Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy (PC)

ObserwujMam (277)Gram (106)Ukończone (63)Kupię (27)

Kody do gry Heroes 5 Dzikie Hordy

Offline
Trawis1 //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Witam wszystkich.
Przejrzałem wątek dotyczący Problemów z kodami i postanowiłem pomóc B) - sam długo szukałem kompletnych informacji.
Swój opis opieram na informacjach z serwisu Age of Heroes - osoby znające angielskim tam odsyłam Uśmiech

Ważne: Od wersji gry 1.2 (dotyczy to również HoF oraz ToE) zostały zablokowane kody, które NIE SĄ skryptami @.
Czyli nie będą działały te kody.


Aktywowanie możliwości wpisywania kodów

Aby aktywować konsolę w grze musimy zedytować 2 pliki tekstowe (najlepiej przy pomocy systemowego notatnika). H5, HoF oraz ToE posiadają swoje odrębne pliki - więc upwenij się, że edytujesz właściwy (dla właściwej gry). Instalowanie patchy prawdopodobnie nadpisze pliki input.cfg, więc po każdym updacie najlepiej je sprawdzić Uśmiech .

Odblokowywanie konsoli

W zależności od gry, będzie to plik:

* H5: FOLDER_GRYprofilesautoexec.cfg
* HoF: FOLDER_GRYprofilesautoexec_a1.cfg
* ToE: FOLDER_GRYprofilesstart.cfg


Na początku pliku wklej linię:
Kod: [Zaznacz]
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Bindowanie (przypisywanie) klawisza do otwarcia konsoli

Odpowiedni plik do edycji znajduje się w folderze Moje dokumentyMy Games:

* H5: Heroes of Might and Magic V/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input.cfg
* HoF: Heroes of Might and Magic V/Hammers of Fate/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a1.cfg
* ToE: Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a2.cfg


Na początku pliku wklej linię:
Kod: [Zaznacz]
bind show_console '`'Dzięki temu wciskając klawisz `(~ tylda, na lewo od 1) będziesz miał dostęp do konsoli.

Ważne: Często, gdy konsola nam się nie otwiera, błędem jest edytowanie złego pliku input.cfg:
powinieneś edytować plik w "Moje dokumenty/...", a NIE ten w "FOLDER_GRY/profiles/..." ;>


Kody

Kody muszą być wpisane dokładnie tak, jak są podane (znaczenie ma wielkość liter, cudzysłów - pojedynczy, podwójny, itp.).

Imiona bohaterów
Niektóre imiona bohaterów które wpisujemy do konsoli są inne, niż spotykane w grze.
Błędne wpisanie imienia wybranego bohatera owocuje brakiem działania wpisywanego kodu...
Odpowiedniki imion znajdziecie w tej tabeli.


Dodawanie umiejętności
Nowa nabyta umiejętność będzie na poziomie podstawowym. Kolejne dodanie tej samej umiejętności spowoduje jej podniesienie na wyższy poziom.

Kod:
Kod: [Zaznacz]
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", NAZWA_UMIEJĘTNOŚCI);
lub
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", #);


# - numer umiejętnościLista umiejętności na stronie Age of Heroes.


Dodawanie stworzeń

Kod: [Zaznacz]
@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", NAZWA_STWORZENIA, *);
lub
@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", #, *);

# - numer stworzenia
* - liczba stworzeń
Tabela z listą stworzeń.


Dodawanie machin wojennych

Kod: [Zaznacz]
@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", NAZWA_MACHINY);
lub
@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", #);

# - numer machinyTabela z machinami.


Dodawanie zaklęć

Kod: [Zaznacz]
@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", NAZWA_ZAKLĘCIA);
lub
@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", #);

# - numer zaklęciaTabela z listą zaklęć.


Dodawanie artefaktu

Kod: [Zaznacz]
@GiveArtefact("Imię_bohatera", #);
lub
@GiveArtifact("Imię_bohatera", #);

# - numer artefaktuTabela z listą artefaktów.


Pozostałe modyfikacje

Zmiana statystyk

Kod: [Zaznacz]
@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", NAZWA_STATYSTYKI, #);
lub
@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", #, *);

# - numer statystyki
* - ilość
Tabela:

Statystyka________ NAZWA_STATYSTYKI________ numer statystyki

Doświadczenie STAT_EXPERIENCE 0
Atak STAT_ATTACK 1
Obrona STAT_DEFENCE 2
Moc STAT_SPELL_POWE 3
Wiedza STAT_KNOWLEDGE 4
Szczęście STAT_LUCK 5
Morale STAT_MORALE 6
Punkty ruchu STAT_MOVE_POINT 7
Ilość many STAT_MANA_POINTS 8


Dodawanie surowców

Kod: [Zaznacz]
@SetPlayerResource(PLAYER_1, 0-6, #);

0-6 - rodzaj surowca
# - ilość surowcówLista surowców:
Drewno - 0
Ruda - 1
Rtęć - 2
Kryształ - 3
Siarka - 4
Klejnot - 5
Złoto - 6


Odkrywanie mapy

Kod: [Zaznacz]
Powierzchnia:
@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, PLAYER_1);

Podziemie:
@OpenCircleFog(0, 0, 1, 9999, PLAYER_1);

Wygrana lub przegrana

Kod: [Zaznacz]
@Win()
@Loose()
Mam nadzieję, że te informacje będą pomocne 8)
Wszelkie komentarze, uwagi mile widziane ;>


Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53796 wątków oraz napisali 675858 postów.