Agrar Simulator 2011 (PC)

ObserwujMam (17)Gram (10)Ukończone (3)Kupię (3)

Agrar Simulator 2011 (PC) - recenzja gry


@ 31.05.2011, 14:12
Wojciech "Raaistlin" Onyśków


Z recenzenckiego obowiązku musiałem jednak cisnąć dalej, w wielkich męczarniach oczywiście (dlatego teraz odbijam sobie to z nawiązką). Na farmie możemy robić kilka rzeczy. Jeśli odpuścimy sobie oranie pola, pozostaje hodowla zwierząt. Tutaj niezłe zdziwienie, oprócz standardowych kur, koni, byków, krów i świń, możemy nakupić sarny i uważać się tym samym za najbardziej alternatywnego rolnika wszechczasów (bo alternatywa jest przecież teraz tak popularna). Zwierzaki potrzebują oczywiście opieki, dlatego należy pilnować jedzenia, czyszczenia i wyrzucania gówna (no wybaczcie, należy nazywać rzeczy po imieniu). Oczywiście za drobną sumką można ulepszyć nasz skład, aktywując tym samym automatyczne wykonywanie wyżej wymienionych czynności.

Skoro już przy ulepszaniu jesteśmy – w Agrar Simulator 2011 możemy upgrade’ować praktycznie wszystko. Począwszy od garażu (zwiększenie liczby miejsc na sprzęt), poprzez silosy z ziarnem, a na pracownikach kończąc. Tym ostatnim możemy podnieść skilla w prowadzeniu traktora chociażby. Przy pomocy skromnej sumki zamieniamy Wiesława z Czarnolasu w wykwalifikowanego, rajdowego kierowcę traktora bądź też kombajnu, jak kto woli. Fajne, nie?

Zebrane plony (jeśli dotrwamy do takiego momentu) możemy sprzedać w mieście. Do tegoż należy dojechać – uwaga, uwaga – traktorem. Twórcy nie przewidzieli możliwości poruszania się autem. No przecież prawdziwy rolnik wszędzie dojeżdża swoim kombajnem, nie? Wraz z rozwojem naszej posiadłości możemy dokupywać nowe pola, by nasze królestwo prosperowało jeszcze intensywniej.

Agrar Simulator 2011 (PC)

Na oprawę audiowizualną najlepiej spuścić zasłonę milczenia. Wygląda to okrutnie, animacja jest sztywna, a krzaczki w postaci migoczącego nieba swoją częstotliwością występowania z powodzeniem zawstydzą liczbę wiatraków w Holandii.

Tym oto sposobem dochodzimy do smutnego podsumowania. Agrar Simulator 2011 to gra tylko i wyłącznie dla fanatyków – tylko czy takowi istnieją? Jeśli kręci Was wyrzucanie gówna i jeżdżenie po polu, to będziecie bawić się fantastycznie. Tylko czy nie lepiej w takim przypadku pójść do najbliższego gospodarstwa i nająć się za darmo do pomocy? Gwarantuję lepsze widoki.


