Company of Heroes: Kompania Braci (PC)

ObserwujMam (422)Gram (239)Ukończone (99)Kupię (16)

Kompania Braci - patch 1.0 do 1.7 PC


Redakcja MiastoGier.pl @ 00:37 07.06.2007

Zmiany wprowadzone w uaktualnieniu 1.70

Funkcje DX10

1. Krawędzie cząsteczek są złagodzone przy przechodzeniu przez obiekty 3D.
2. Tysiące dodatkowych drobnych obiektów w świecie gry.
3. Poprawiona kontrola użytkownika nad funkcjami antyaliasingu.
4. Alfa pokrywa antyaliasing, aby poprawić wygląd obiektów z testowym kanałem alfa, takich jak krzaki.
5. Poprawiono jakość oświetlenia poprzez przeniesienie wszystkich obliczeń na każdy piksel.
6. Bardziej dokładne precyzyjne obliczenia punktów światła.
7. Punkty światła mogą teraz rzucać cienie.
8. Trójwymiarowa trawa na terenie.
9. Domyślnie włączona jest pionowa synchronizacja odświeżania, aby poprawić jakość grafiki uniemożliwiając wyświetlanie "poszarpanego" obrazu. Użyj komendy "-novsync", aby wyłączyć.
10. Sprzętowe PCF dla poprawienia jakości cieni.

Inne poprawki

1. Różnorakie poprawki błędów powodujących zawieszenie gry.
2. Usprawnione wykrywanie hakowania.

Rozgrywka

1. Zmniejszono modyfikatory celności działa Pak38 50 mm przy ostrzale piechoty.
2. Zmniejszono modyfikatory celności działa ppanc M1 57mm przy ostrzale piechoty.
3. Zmniejszono modyfikatory celności niektórych broni przeciwpancernych (bazuki, panzerschrecki, działa bezodrzutowe) przy ostrzale piechoty.
4. Usunięto możliwość atakowania terenu wozem pancernym 234, aby naprawić błąd pozwalający strzelać przez obiekty blokujące strzał.
5. Czołgi oraz wozy pancerne nie mogą już jednym strzałem zniszczyć wozów pancernych Puma oraz M8.

Zmiany wprowadzone w wersji 1.61

* Naprawiono błąd, który sprawiał, że pojazdy półgąsienicowe Aliantów były odporne na niektóre rodzaje obrażeń.

Zmiany wprowadzone w wersji 1.6

Ogólne poprawki oraz nowe funkcje

* Naprawiono błąd SI, który sprawiał, że uciekające jednostki gromadziły się wokół sztabu.
* Teren w edytorze jest teraz właściwie pokazywany.
* Naprawiono błąd powodujący zawieszenie gry podczas wczytywania starych plików.
* Naprawiono błąd w zamianie obsady działa przeciwpancernego podczas jego przemieszczania.
* Naprawiono błąd graficzny w menu powtórek.
* Naprawiono błąd z miejscem na uzbrojenie jednostki po zrzucie dwóch broni.
* Naprawiono błąd powodujący zawieszenie gry podczas uruchamiania zapisanych stanów gry za pomocą eksploratora w Windows Vista.
* Naprawiono błąd powodujący brak wyświetlania linii granicznych na mapach wieloosobowych po teście wydajności.
* W grze zaimplementowano systemy anty-hakerskie.
* Naprawiono kolizję Asa Tygrysów z geometrią wraku.
* Mgła wojny może być włączona lub wyłączona podczas powtórek w menu powtórek.
* W pakietach ze scenariuszami będzie widać IU oraz ekrany wczytywania.
* Pliki z nagranymi rozgrywkami są zapisywane na dysku dopiero po grze.
* Naprawiono błąd, który sprawiał, że zdolności czasowe nie włączały się na wszystkich zaznaczonych drużynach.
* Naprawiono błąd, który powodował niewypał Panzerschrecka.
* Dodano obsługę odnośników w wiadomościach.
* Komendy Addfriend oraz Removefriend nie są już dozwolone w grze.

