochę po macoszemu i nie sądzę, by znalazł licznych sympatyków. Jednocześnie bawić się może do 12 graczy, przygotowano ledwie kilka mapek i tylko garść rodzajów meczy (zwykłe deatchmatch’e, czy tryby związane z grawitacją). Nic ciekawego.

W aspekcie wizualnym, Inversion nie prezentuje nadzwyczaj wysokiego poziomu, choć grafika nadal może uchodzić za przyzwoitą. Mamy do czynienia z dość dobrej jakości teksturami (mimo że niekiedy widać w nich braki), niezłą animacją i w miarę ładnym oświetleniem. Nie ma co prawda nadzwyczajnej liczby nowoczesnych efektów, ale gra nadal wygląda w miarę dobrze. Uwagę zwraca natomiast wysoki poziom interaktywności otoczenia. Owszem – zdarzają się miejsca kompletnie niewrażliwe na nasze strzały, ale często będziemy świadkami przyjemnej demolki i ładnie rozpadającej się scenerii. W tym względzie Saber Interactive spisało się bardzo przyzwoicie. Dobrą stroną produkcji jest także jej udźwiękowienie, choć i tu nie ma rewelacji. Mamy do czynienia z niezłą muzyką, dobrym dubbingiem i dobrymi efektami dźwiękowymi.

Inversion (PC)

Podsumowując, Inversion miało pewien potencjał, miało też pomysł na siebie, zostało dość solidnie wykonane i niewątpliwe posiada atuty. Mimo to, dzieło Saber Interactive nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym na tle innych produkcji i nie jest w stanie przyciągnąć uwagi graczy na dłużej. Standardowe podejście do rozgrywki i niezbyt intrygująca zabawa z grawitacją to za mało by gra zapadła nam w pamięć na dłużej, ale ostatecznie – jeśli nie macie nic lepszego do roboty – produkcja pozwala na spędzenie nie najgorszych dwóch wieczorów. Cudów jednak nie oczekujcie.


Długość gry wg redakcji:
7h
Długość gry wg czytelników:
10h 0min

oceny graczy
Dobra Grafika:
Nie jest może najwyższej jakości, ale została dobrze wykonana.
Dobry Dźwięk:
Stoi na podobnym poziomie co grafika: nie ma szału, jest dobre przygotowanie.
Dobra Grywalność:
Inversion nie "odkrywa Ameryki", ale pozwala na trochę bezstresowej rozwałki.
Przeciętne Pomysł i założenia:
Choć motywy grawitacyjne wydają się ciekawe, gra jest trochę przekombinowana i bezbarwna.
Dobra Interakcja i fizyka:
Zdecydowanie mocny element produkcji. Wiele można zniszczyć, równie dużo w jakiś sposób przemieścić. Bez tego byłoby całkowicie nudno.
Słowo na koniec:
Inversion to dobra produkcja, ale nie zapadająca w pamięć. Taki przeciętniak gatunku, który próbuje się przebić między hitami ciekawym, acz nie do końca wykorzystanym pomysłem manipulacji grawitacją.
Werdykt - Dobra gra!
Screeny z Inversion (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   17:16, 17.08.2012
Nie rozumiem dlaczego mało znane studia robią tak "mało" ambitne produkcje.
Nic nowego i w dodatku słabym wydaniu. Pointless.
0 kudosFox46   @   18:08, 17.08.2012
TimeShift było od nich bardzo fajny
0 kudosKreTsky   @   19:04, 17.08.2012
Filmik mnie jakos nie przekonuje... Ten multi wyglada co najmiej dziwnie.
0 kudosMicMus123456789   @   09:26, 18.08.2012
GoW się przypomina ;p Pomysł był nie najgorszy tylko z wykonaniem gorzej.
0 kudosLoczek3545   @   21:05, 18.08.2012
A ja właśnie zakupiłem, ale jeszcze nie grałem Dumny . Kupiłem dlatego że właśnie pomysł mi się spodobał i wyglądało całkiem nieźle, więc się sobaczy jak rozgrywka Uśmiech .
0 kudoslalak69   @   12:39, 01.02.2013
gram sobie od godziny i bardzo przyjemnie się gra , podoba mi się Uśmiech )
Dodaj Odpowiedź