Sniper: Ghost Warrior 2 będzie działał na silniku Cry Engine 3!

Sniper: Ghost Warrior 2 - kontynuacja całkiem udanej strzelaniny, autorstwa polskiego studia City Interactive powstaje - to już pewna informacja, pochodząca od zarządu firmy.

@ 29.10.2010, 07:45
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc, ps3, xbox 360

Sniper: Ghost Warrior 2 będzie działał na silniku Cry Engine 3!

Sniper: Ghost Warrior 2 - kontynuacja całkiem udanej strzelaniny, autorstwa polskiego studia City Interactive powstaje - to już pewna informacja, pochodząca od zarządu firmy. Deweloper zdradził, że prace nad tym projektem ruszyły pełną parą. Co najciekawsze, City Interactive podpisało specjalną umowę z niemieckim zespołem Crytek, dzięki czemu Sniper: Ghost Warrior 2 jest tworzony na silniku Cry Engine 3.

Narzędzie jest uważane za najbardziej zaawansowane technologicznie, pozwalając wynieść oprawę graficzną, fizykę obiektów, czy sztuczną inteligencję na wyżyny. Pierwszym tytułem, który go wykorzysta jest Crysis 2, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. A to co ma na ten temat do powiedzenia pan Marek Tymiński, prezes City Interactive:

"To, że pierwsza część gry podbija USA i rynek europejski to nie przypadek, bowiem pracowaliśmy na to latami. Sukces Sniper: Ghost Warrior jest do powtórzenia, a apetyty rosną dalej - nam na dalsze zyski, a graczom na kolejne przygody. Gra technologicznie będzie na poziomie najdroższych światowych produkcji. Poprzednio postawiliśmy na jakość i to się opłaciło, teraz Snajper celuje klasę wyżej. Uważnie słuchamy uwag graczy. To od nich zależy nasz sukces i dlatego uwzględnimy ich sugestie tworząc kolejną część. Oczywiście gra będzie wydana na Xboksie 360, PlayStation 3 oraz komputery PC, będzie także dostępna w 3D.”

Sniper: Ghost Warrior 2 będzie działał na silniku Cry Engine 3!
Sniper: Ghost Warrior


Sniper: Ghost Warrior dotychczas sprzedał się w nakładzie ponad 800 tysięcy egzemplarzy na całym świecie - łącznie, na platformach: PC oraz Xbox 360. Jest to wynik, bez dwóch zdań, bardzo dobry, biorąc pod uwagę fakt, że to zupełnie nowa marka, nie posiadająca na start dużego budżetu. Deweloping gry pochłonął zaledwie 3 miliony złotych, a szacuje się, że przychód może w sumie wynieść 30-40 milionów złotych, z czego w Polsce jedynie 4-5% tej kwoty. W przygotowaniu znajduje się również edycja na konsolę PlayStation 3, która zostanie wydana najprawdopodobniej na początku przyszłego roku.

Teraz nie pozostaje nic innego jak życzyć dalszych sukcesów firmie City Interactive. Cieszymy się, że kolejny polski deweloper łapie wiatr w żagle. Redakcja MiastaGier losy Sniper: Ghost Warrior 2 będzie z pewnością śledzić na bieżąco, podając Wam - czytelnikom - na "talerzu" wszystkie najważniejsze doniesienia.

Sprawdź także:
Sniper: Ghost Warrior

Sniper: Ghost Warrior

Premiera: 25 czerwca 2010
XBOX 360, PC, PS3

Jak wygląda typowy dzień w Kolumbii? Z pewnością niezbyt kolorowo, zwłaszcza teraz. Wojna domowa niemal całkowicie pogrążyła kraj w pożodze i chaosie. Pal licho ludzi i ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   10:36, 29.10.2010
Wydawali takie mało znaczące gierki a teraz się wybijają to dobrze . Jednak czytałem już o tym wczoraj. A silnik OK będzie go wykorzystywał tylko wykorzystywał w nieznacznym stopniu. Tak więc o walących się domkach,skałach i drzewach raczej możemy sobie zapomnieć i pomarzyć.Co najwyżej nie ominą nas ładne krajobrazy i widoki to tyle.

EDIT: Co ciekawsze CryEngine 3 będą wykorzystywały dwie gry a już pierwsza z nich od Citi internactive ma wyjść jeszcze w 2011 roku czyżby to był Sniper ghost Warior 2 ??
0 kudosbat2008kam   @   15:17, 29.10.2010
Świetny silnik, szkoda tylko, że CI znowu bardziej skupia się na technologii, niż jakości samej gry. O ile pamiętam, pierwszy Sniper wyglądał bardzo dobrze.

Co mi po hiper-super realistycznej grafice i fizyce, gdy cała reszta jest równie atrakcyjna, co Terrorist Takedown (czy inne gry z ,,górnej'' półki).
0 kudososkarsom   @   21:53, 30.10.2010
O boże! Przecież CI robię tą grę! PRZECIEŻ TO NIE ODPALI NA SPRZĘCIE ZA 10 000! Oni umieją coś tak potężnego zoptymalizować?!?!?!
0 kudosIgI123   @   21:59, 30.10.2010
Ja bym pozostał na ich miejscu przy Chrome Engine 4, a zajął się całą resztą. Bo jakby nie patrzeć, Sniper: GW to Terrorist Takedown, w ładniejszej oprawce.
0 kudosPawlik07   @   22:09, 30.10.2010
Fajnie, że gra będzie działać na takim kombajnie, ale tym samym rodzimy silnik odchodzi w zapomnienie. Promujmy to co polskie! Wolałbym dajmy na to Chrome Engine 5 niż CryEngine 3.
0 kudosbat2008kam   @   22:25, 30.10.2010
Fakt, też wolałbym, by promowano polskie silniki - zawsze to jest szansa na sprzedaż i zarobienie na inne projekty...

No i ostatnia wersja Chrome Engine (wykorzystana w Sniperze) naprawdę niewiele ustępuje Cry Engine 2/3...
0 kudoszvarownik   @   22:45, 30.10.2010
Czy ja wiem... na moje oko Chrome to dobry silnik, ale do miana najsilniejszego sporo mu brakuje. Gram głównie na konsolach i patrze pod ich kątem, nie wiem jak się rzecz ma na PC, ale na maszynkach Sony i MS ładniejsze gry są pod banderą Unreal Engine 3, silniku COD'a, nie wspominając o potworze zastosowanym przy Uncharted, czy RAGE, który rządzi z kolei przy grach typu sandbox. Jednak faktyczne grafa w Sniperze wcale kulawa nie była, na ich miejscu skupiłbym się na SI i zróżnicowaniu rozgrywki, bo ten tytuł nie wyróżnia się zupełnie niczym. Ani nie jest mega dynamiczny, jak COD, ani klimatyczny jak Medal, multi ma żałosne w porównaniu do Bad Company, MW, czy Halo. Ktoś wcześniej napisał, że rozgrywka jest jak w Terrorist Takedown i chyba te słowa powinny pokazywać w czym tkwi problem.
Dodaj Odpowiedź