Poprawki oraz nowe funkcje sieciowe

* Użytkownicy mogą teraz zobaczyć liczbę "przerwanych" gier na ekranie profilu gracza. (Więcej informacji poniżej)
* Poprawiono wydajność do określenia pingu w poczekalni gry.
* Ulepszono paski wydajności
* Poprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie gry w poczekalni.
* Przycisk "Graj teraz" jest wyłączony w trybie dewelopera lub po aktywacji modów.
* Naprawiono błędy związane z przerywaniem rozgrywki.
* Poziomy umiejętności graczy są lepiej dobierane podczas autodopasowania.

******************************************************** Przerwane rozgrywki odnoszą się do gier, w których brałeś udział i w których serwer musiał rozstrzygnąć wynik. Rozstrzygnięcie powodowane jest przez następujące czynniki: wyrzucenie kogoś z powodu opóźnienia, błąd braku synchronizacji, "drop-hacking" oraz niektóre problemy z połączeniem internetowym. Użytkownicy powinni pamiętać, że wszystkie te elementy wpływają na ocenę zaufania do gracza. ********************************************************** Ogólne

* Jednostki korzystające z nożyc do cięcia drutu są teraz znacznie bardziej podatne na obrażenia podczas przecinania zasieków.
* Drużyny przeciągające zasieki mają teraz limit dwóch żołnierzy na drużynę.
* Nożyce do cięcia drutu są teraz udostępnione wszystkim graczom na początku rozgrywki.
* Wszystkie działa przeciwpancerne mają zmniejszoną szansę trafienia poruszających się jednostek piechoty.

Poprawki błędów w rozgrywce

* Zmieniono położenie budynku na mapie Droga N13, tak że żołnierze nie klinują się w miejscu podczas wychodzenia.
* Wskaźnik natchnionego ataku Osi jest widoczny tak długo, jak długo aktywna będzie ta zdolność.
* Snajper Osi otrzymuje teraz odporność na przygwożdżenie oraz premię do zdrowia na drugim poziomie doświadczenia.
* Szturmowcy Osi będą teraz wychodzić z kamuflażu podczas ucieczki.
* Utrzymanie min nie kosztuje już zasobów ludzkich.
* Zdolność zaawansowanego systemu ostrzegania dowódcy Osi nie zapewnia już premii do widoczności dla pojazdów Osi.
* Drużyny grenadierów i szturmowców Osi mogą nadal kupować pakiety z uzbrojeniem, niezależnie od tego, ile razy je zrzucono.
* Wszystkie małe budynki będą pojawiać się na minimapie kiedy będą kontrolowane i obsadzone żołnierzami.
* Pojazd półgąsienicowy M3 oraz Jeep Aliantów nie są już odporne na pociski.
* Zmieniono wymagania potrzebne do wykorzystania wsparcia spoza mapy oraz zrzutów saperów po zniszczeniu sztabu; moździerze, działa ppanc. oraz inne jednostki nie-budownicze nie będą już uniemożliwiać podjęcia tej akcji.
* Usunięto ktytyczne działanie miotacza ognia na broni balistycznej.
* M8 Greyhound nie powoduje już kumulowanych uszkodzeń silników pojazdów.
* Niszczyciel czołgów M10 Aliantów nie ma już kary do celności przeciwko poruszającym się wozom pancernym Sdkfz Osi.
* Drużyny Volksgrenadierów oraz posiadaczy Krzyża Rycerskiego otrzymują teraz premie na drugim poziomie doświadczenia.
* Panzerfaust Osi nie ma już 50% szansy na spudłowanie poruszających się ciężkich pojazdów.
* Działo Flak 36 88mm otrzymuje teraz planowane premie za doświadczenie broni wsparcia.
* Nie można już odzyskiwać części z wraków czołgów znalezionych na mapie.
* Ulepszenie ładunków wybuchowych Aliantów zostało przesunięte jedno miejsce w lewo na interfejsie sztabu Aliantów.

