Wiedźmin 4 (PC) - komentarze



Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]1 kudos
No ale do 2026 mamy 4 lata - to raz. Dwa, proces prototypowania już twa (jeśli dobrze pamiętam). Trzy, to wybór silnika właśnie ze względu chęci przyspieszenia produkcji, łatwości pozyskiwania nowych pracowników.

A do tego... CDProjekt zakłada nowe studia w Ameryce. Co prawda tamte studia mają robić Cyberpunka, ale zawsze mogą wesprzeć wiedzą, czy też zasobami ludzkimi proces tworzenia Wiedźmina 4.

Online
Materdea //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]2 kudos
Ja się naturalnie z tym zgadzam, shuwar, po prostu się droczę. Data oczywiście jest tak bardzo umowna, jak tylko może być. Niemniej jednak casus Cyberpunka, który został zresetowany gdzieś w 2016 (albo 2018, już dokładnie nie pamiętam) roku, nie daje o sobie zapomnieć - ostatecznie wyszedł prawie 8 lat po zapowiedzi. Nie traktujcie tego 2030 r. jak mojego prognostyka (chociaż...). Uśmiech

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9318 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Można zakładać, że właściwy deweloping Cyberpunka ruszył po premierze Wiedźmina 3, czyli w 2015 roku (wcześniej tylko prace konceptowe i pewnie grupka osób coś dłubiąca). Gra potrzebowała intensywnych 5 lat by zostać wydana. Cyberpunk nie ma aż takiej zawartości, by dłuższy deweloping miał być czymś usprawiedliwiony. Już GTA V miało więcej zawartości. Tak wiem, inne gry, ale dobrze widać to na przykładzie telewizji i reklam, gdzie w GTA V jest tego 10 razy więcej, a w Cyberpunku ciągle to samo ujęcie i ta sama gęba w windach.

Liczba czytelników: 475832, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53837 wątków oraz napisali 676000 postów.