CSI: 3 Dimensions of Murder (PC)

ObserwujMam (40)Gram (29)Ukończone (6)Kupię (9)

Poradnik do CSI: 3 Dimensions of Murder (PC)


Ogidogi @ 14:51 07.09.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Lokacje:
Galeria (Art Gallery)
Biuro Galerii (Gallery Office)
Pokój Hotelowy (Hotel Room)
Studio Artysty (Artist Studio)

Na początku udaj się na miejsce zbrodni, czyli do galerii. Przeszukiwanie zacznij od lewej strony, przyjrzyj się dokładnie okolicą ciała kobiety.



Zrób zdjęcie układu ciała, po czym zacznij od zabrania próbki krwi z głowy(1). Następnie zabierz pierścionek z palca(2), pod rękawkiem bluzeczki jest kawałek włosa(3), jego również weź za pomocą szczypiec. Podnieś torebkę(4), popatrz nieco na prawo. Zauważysz ślad podeszwy buta(5) odciśnięty we krwi, zrób mu zdjęcie. Na ścianie nad zwłokami jest krew(6), sfotografuj ją i zabierz próbki. Obróć się dalej w prawo, obejrzyj plakietkę na pustym stojaku i zdejmij z niej odciski. Przesłuchaj Nathana Ackermana, zadając mu wszystkie możliwe pytania. Zdobędziesz numer Patricka Miltona, zdjęcie skradzionej figurki, odciski palców oraz zabierz jego buta. Popryskaj go preparatem i zabierz próbkę krwi. Udaj się do kostnicy i poproś Dr. Robbinsa o sprowadzanie zwłok. Wypytaj go o wszystko, a dostaniesz kawałek metalu wyciągnięty z głowy, odciski palców ofiary oraz próbkę nasienia. Idź do laboratorium, na komputerze do analizy porównaj odciski palców Ackermana z odciskiem zabranym ze stojaka. Porównaj również odcisk buta z podeszwą właściciela galerii. Wprowadź też odciski kobiety. Na mikroskopie porównaj włos znaleziony przy ciele z próbką D (2 od prawej). Na komputerze do DNA porównaj krew ze ściany, z podłogi i z buta Ackermana. Na tej maszynie porównaj nasienie z próbką D (2 od prawej), okaże się, że pasuje do Marka Stocka. Idź do biura szefa, wypytaj go o wszystko. Teraz od Ciebie zależy którego gościa przesłuchasz pierwsze. Ja proponuje Stocka, wypytaj go o wszystko, a dostępna będzie nowa lokacja, pokój hotelowy do którego się udaj.



Zaraz po lewej znajduje się stół, a na nim jest list(7). Weź go, po czym obejrzyj szufladę po środku pokoju i zabierz notatnik(8). Przejdź dalej w głąb pokoju i poświeć sobie latarką. Z łóżka(9) zabierz koszulę i obejrzyj ją dokładnie. Za pomocą pałeczek zabierz z niej próbkę krwi. Obejrzyj stolik z kawą i wracaj do Brassa. Podczas następnej rozmowy, odblokuje się studio artysty. Udaj się tam i przepytaj Patricka, otrzymasz kasetę oraz kubek z pędzlami. Zdejmij z kubka próbkę substancji oraz za pomocą szczypiec, zabierz włosie pędzla. Idź do laboratorium, na mikroskopie porównaj włosie z tym znalezionym przy kobiecie. Na maszynie analizującej skład chemiczny, dowiedz się więcej o farbie. Na komputerze przesłuchaj taśmie. Ostatnie co musisz powiązać krew z koszuli z próbką ofiary. Idź znów do szefa i zadaj możliwe pytania, po czym udaj się do galerii. Przesłuchaj znów N. Ackermana, otrzymasz klucz. Przyjrzyj się mu dokładniej i zabierz próbkę krwi. Leć do laboratorium i porównaj próbkę krwi ofiary z krwią zebraną z klucza. Idź do szefa po nakaz przeszukania biura Galerii.



Na stole leży teczka(10), użyj na niej ultrafioletu i zabierz próbkę nasienia. Przyjrzyj się też nożyczkom(11) oraz sejfowi(12) umieszczonemu w regale. W rogu pomieszczenia znajduje się zniszczarka(13), zabierz z niej fragmenty papieru. Zabierz też figurę ptaka(14), a ze stołu po środku pozbieraj trochę rozsypanego proszku do analizy. Udaj się do laboratorium, porównaj nasienie z tym znalezionym w ciele ofiary. Na komputerze do analizy chemicznej, dowiedz się więcej o proszku znalezionym na stole. Dokument złóż na stole



Idź do szefa i załatw nakaz rewizji sejfu. Jedź ponownie do biura galerii. Z sejfu zabierz pigułki oraz dokumenty. Idź do kostnicy i zapytaj Dr. o posąg. Skieruj się do laboratorium i przebadaj znaleziony proszek. Na komputerze do analiz zbadaj wyciągi bankowe. Idź do Brassa i załatw przesłuchanie Nathana Ackermana. Zadaj mu wszystkie możliwe pytania, ten da Ci numer telefonu. Wróć do szefa i poproś o zbadanie alibi oraz o zorganizowanie przesłuchania Marka Stocka. Wypytaj go o wszystko, wróć znów do szefa i zapytaj o narzędzie zbrodni. Dostaniesz posąg, przyjrzyj mu się i zbierz próbkę krwi z dzioba oraz próbkę farby z tułowia. Przeprowadź badanie chemiczne na farbie, a krew porównaj do krwi ofiary. Udaj się po nakaz przeszukania pracowni artysty i jedź odwiedzić P.Miltona.



Z pomieszczenia zabierz obraz(15), przyjrzyj się mu dokładnie i zabierz próbkę farby. Z szuflady szafki stojącej w oddali wyjmij prochy(16), przyjrzyj się też rzeźbie kobiety. Wyjdź na piętro(17), ze stojącego obok łóżka pudła, wyjmij bilety do teatru. Z ich odwrotu zdejmij odciski palców, po czym skieruj się do laboratorium. Porównaj odciski palców ofiary z tymi znalezionymi na biletach, farbę oraz prochy przeanalizuj chemicznie. Idź do Brass po nakaz aresztowania Patricka Miltona, zdaj mu ostatnie pytania. Pierwsza sprawa została zamknięta.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z CSI: 3 Dimensions of Murder (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosiskra14nysa   @   14:51, 04.05.2009
dobra gra lecz nie najlepsza pod tym wzgledem
0 kudosmalee11   @   15:35, 04.11.2009
baardzo logiczna i dluga gra...
0 kudosCzesław   @   21:46, 19.04.2010
Poradnik bardzo mi pomógł polecam
0 kudosmareczek_89   @   03:10, 09.01.2012
Dziękuje za ten poradnik w imieniu dziewczyny Uśmiech miała z czymś problemy włączyłem jej tą stronę i sobie poradziła.
Dodaj Odpowiedź