Drzewka dowódców

* Koszt zrzucanego działa ppanc. Aliantów zwiększono do 350 zasobów ludzkich (poprzednio 320)
* Pershing Aliantów potrzebuje teraz więcej doświadczenia, aby awansować na wyższy poziom.
* Zrzut zaopatrzenia Aliantów kosztuje teraz 200 zasobów ludzkich.
* Koszt szturmowego oddziału piechoty Osi zmniejszono do 350 zasobów ludzkich (poprzednio 400).
* Drużynę szturmowców Osi usunięto ze zdolności "miejski oddział szturmowy" oraz "pancerne wojska szturmowe" na drzewku dowodzenia.
* Zdolność "miejski oddział szturmowy" zmieniła nazwę na "miejskie wsparcie szturmowe".
* Koszt miejskiego wsparcia szturmowego Osi zmniejszono do 600 zasobów ludzkich (poprzednio 700).
* Koszt pancernych wojsk szturmowych Osi zmniejszono do 900 zasobów ludzkich (poprzednio 1000).

Zmiany w rozgrywce

* Zmniejszono zasięg oraz obrażenia zadawane przez Shermana M4 Crocodile Aliantów.
* Zmniejszono celność działa ppanc. M1 57mm Aliantów oraz zrzucanego działa ppanc. Aliantów na pierwszym poziomie doświadczenia.
* Lekko zmniejszono przyspieszenie niszczyciela czołgów M10.
* Zmniejszono uszkodzenia zadawane lekkim pojazdom Osi przez niszczyciela czołgów M10.
* Zmniejszono uszkodzenia zadawane budynkom przez niszczyciela czołgów M10.
* Zwiększono promień obrotu niszczyciela czołgów M10.
* Zwiększono kosz pojazdu półgąsienicowego M3 do 25 jednostek paliwa (poprzednio 20).
* Zwiększono koszt ulepszenia pojazdu półgąsienicowego M3 w czterolufową wieżyczkę kal. .50 do 125 jednostek amunicji (poprzednio 100).
* Zwiększono promień ataku obszarowego Ostwind Flakpanzera Osi.
* Działo 50mm wozu pancernego Puma nie wymaga już eskalacji do fazy bitewnej.
* Motocykl Osi jest bardziej odporny na ostrzał z broni ręcznej.
* Zwiększono uszkodzenia zadawane Jeepowi Aliantów przez Pancerfaust.
* Znacznie zwiększono zasięg granatów Osi.
* Zwiększono obszar działania granatów Osi.

Mapy

* Do listy map dodano stworzone przez społeczność mapy St. Mere Dumont, Langres oraz Wrecked Train.
* Zrównoważono zasoby na mapie Wzgórze 331.
* Zrównoważono zasoby na mapie Point du Hoc.
* Zrównoważono zasoby na mapie Sturzdorf.
* Zaktualizowano obronę bazy na mapie Farmy Angoville.
* Zrównoważono pozycję budynków na mapie Farmy Angoville.
* Zmodyfikowano obronę bazy na mapie Niziny Beaux.
* Zrównoważono położenie zasobów na mapie Niziny Beaux.

Zmiany wprowadzone w wersji 1.51

* Naprawiono błąd, który powzwalał użytkownikom na używanie konsoli programowej podczas rozgrywek wieloosobowych.
* Naprawiono błąd w poczekalni rozgrywek wieloosobowych

Zmiany wprowadzone w wersji 1.5

Ogólne poprawki

* Od teraz podczas przeglądania listy gier w poczekalni, sesje ze znajomymi są oznaczone specjalną ikoną.
* Wiadomości dotyczące prób połączenia z grą zapisywane są w oknie rozmowy u wszystkich graczy w sesji.
* Ikona rangi wskazuje teraz na rodzaj gry, w której przyznano dany stopień.
* Sesje, w których biorą udział gracze o nieskończonym opóźnieniu są teraz oznaczone przez "X" przy pingu na liście gier w poczekalni.
* Do poczekalni sieciowej dodano nowe opcje filtrowania listy gier.
* Własne mapy są teraz prawidłowo obsługiwane w rozgrywkach wieloosobowych.
* Utrata połączenia z poczekalnią podczas pobierania aktualizacji nie powoduje już zawieszenia gry.