Długość gry wg redakcji:
666h
Długość gry wg czytelników:
234h 27min

oceny graczy
Przeciętna Grafika:
Crysisem tego z pewnością nazwać nie można. Chyba, że z polskiego Kryzys.
Przeciętny Dźwięk:
Chcecie dźwięków natury? Jedźcie na farmę, ale nie grajcie w Agrar Simulator.
Słaba Grywalność:
Nuda, monotonia, nuda, monotonia. Być może fanatyków coś tutaj zainteresuje, ale czy takowi istnieją?
Słabe Pomysł i założenia:
Pomysł deweloperzy mieli niezły - zrobić crap, zarobić, zwinąć interes. Tylko czy im się to uda?
Przeciętna Interakcja i fizyka:
Chyba najmocniejszy punkt programu. Faktycznie coś tam można podczepiać do traktora, jeździć po polu, etc.. Kontent?
Słowo na koniec:
Crap, który będzie mi się śnił po nocach. Cóż, najwidoczniej nie zostałem stworzony do orania pola.
Werdykt - Słaba gra!
Screeny z Agrar Simulator 2011 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRavnarr   @   21:59, 31.05.2011
Coś czuję, ze lepszym symulatorem jest symulator lotu w Google Earth...
0 kudosB92   @   22:04, 31.05.2011
Raaistlin to Ty w Symulator Farmy 2009 nie grałeś... to dopiero był crap. Dumny
0 kudosRavnarr   @   22:12, 31.05.2011
Ale Symulator Koparki miał w sobie coś, no nie? Dużą dawkę poczucia humoru na okładce Szczęśliwy "Wiele rodzajów ziemi do przekopania!" "Zmienny teren!" Rozbawiony
0 kudosMicMus123456789   @   22:14, 31.05.2011
Symulator koparki czy tam symulator maszyn budowlanych mnie się podobał Szczęśliwy Miał jednak to coś Dumny
0 kudosRavnarr   @   22:25, 31.05.2011
Tak - kosztował mniej niż 20 zeta Dumny

Rozwalił mnie "Symulator pojazdów specjalnych" Szczęśliwy Nawet na screenach na pudełku wyglądał paskudnie Szczęśliwy
0 kudosRaaistlin   @   22:44, 31.05.2011
B92 - niet, nie grałem, Agrar to mój pierwszy kontakt z takimi produkcjami... i na pewno ostatni.
0 kudosLucas-AT   @   23:23, 31.05.2011
Cytat: Raaistlin
B92 - niet, nie grałem, Agrar to mój pierwszy kontakt z takimi produkcjami... i na pewno ostatni.

Zagraj w Harvest Moon, a zmienisz zdanie co do takich gier. Uśmiech

https://www.youtu(...)fDRvq1JM

Uwierzcie, że pozory mylą i ta gra potrafi wciągnąć absolutnie. Sam tego doświadczyłem.
0 kudosSzajch   @   23:27, 31.05.2011
glos za lucasem.
sam spedzilem przy harvest moon - back to nature na psx 1500h i bylo genialnie. nawet wzielem sie ostatnio za harvest moon ds, ale niestety, juz tej mocy nie ma. w tym roku licze bardzo na harvest moon - a tale of two towns na ds i 3ds
0 kudossubaruwrx   @   16:00, 01.06.2011
zgadzam się z wami słaba gra
0 kudosdabi132   @   19:01, 01.06.2011
Jak dla mnie jest to podróbka w miarę dobrego Symulatora Farmy 2011 od Giants Software.... W SF mamy przynajmniej bardzo proste sterowanie pojazdami i nie trzeba nic sprawdzać w ustawieniach bo wszystko elegancko mamy na głównym ekranie gry...
0 kudosCes96   @   21:35, 01.06.2011
Fajnie napisana recka. Giera faktycznie dla hardcorowców.
0 kudossubaruwrx   @   17:45, 03.06.2011
Cytat: Ces96
Fajnie napisana recka. Giera faktycznie dla hardcorowców.

to za mało powiedziane
0 kudosLuisPalmer   @   20:34, 16.06.2011
A teraz pytanie czy z symulatora prac gospodarskich i uprawy pola można zrobić mega produkcję, która wciąga jak tornado!
Jak myślicie
Moim zdaniem można!
odpowiedni producent, odpowiedni pomysł, odpowiednie środki i juz bedzie grało! Uśmiech
0 kudosRavnarr   @   20:36, 16.06.2011
Pewnie, że można, z odpowiednim budżetem można zrobić nawet Symulator Kosiarki na silniku Frostbite 2.0. Ale czy nawet wtedy znaleźli by się na to chętni? To jednak na tyle alternatywna tematyka, że żadne studio nie zaryzykuje wpompowania w taką g dużej kwoty.
0 kudossubaruwrx   @   09:50, 29.06.2011
zgadzam się Rav ale tu silnik Frostbite 1.0 jest za drogi chociaż na tym było by w co pograć
Dodaj Odpowiedź