Assassins Creed - jak najbardziej polecam, przeszłam z 5 razy na każdym poziomie trudności, naprawdę świetnie się gra
Asterix Rescue Obelix - heh, niby taka skakanka, zręcznościówka, ale wciąga, niektóre lvl są trudne do przejścia
Command and Conquer 3 - Tiberium Wars - nawet całkiem przyjemne, dużo budynków i jednostek, czołgi i helikoptery
Fantasy Warrior 2 - Evil - takie trochę dla dzieci, grafika no coment, gra się wampirzycą, raczej nie polecam
Fatal Force - taka se niby strzelanka, nic ciekawego
FIFA 09 - nazwa mówi sama za siebie
Fight Night Round 3 - wybiera się boksera, albo robi własnego i trza awansować na pierwsze miejsce, nawet ciekawe walki
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - mi się osobiście podoba, i polecam warto trochę pograć
Ice Tower ME - ehm, nie zgłębiłam tajników tej gry
skacze się kolesiem po jakiś floorach i niby jakieś combosy się robi
Kung Fu Panda - jak sama nazwa wskazuje gra się pandą, ale wbrew pozorom nie jest takie złe
Medal of Honor - niezła gierka, bardzo mi się podoba, polecam, bo warto pograć, gdy kompa nie ma w pobliżu
Monopoly Here and Now - co tu dużo mówić monopoly z polskimi miastami (tylko), jest np. Wrocław
Monopoly World - najciekawsze miasta świata + tzw. kasa społeczna z której się sporo dowiadujemy o różnych miastach
MySims - simsiaki
ale trochę inne, nic nie budujemy, no może poza fontanną, za to dużo łazimy i szukamy
NBA Street - koszykówka, której nie rozgryzłam do końca
NFS ProStreet - Need For Speed, to mówi samo za siebie, czyli wyścigi czas zacząć
Pirates 2 (Pirates of Caribbean - Dead Man's Chest) - piraci z Karaibów, nawet obleci, tylko, że mam jakiegoś buga
Planet Riders - wyścigi tyle, że w kosmosie
Rally ProContest - kolejne wyścigi, tylko, że grafa gorsza niż w tibi, o ile to w ogóle możliwe
Red Bull X-Fighters 2007 - super gra, polecam, naprawdę świetne, super kombinacje backflipy, frontflipy itp.
Robot Alliance - eh, nie polecam, niezbyt ciekawe
Samurai Jack Showdown - jak ktoś lubi samurai, to nawet, nawet, a jeśli nie lubi, to nie polecam, bo nic ciekawego
Sims 2 - nazwa znana chyba wszystkim, trochę uproszczone, domów się nie buduje, duży minus
SPORE - od komórki do stwora, nawet ciekawe, fajne stworki wychodzą, ciekawe walki na arenie, dobre dla zabicia czasu
Stress Attack - nic ciekawego, rozwalamy roboty, z kopa, z pięści, z młotka itp.
SWAT Elite - SWAT na komórce, trochę nie dopracowany, ale obleci, nie jest najgorzej, można się wciągnąć
The Witcher - wiedźmin na komórce, wersja ciekawa, choć uboga, na końcu mam nieśmiertelne szkielety, nie ma jak przejść
TR Underworld - Tomb Raider, czyli Lara Croft, nawet fajna zręcznościówka, najbardziej wciągają mnie puzzle na myślenie
Vikings - gierka nudnawa i trudna, ale grafa obleci, o wikingach i takie tam, powiedzmy rpg
Wolfenstein RPG - nie wiem, nie grałam, brat grał, jak zagram, dodam opis
WormsForts3D - hm, słynne robale i ich forty, nawet ciekawe, ale trudne i tra wiedzieć jak te różne rzeczy stawiać i w ogóle