Dźwięk

* Do poczekalni sieciowej dodano dźwięki interfejsu.
* Poprawione dźwiękowe powiadomienie przy automatycznym dobieraniu.
* Wprowadzono różnorakie poprawki dźwięków uzbrojenia i wypowiedzi.
* Do wielu obiektów w świecie gry dodano dźwięki zniszczenia.
* Zmniejszono powtarzalność odzywek poszczególnych jednostek.

Rozgrywka
I. Sherman Calliope:

* Główne działo Shermana Calliope zostało usunięto zaś zdolność ostrzału z Calliope jest teraz darmowa. Z
* asięg ostrzału z Shermana Calliope zwiększono ze 130 do 150 metrów.
* Sherman Calliope ma teraz limit na poziomie 2, podobnie jak ciężki czołg Pershing.
* Koszt alianckiego Shermana Calliope zmniejszono z 600 do 560 punktów zasobów ludzkich.
* Wydłużono czas przeładowania zdolności ostrzału z Shermana Calliope do 105 sekund

II. Niszczyciel czołgów M10

* Poprawiono mobilność alianckiego M10: 15% zwiększenie przyspieszenia oraz 10% zwiększenie szybkości obrotu.
* Zwiększono obrażenia zadawane przez aliancki niszczyciel czołgów M10, zaś jego koszt w paliwie zmniejszono o 5.
* Znacznie zmniejszono penetrację głównego działa 20mm wozu pancernego Osi (Puma) względem alianckiego M10.

III. Wóz pancerny M8

* Zwiększono celność alianckiego wozu pancernego M8 podczas ruchu. Teraz dorównuje Shermanowi M4 oraz niszczycielowi czołgów M10.
* Usunięto kary do celności alianckiego wozu pancernego M8 przy ostrzale wozu pancernego Osi (Puma).
* O 25 zmniejszono koszt amunicyjny ulepszenia pancerza alianckiego wozu pancernego M8.

IV. Ciężki czołg Pershing M26

* Szansa przebicia przez Pershinga pancerza Stuga została zwiększona do 80%.
* Szansa przebicia przez Stuga pancerza Pershinga Aliantów została zmniejszona do 45% z 74,6%.

V. Ulepszenia drzewka dowodzenia Aliantów:

* Gałąź Pancernej Furii zmieniono na: Najazd -> Aliancką machinę wojenną -> Calliope.
* Gałąź Machiny Wojennej zmieniono na: Szybkie rozmieszczenie -> Naprawy polowe -> Pershing.
* Zmniejszono o 1 punkt koszt machiny wojennej aliantów
* Zmniejszono o 1 punkt koszt Shermana Calliope

VI. Zmiany w uzbrojeniu przeciwpancernym (Oś oraz Alianci):

* Wszystkie rodzaje uzbrojenia przeciwpancernego dla piechoty (bazooka, działo bezodrzutowe, panzerschreck) są trochę skuteczniejsze przy ostrzale poruszających się lekkich celów.
* Alianckie bazooka oraz działa bezodrzutowe powodują teraz trochę większe uszkodzenia lekkich pojazdów.
* Zgodnie z zamierzeniami zmniejszono skuteczność Panzerfausta w stosunku do piechoty. Choć wciąż istnieje szansa, że cele w rodzaju snajperów zostaną trafione bezpośrednio z Pancerfausta, to bardziej prawdopodobna jest sytuacja, że pocisk uderzy w pobliżu i spowoduje pewne obrażenia, ale nie zabije celu.
* O 25% zmniejszono uszkodzenia zadawane budynkom bazy przez panzerschrecki. O 25% zmniejszono uszkodzenia zadawane budynkom bazy przez bazooki.

VII. Zmiany BARa oraz przygwożdżenia:

* Ulepszenie karabinów BAR u Aliantów daje teraz 2 karabiny zamiast 3, dzięki czemu drużyny strzelców będą mogły podnieść MG42 oraz Panzerschrecki.
* Zwiększono obrażenia zadawane przez BAR o 40%.
* Karabiny BAR będą teraz potrzebować trochę więcej czasu na przygwożdżenie jednostek pod ogniem zaporowym
* Zdolność prowadzenia ognia zaporowego przez jednostki Aliantów z karabinami BAR, nie pozwala już na przygważdżanie jednostek za ciężką osłoną.

VIII. Zmiany w budowie:

* Gracze nie mogą już usuwać worków z piaskiem ani pułapek czołgowych.
* Budowa posterunku obserwacyjnego Aliantów wznoszonego przez strzelców trwa teraz tyle samo co budowa posterunku wznoszonego przez saperów.
* Posterunek obserwacyjny Aliantów, posterunek obserwacyjny Osi oraz stanowiska karabinów maszynowych Aliantów posiadają teraz odpowiedni rodzaj celu podczas budowy. W czasie wznoszenia, budynki te będą znacznie bardziej podatne na uszkodzenia.
* Volksgrenadierzy Osi mogą teraz korzystać z tego samego menu budowy co grenadierzy - pozwala im to rozstawiać druty kolczaste oraz worki z piaskiem.

IX. Zmiany zasłony dymnej:

* Wszystkie rodzaje uzbrojenia dysponujące ostrzałem obszarowym mają 50% szansy na chybienie celu za zasłoną dymną.
* W przypadku chybienia, pociski nie będą przelatywać bezpośrednio przez Shermana - będą zachowywać się dokładnie tak, jak w przypadku wszystkich innych czołgów i strzały takie będą zaliczane jako odbite trafienie bez przebicia
* Czas odnowienia działania wyrzutni granatów dymnych Shermana był krótszy niż czas trwania tej zdolności. Obecnie czas ten wynosi 45 sekund.

X. Oficer Osi:

* Zmniejszono koszt "Leutnanta" Osi z 340 do 260 zasobów ludzkich.
* Wydłużono czas budowy "Leutnanta" Osi z 60 do 30.

XI. Ogólne zmiany w uzbrojeniu i drużynach (Oś oraz Alianci):

* Wszyscy snajperzy są teraz skuteczniejsi przeciwko jednostkom stacjonującym w bunkrach.
* Lekko zwiększono skuteczność wszystkich alianckich karabinów przy ostrzale motocykli Osi.
* Alianncy saperzy z miotaczem ognia nie są już odporni na ostrzał ze strony snajperów.
* Poprawiono problem polegający na tym, że ostrzał obszarowy z głównego działa Stuga był zbyt skuteczny przeciwko jednostkom piechoty.
* Zdolność szturmu wojsk Osi pozwala teraz na przełamanie ognia zaporowego/osaczenia, oraz zapobiega osaczeniu kiedy jest aktywna.
* Po przekroczeniu pierwszego poziomu doświadczenia premia do regeneracji zdrowia u piechoty Osi została zwiększona o 40%.

XII. Ogólne zmiany w pojazdach (Oś oraz Alianci):

* Celność czołgu Panzer IV podczas ruchu jest teraz taka sama jak pozostałych czołgów.
* Goliaty Osi niszczą teraz pułapki czołgowe w pojedynczej eksplozji.
* Działo 50mm wozu pancernego Puma wymaga teraz eskalacji do fazy bitewnej.
* Lekko zmniejszono obrażenia zadawane przez motocykle Osi jednostkom za lekką lub ciężką osłoną.
* Zgodnie z pierwotnymi założeniami, StuH 42 Osi skutecznie zabija teraz jednostki piechoty.
* Zmniejszono skuteczność działa 50mm wozu pancernego Puma przeciwko piechocie. W założeniach miało służyć do walki ppanc.

XIII. Ogólne zmiany w ciężkim uzbrojeniu (Oś oraz Alianci):

* Wszystkie moździerze mają teraz szansę ograniczenia mobilności przy trafieniu w lekkie pojazdy.
* Wszystkie działa ppanc są teraz trochę bardziej celne przy ostrzale poruszających się i stacjonarnych lekkich pojazdów.
* O 20 stopni zwiększono pole ostrzału alianckiego działa przeciwpancernego 57mm, aby sprostać 50mm działu przeciwpancernemu Osi.
* Zmniejszono koszt pocisków przeciwpancernych w CKM-ie z 50 do 35 amunicji.
* Zmniejszono celność alianckiej haubicy przy ostrzale obszaru za mgłą wojny.
* O 20 zmniejszono koszt zasobów ludzkich wystawienia rakiet Nebelwerfer.
* Zwiększono obszar przygwożdżeni w wyniku ostrzału przez rakiety Nebelwerfer.
* Zmniejszono obrażenia obszarowe zadawane przez rakiety Nebelwerfer. Trafienia bezpośrednie i minimalne chybienia nadal będą zadawać obrażenia jednostkom piechoty.
* Nebelwerfer będzie zadawać zmniejszone obrażenia jednostkom w bunkrach, w garnizonach oraz za lekką i średnią zasłoną.
* Działa Flak 88 Osi są teraz bardziej odporne na ostrzał artyleryjski, ataki spoza mapy oraz ładunki wybuchowe (ich obsługa nie jest odporna).
* Działa Flak 88 oraz Nebelwerfer mogą być teraz obsługiwane przez 2-osobowe drużyny pionierów.

Zmiany wprowadzone w patchu 1.4

Ogólne poprawki

* Zarówno w rozgrywkach rankingowych jak i własnych obsługiwane są losowe pozycje startowe.
* Adres stanu serwera w grze wskazuje teraz na https://www.relicrank.com
* Usunięto błąd, który powodował zaliczanie zwykłych rozgrywek jako mecze rankingowe.
* Do interfejsu sieciowego dodano nowe wskaźniki wydajności oraz opóźnienia.
* Dodano nowy ekran wczytywania, który zawiera imiona graczy, rankingi oraz paski wczytywania.

Rozgrywka

* Lekkie pojazdy nie mogą już zostać zablokowane przez alianckie zasieki oraz worki z piaskiem
* Lekkie i średnie pojazdy nie mogą już miażdżyć niemieckich pułapek na czołgi.
* Usunięto błąd, który powodował, że działa p-panc aliantów mogły zniszczyć działa Flak 88 sił Osi jednym trafieniem, niezależnie od wytrzymałości Flaka 88.
* Dodatkowo od teraz wszystkie niedokończone struktury obronne otrzymują znacznie większe uszkodzenia od wszystkich rodzajów broni.
* Usunięto błąd, który sprawiał, że ulepszenie pojazdu półgąsienicowego Osi o Flammenwerfer kosztowało paliwo. Był to błąd danych atrybutu.
* Snajperzy Osi i Aliantów ponownie mogą zabijać się jednym strzałem.
* Zwiększono obrażenia zadawane przez Shermana Crocodile jednostkom, które nie mają żadnej osłony.

Zmiany wprowadzone w patchu 1.3

NOWE OPCJE

* Nowa mapa do rozgrywek wieloosobowych: 6P_Seine River Docks
* Nowy i usprawniony system odtwarzania powtórek pozwala graczom na podgląd rozgrywki z perspektywy wybranego gracza, zarówno w przyspieszonym jak i spowolnionym tempie. Oprócz tego, interfejs gry może teraz zostać zminimalizowany, pozwalając na ukazanie w powtórce większego obszaru działania. Dodatkowo, nowy tryb filmowy pozwala graczom na obejrzenie prawdziwego widowiska.
* Kamera w trybie filmowym
* odtwarzaj bitwy, podczas gdy gra automatycznie przełącza pomiędzy filmowymi ujęciami kamery, przekazując wściekłość i wrzask wojny z perspektywy żołnierzy.
* Obsługa IME dla Microsoft Windows XP oraz Microsoft Windows Vista

USPRAWNIENIA

* Poprawiona wydajność kart Nvidia w trybie SLI po zastosowaniu najnowszych sterowników.



Ogólne poprawki

* Program BugReport ma więcej miejsca w oknie dialogowym na pokazanie tekstu w cyrylicy.
* Znaki języków azjatyckich nie będą znikać po wylistowaniu w kilkuliniowym oknie tekstowym.
* 30260 pokazywany jest teraz jako właściwy port, który powinien pozostać odblokowany
* Usunięto błąd, który mógł pozostawić duplikaty po ponownym wczytaniu zapisanej gry.
* Przyciski sterowania w trybie podglądu powtórek mają poprawione grafiki.

Kampania

* Tekst medali jest teraz widoczny (wersja koreańska)
* W przypadku niektórych budynków poprawiono promień wysyłania posiłków.
* M02: Poprawiono kilka przypadków umieszczenia zdjęcia niewłaściwej postaci przy wypowiadanym tekście.
* M02: Gra nie informuje już błędnie gracza, by ten uzupełnił drużynę.
* M04: Usunięto krytyczny błąd, który występował w przypadku gdy wrogie siły zajęły kościół tuż przed upływem czasu i miała się właśnie rozpocząć scenka przerywnikowa.
* M05: Konwój nie będzie już wyjeżdżał z mapy niezabezpieczoną drogą po wypełnieniu ostatniej wytycznej.
* M08: Poprawiono krytyczny błąd, który występował kiedy licznik doszedł do 0 po przejęciu punktu w centrum miasta.
* M10: Przycisk "Wybierz sztab" prawidłowo zaznacza wysunięty sztab.
* M10: Dodano brakujące dźwięki przy podpisach.
* M10: Gra nie informuje już błędnie gracza, by ten przekształcił budynek poza kontrolowanym terenem.
* M11: Poprawiono problemy z dopasowaniem podpisów do tekstu podczas odprawy

Rozgrywka

* Usunięto problem, który sprawiał, że klikanie na jednostce pod ciężkim ostrzałem często nie prowadziło do zaznaczenia danej jednostki.
* Skrócono czas wczytywania poprawiając tabele wyszukiwania ścieżek.
* Usunięto błąd, który sprawiał, że zdobycie wrogiej broni powodowało zaklinowanie wrogiej jednostki.
* Wypowiedzi doświadczonych jednostek są teraz prawidłowo odtwarzane.
* Ikona naprawy pojazdów pokazuje się teraz poza ekranem.
* Poprawiono usterkę, która powodowała, że saperzy Aliantów zostawali uwięzieni podczas przeciągania drutu kolczastego w pobliżu worków z piaskiem lub innych przeszkód, co z kolei uniemożliwiało im wypełnienie rozkazów.
* Wszystkie sektory na mapie Montherme są teraz domyślnie neutralne.

Gra w sieci

* Usunięto problemy z obciętym tekstem podczas przeglądania ekranu "Graj teraz" w poczekalni sieciowej w rozdzielczości 1920 X 1200 (panoramiczna)
* Gracze powinni teraz słyszeć dźwiękowe potwierdzenie podczas wysyłania wiadomości tekstowej do sojusznika lub wroga.
* Pasek przewijania listy graczy wraca teraz prawidłowo na samą górę podczas przełączania między kanałami rozmów w poczekalni sieciowej.
* Usunięto błąd, który sprawiał, że gry w trybie "Zniszczenia" kończyły się nim gracz zobaczył, jak wali się sztab wroga.

Wydajność

* Pomiary wydajności biorą teraz pod uwagę czas wczytywania.
* Wprowadzono poprawkę, która likwiduje problem braku dźwięków, muzyki lub głosów postaci w przypadku przełączeniu zadania (ALT-TAB) z poczekalni sieciowej i powrocie do gry po jej wczytaniu.

ZMIANY W ZRÓWNOWAŻENIU GRY

* Sztaby Aliantów oraz Osi nie mogą już zostać skasowane przez graczy, w celu otrzymania dodatkowych jednostek piechoty.
* Gracze nie będą już tracić przychodów z amunicji po stworzeniu snajpera Osi.
* Zdolność "Blitzkrieg" powoduje teraz wyświetlenie ikony nad działem przeciwpancernym Osi.
* Pojazdy półgąsienicowe Osi i Aliantów mogą przewozić teraz maksymalnie 3 drużyny.
* Drużyny przejmujące uzbrojenie mogą zostać teraz uzupełnione do pełnego składu.
* Działo Ostwind jest teraz częściej przeładowywane i będzie mniej skuteczne przeciwko jednostkom w budynkach lub jednostkom osłoniętym.
* Zmniejszono uszkodzenia zadawane przez Ostwind budynkom gracza (redukcja o 35-40%)
* Zwiększono średnią szybkość oraz tempo obrotu czołgu Pantera (pod względem mobilności jest teraz bliższy alianckiemu Shermanowi). Zasięg jego dział został zwiększony o 10, co sprawia, że jest niszczycielem czołgów o największym zasięgu, za wyjątkiem dział ppanc.
* Zmieniono umiejscowienie wyrzutni pocisków działa Pak 38 tak, że strzela teraz z odpowiedniej wysokości.
* Koszt pojazdu opancerzonego Osi został zwiększony o 10 punktów paliwowych.
* Czas budowy Stuga Osi został zwiększony o 10 sekund.
* Snajperzy w pełni zdrowia nie mogą już zabić siebie nawzajem jednym strzałem. Teraz potrzebne są 2 strzały, aby zabić snajpera w pełni zdrowia.
* Główne działo Shermana nie powinno już zadawać większych obrażeń jednostkom wewnątrz budynków niż tym na zewnątrz.
* Saperzy Aliantów mają teraz 1% szansy na natychmiastowe zabicie celu.
* Poprawiono komputerową SI, która cały czas anulowała po czym ponownie rozpoczynała wznoszenie budowli po zniszczeniu budynku i zostaniu na danym obszarze.
* Ładunki wybuchowe alianckich saperów powinny teraz za jednym razem zniszczyć posterunki Osi.
* Broń snajperska ma szansę zarówno zabicia celu jak i pozostawienia go żywym.
* Zdolność wykorzystania wraków u wojsk Osi nie powoduje już odzyskania nieprawidłowych elementów z pojazdu półgąsienicowego i Stuga.
* Usunięto niepotrzebne zmniejszenie celności Bazooki Aliantów przy ostrzale Stuga i Panzera IV.
* Ładunki wybuchowe alianckich spadochroniarzy mają zwiększoną siłę przeciwko budynkom i bunkrom.
* Rangerzy wykrywają teraz jednostki w zasięgu 7 metrów.
* Transporter Osi wyposażony we Flammenwerfery nie wykorzystuje tej broni jeśli zostanie ulepszony o zgarnizonowanych wewnątrz pionierów.
* Zmniejszono skuteczność kombinacji Pumy i Stuga na 3 poziomie technologicznym.
* Zdolność "Umocnić granice" została wzmocniona o 1 punkt dowodzenia.
* Zdolność Flak 88 została zwiększona o 1 punkt dowodzenia.
* Zdolność "Za Ojczyznę!" została zredukowana o 20%.

OBSŁUGA MODÓW

* Wprowadzono obsługę pakietów scenariuszowych
* Pakiet scenariuszowy (plik *.sga) to archiwum zawierające wszystkie pliki wymagane przez scenariusz, co pozwala na łatwe udostępnianie map. Aby grać na nowej mapie, umieść pakiet scenariuszowy w folderze "$CoHInstallDir\WW2\Scenarios\" lub "Moje dokumenty\Moje gry\Company of Heroes\Scenarios\"
* Dodano edytor Worldbuilder
* Dodano edytor MovieMaker.
* Wprowadzono eksport pakietów scenariuszowych przez wybranie opcji Export Scenami z menu File.


Zmiany wprowadzone w patchu 1.2

* Poprawione błędy łączności sieciowej
* poprawione działania kart w trybie SLI
* Poprawiony błąd z ciężkim karabinem maszynowym Aliantów
* Poprawiony błąd ze zniszczonym budynkiem Osi
* Poprawki różnych błędów



Rozmiar: 141.3 MB

   pobierz plik   

UWAGA! Wszystkie pliki na stronie MiastoGier.pl zostały sprawdzone programami antywirusowymi, żaden z nich nie zawiera wirusów ani koni trojańskich. Jeśli posiadany przez Ciebie antywirus wyświetla informację o wykrytym zagrożeniu, a pobierasz trainer, jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że trainery nasłuchują portów klawiatury, co niektóre antywirusy interpretują niewłaściwie jako działanie szkodliwe. W takiej sytuacji należy plik trainera dodać do listy wyjątków.

Screeny z Company of Heroes: Kompania Braci (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?